2013. július 31., szerda

*2.ÉVAD* 78.fejezet~Egy éjszaka

Hello everybody!:)
Köszönöm a pozitív visszajelzéseket,imádni valóak vagytok!:)
Remélem ez a rész is elnyeri a tetszésetek!:)
Na nem is rizsálok tovább,itt a rész :*
Jó olvasást! xx
Puszii : Krisztii 



(Harry szemszöge)



*3 nappal később*

Tökéletes boldogság vesz körül.Minden a legnagyobb rendben van az életemmel.A rajongók imádják Bellát,boldogok,hogy végre megtaláltam az igazit.Az újságok címlapján álompárként emlegetnek minket,teljesen ugyanúgy,mint Elounor párosunkat.A Bellával való kapcsolatom erősebb,mint valaha,őszintén szeretjük egymást,óvjuk a másikat minden rossz dologtól.Ezt a többiek pedig édesnek találják.Szeretjük egymást,sőt inkább már azt mondom,hogy imádjuk.A szüleink büszkék ránk,teljes mértékben elfogadják a kapcsolatunkat.Anyáék imádják Bellst,az Ő szülei pedig családtagként tekintenek rá.Egy szóval tényleg mindent tökéletes.
A kapcsolatunk halál biztos,sőt még annál is biztosabb.Már csak teljesen össze kellene kötnünk az életünket.
-Kicsim!-Bella hirtelen berontott a szobába,én pedig ijedten fordultam felé.Barátnőm fürdőköpenyben állt előttem,hatalmas vigyorral az arcán.
-Mit szeretnél drágám?-kérdeztem,egy kaján mosoly kíséretében.Tudtam,hogy a köpeny alatt,csak egy fehérnemű készlet rejlik és semmi más.Bella közelebb sétált hozzám,én pedig szájára tapasztottam a szám.Forró,vad csókcsatába kezdtünk.Magamhoz húztam a lányt,aki erőteljesen beletúrt a hajamba.Jólesően felsóhajtottam,majd az ágy felé kezdtem támolyogni.Belecsíptem Bells fenekébe,aki hirtelen felugrott,én pedig combjánál fogva megragadtam és ledobtam az ágyra.Bella vigyorogva nézett felém,én pedig ráugrottam.
-Akarlak!-suttogtam.Szívem heves vágtákba kezdett,ahogy belegondoltam az elkövetkezendő pár percbe.
-Én is..-motyogta.Halványan elmosolyodtam,majd újra tépni kezdtem az ajkait.Kezeimmel 'hámozni' kezdtem Belláról a köpenyt,miközben Ő vadul simogatta meztelen hátamat.Elhúzódtam Bella ajkairól,szemeimet pedig domborulatán legeltettem.Kezeimet végig vezettem a hátán,majd kicsatoltam a melltartóját.Elhajítottam az említett ruha neműet,majd erőteljesen masszírozni kezdtem Bella melleit,az ő száját jól eső sóhajok hagyták el.Kényeztetni akartam,azt akartam,hogy élvezze a velem töltött estét.Apró csókokat hintettem a nyakára,mellkasára,majd lejjebb tértem az alhasára.Kezeimet bevezettem a bugyija alá,majd egy erőteljes mozdulattal széttéptem.Bella hirtelen megmarkolta a fenekemet,majd fordított a helyzetünkön,avagy most én kerültem alulra.Bells anyaszült meztelenül ült a csípőmön,és húzta le a boxerom.A férfiasságom hirtelen előbukkant,Bella pedig egyből kényeztetni kezdett.Eleinte csak simogatni kezdte egyre merevedő férfiasságom,majd bekapta a szájába és nyalogatni kezdte.A gerincem ívbe feszült,Bella pedig egyre jobban belejött a kényeztetésbe.Hirtelen felültem,Bells pedig rám emelte csodás íriszeit.Elhúzódott tőlem,én pedig amilyen gyorsan tudtam,fordítottam a helyzetünkön.Kezeimet lejjebb vezetem,majd az ujjaimmal behatoltam.Bella nyögött egyet,én pedig ki-be huzigálni kezdtem az ujjaim.Bella nyögdécselve élvezte a tevékenységet,én pedig gyönyörködve bámultam a barátnőmet.Kihúztam az ujjaimat,majd merevedő férfiasságommal hatoltam újra be.Bella és Én egyszerre nyögtünk fel,és kezdtünk el hajszolni a gyönyör felé.Forró csókban tapadtunk össze,teljesen úgy,ahogy a testünk is.Teljesen összeilletünk,mint 2 puzzle darab.Egyre gyorsabb tempóra kapcsoltunk,hogy minél hamarabb megkapjuk a kívánt hatást.Éreztem,hogy már csak percek kérdése és elélvezek,de még mielőtt megszólalhattam volna,Bells felnyögött.
-Harry...-dünnyögte.Apró csókot hintettem a szájra,az arcára,miközben egyre gyorsabb tempót diktáltam.Bella gerince ívbe megfeszült,majd a következő pillanatban már a gyönyör kapujában tartott,nekem sem kellett több,Bella után én is beléptem a csodák birodalmába.Kimerülten néztem a lányra,akinek gyöngyökben folyt az izzadság az arcáról.Nyomtam egy csókot a szájára,végül pedig legördültem róla.Bells felé fordultam egész testemmel és mélyen a szemeibe néztem.Mindketten elmosolyodtunk,majd szorosan magamhoz húztam Őt.Óvóan öleltem magamhoz,így kimutatva az iránta érzett féltésemet.
-Szeretlek!-suttogta,miközben elmélyülten nézett szemeibe.
-Én is szeretlek téged!-feleltem és még szorosabban húztam magamhoz a lányt.Apró csókot leheltem a feje búbjára,majd magunkra húztam a takarót,így eltakarva meztelen testünket a kíváncsi szemlélők elől.


*másnap reggel*

(Bella szemszöge)


Az ébresztőóra hatalmas ricsajjal adta tudtunkra,hogy ideje felébrednünk meghitt álmunkból.Kótyagosan nyitottam ki a szemeimet,és néztem a mellettem elterülő Harryre.Kócos haja a szemeibe lógott,arca pedig nyugodt volt.A tegnapi este,életem egyik legeslegszebb estéje volt.Végre neki adhattam magam,vele lehettem úgy,ahogy még sohasem.
-Kicsim,ki kellene másznunk az ágyból.-Harry rekedtes hangján szólított meg.Kinyitotta csodás szemeit,álmos tekintetét pedig rám vezette.Mosolyogva néztem a tökéletes srácot,aki folytatta a mondandóját.-Ma lesz egy koncertünk,tudod a turné időközben elindult,és most próbánk van.-mondta.Megértően bólintottam egyet,majd kipattantam az ágyból.A szekrényhez léptem,elővettem egy piros rövidnadrágot,egy fekete New York feliratú felsőt és egy farmer kabátot.A mosdóba lépkedtem ahol megmostam az arcom,és a fogam.A hajam pedig kifésültem,majd egy kisebb lófarokba kötöttem a fejem tetején.Kiléptem a fürdőből,és a már harci díszben várakozó Harrybe botlottam.
-Ma a lányokkal vásárolni megyünk!-mondtam egyenesen a szemeibe nézve.
-Rendben,este találkozunk a koncerten!Csinosat vegyél,ugyanis a koncert után hivatalosak vagyunk egy bulira is.-mondta és egy csókot lehelt az ajkaimra.Elmosolyodtam,majd a földszint felé igyekeztem,ahol a lányok már türelmetlenül álldogáltak.Mindannyiuknak adtam egy-egy puszit,majd felvettem a fehér Converse-m és kiléptünk a hűvös,londoni levegőre.Mosolyogva szeltük az utcákat,adtunk pár aláírást a rajongóknak és beszélgettünk.Minden butikba betértünk és legalább 15 szatyorral jöttünk ki.
-Rég vásároltam ilyen jót!-mondta Sophie.A lányokkal helyeslően bólogatni kezdtünk.
-Lányok!Ti mit vesztek fel estére?-kérdezte Eleanor.Mindannyian megtorpantunk,és érdekesen néztünk El-re.-Vagyis akkor még senkinek sincs a bulira ruhája?-kérdezte Eleanor.A lányokkal szégyenlősen elmosolyodtunk,majd egyszerre felröhögtünk.
-Hát akkor szerintem gyorsan vegyünk valamit,ugyanis a koncert 3 óra múlva kezdődik és még el is kell készülődnünk!-mondtam.Eleanorék hevesen bólogatni kezdtek,majd megindultak a legközelebbi ruha üzlet felé.Idegbetegek módjára rohangáltunk fel s alá az üzletben,hogy minél hamarabb megtaláljuk a csodálatos ruhát az estére.15 perc keresgélés után a lányokkal egyszerre visítottunk fel,miszerint megtaláltuk a legtökéletesebb ruhát.Lélegzetvisszafojtva néztünk egymásra,majd megragadtuk a ruhadarabot és kifizettük.Haza felé szinte sprinteltünk,ugyanis ha mindannyian elakartunk készülni,akkor nagyon kellett igyekeznünk.A házba beérve mindenki berontott egy szobába és készülődni kezdett.Magamra kaptam az általam kiválasztott ruhát,ami egy fehér topból állt és egy magasított virágos szoknyából.A lábbelim egy virágos magassarkú volt,ami tökéletes passzolt a szoknyához.A sminkem egy egyszerű szempilla spirál volt,egy kis alapozóval és pirosítóval.A hajamat gyorsan begöndörítettem és késznek nyilvánítottam magam.Még utoljára belenéztem a tükörbe,majd kiléptem a szobámból és a nappaliba mentem.Danielle mosolyogva nézett végig rajtam,majd elismerően füttyentett egyet.Danielle egy szürke hosszú nadrágot viselt,egy elegáns fekete felsővel,a lábán pedig egy piros magassarkú volt.A haja a szokásos formában,a sminkje pedig egy egyszerű pirosító volt.Egyszerű,de még is nagyszerű.
Hangos tipegés volt hallható a lépcső felől,majd a nappaliba vezető úton.Eleanor lépett be kecses mozdulatokkal az ajtón és mosolyodott el kedvesen.A szám hirtelen tátva maradt,ugyanis El egyszerűen csodálatos volt.Rózsaszín miniszoknya volt rajta,egy fehér felsővel,amelyen egy masni helyezkedett el.Egy bézs színű kardigánt terített a kezére,a lábára pedig egy pink tűsarkút húzott.
-Gyönyörű vagy!-ámuldoztam.-Louis álla a földet fogja súrolni.-motyogtam,El pedig elpirult.Haja egy részét feltűzte,szemeit pedig fekete szemceruzával hangsúlyozta ki.
-Köszönöm Bells.Ti is mind csodálatosan néztek ki.-mondta mosolyogva.
-Na de azért engem se hagyjatok ki!-Sophie kissé bosszús hangon szólalt fel,mi pedig mind felé kaptunk a fejünket.Szőke hajának egy részét felcsatolta,a többit pedig szabadon hagyta a vállán.Egy fekete felső volt rajta,egy fehér szoknyával.A karjára terített egy barna pulcsit,a lábára pedig egy barna magassarkút vett.
-Csodálatosak vagyunk!-mondtam elismerően.
-A fiúknak ki fog esni a szemük!-Sophie vigyorogva közölte velünk a tényeket,mi pedig helyeslően bólogattunk.Nos,akkor indulás!


*koncert után*

A koncertet a színpad mögötti kis részlegből néztük végig,és egyszerűen tökéletes volt.A fiúk fenomenálisak jól teljesítettek a színpadon,sokkal jobbak voltak,mint az előző alkalmakkor.Teljes beleéléssel énekelték a számokat,főleg az érzelmeseket.A lányokkal büszke vigyorral néztük a fiúkat,akik nekünk énekeltek.
-Bella!-a hang irányába fordultam,ahol megpillantottam Harryt.Tátott szájjal nézett végig rajtam,majd vigyorogni kezdett.-Gyönyörű vagy!-motyogta és közelebb lépett hozzám.Apró csókot hintett az ajkamra,de én átformáltam egy hosszú,szenvedélyes csókba.-Ne csináld,mert nem tudok leállni!-lihegte a számba.Vigyorogva elhúzódtam tőle,Ő pedig megragadta a kezem és a kijárat felé kezdett húzni.Beültünk a limuzinba,ahol már a többiek vártak.Louis a kezembe nyomott egy üveg bort,én pedig gondolkozás nélkül lehúztam.
-Nem is te lettél volna!-visította,én pedig hozzávágtam a poharat.Louis hatalmas sikításba tört ki,mi pedig vihogni kezdtünkSop.
-Jó lesz a buli.-mormolta Harry a fülembe.Mélyen a szemeibe néztem,majd hevesen megcsókoltam.A többiek 'húú'-zni kezdtek,majd elhallgattak.Fél szemmel a többiekre néztem,akik ugyanolyan vad csókolózásba kezdtek,mint én és Harry.Louis és Eleanor,apró puszikat nyomtak egymás szájára,Liam és Danielle rövid,de mégis meghitt csókot váltottak egymással,Sophie és Zayn szinte egymás szájába bújtak,Niall pedig Lucyval váltott egy könnyed csókot.Aranyosak voltak együtt mindannyian,főleg az új párosunk.Na,igen a hallucinációmból egy dolog igaz volt,Niall talált magának barátnőt.
-Igyuk le magunkat a sárga földig!-kiáltotta Harry,a többiek pedig egyből szétrebbentek és vigyorogva néztek ránk.Hevesen bólogatni kezdtek,majd folytatták az előbb félbe hagyott cselekvésüket.Megforgattam a szemeimet,és megcsókoltam Harryt.
Ő volt az én drogom,az életem értelme.


Bella ruhája
Eleanor ruhája
Danielle ruhája
Sophie ruhája

6 megjegyzés:

  1. Nagyon joo kett. Sietni kell a kovivel..:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a blogod Gréti imádom ...nekem is van egy blogom szintén Harry-ről és Louis-ról szol akit érdekel belenézhet nagyonjól esne, főleg téged kérlek meg rá Gréti. Serintem érdekes és televan titkokkal... de többet nem mondok :-* :) ... koszönöm elöre is .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézést de ez már rég nem Gréti blogja:)
      A legelejétől kezdve egyedül írom.

      Törlés
    2. Elnézést de ez már rég nem Gréti blogja:)
      A legelejétől kezdve egyedül írom.

      Törlés
  3. http://1dtortenetekegyblogon.blogspot.ro/

    VálaszTörlés