2013. július 29., hétfő

*2.ÉVAD* 75.fejezet~Harry Styles

Halihó mindenki!:)
Meghoztam az új részt!
4-5 komi után új rész!
Remélem,most már fogtok komizni,mert szerintem nem törik le az ujjatok,ha írtok pozitív vagy akár negatív véleményt..na mind1..
Hope You Like It!
Puszii: Krisztii
Jó olvasást!××


(Harry szemszöge)


Elárultak.
Megaláztak.

Csupán csak két szó,de elég nagy jelentése van.

Minden hiába való volt,az hogy kiteregettem az érzéseim Bellának,semmi értelmet nem adott az egésznek.Az Ő szíve már foglalt volt,csak sajnos nem én foglaltam el.
Az Ő szíve már Louis Tomlinsonért dobogott,pedig egykor még értem.De be kell,hogy lássam én rontottam el.Ha nem csalom meg Bellát,akkor minden tökéletes lenne.Nem lenne Louisval,nem lennék kórházba,minden csodálatos lenne körülöttem.Nem telt volna el úgy fél év,hogy azt se tudjam,hogy merre vagyok.Bella most szeretne és a kapcsolatunk halál biztos lenne.
De én elbasztam,és már nem tehetek semmit.Most már el kell fogadnom a tényeket,hogy Bella nem az enyém,hogy nem mellettem boldog.De meg kell neki könnyítenem,nem tehetem még nehezebbé.Elvégre így is szenved.Meg kell békélnem a helyzettel,jó pofát kell vágnom a dolgokhoz,bármennyire is fáj.Ha Bella Louisval boldog,akkor el kell fogadnom,mert Bella boldogsága a legfontosabb az életemben.
És,hogy Louishoz,hogy viszonyulok? Nos,szerintem örüljön annak,hogy egyáltalán köszönök majd neki,elvégre ez is elég nagy áldozat részemről.De gondolom Ő sem várja el,hogy puszi-pajtások legyünk újra,nekem ehhez több kell.Nem tudok 1-2 nap alatt megbocsájtani,én nem ilyen vagyok.Számomra ez olyan volt ez a hír,mintha azt közölték volna,hogy megöltek egy embert,akit én igazán szerettem...bár ha jobban belegondolok,tényleg megöltek egy embert,sőt nem is csak egyet.
Eleanort és engem...mindkettőnknek óriás fájdalmat okoztak.Azért kíváncsi lennék,hogy Eleanor hogyan birkózott meg ezzel a ténnyel,bár neki volt rá fél éve,hogy feldolgozza,nekem pedig lesz rá maximum 2 hetem.Hiszen,kb. akkor engednek ki a kórházból,és akkor őket kellesz néznem,a nap 24 órájában.Bár tudom,hogy próbálkozni fognak,hogy ne előttem nyáladzanak,de én akkor is tudni fogom az igazat,azt hogy megaláztak,hogy hülyét csináltak belőlem.

-Harry!-egy kellemes,női hang rázott vissza a valóságba.Mosolyogva nézett rám,ami engem is mosolygásra késztetett.Szemei könnyektől csillogtak,de nem engedte őket útjukra.Tudtam,hogy miért van itt,és okos döntés volt,hogy most látogatott meg.Tudta,hogy csak rá van szükségem,mert Ő megért,és áttudja élni a helyzetem.
-Eleanor!Rég láttalak!-mondtam.El kedvesen elmosolyodott,majd leült mellém az ágyra.Feljebb csúszott az ágyon,a lábait felhúzta és úgy figyelt engem.Láttam a szemeiben az aggodalmat,megértést és sajnálatot.-Hogy vagy?-kérdeztem.Eleanor elnevett magát,majd válaszolt.
-Ezt nekem kéne kérdeznem és nem fordítva.-nevette el magát újra.Az arcomra egy pillanat alatt mosolyt varázsolt.
-Hát megelőztelek!A körülményekhez képest egész jól,bár lelkileg összeomlottam,de nem fogom mutatni,erős vagyok.Nem akarom,hogy Bellának rosszabb legyen!-mondtam.Eleanor hevesen rázni kezdte a fejét,majd megszólalt.
-Nem hiszem el Harry,hogy még most is Bella érdekét nézed,bár ha jobban belegondolok,teljesen megértem,hogy miért.Én is a Louis érdekét néztem anno,amikor megtudtam...-motyogtam.Láttam rajta,hogy még mindig szereti Louis és,hogy neki is maga a pokol szembe nézni velük.
-Te hogy viselted El? Mit csináltál mikor megtudtad?-kérdeztem.Eleanor vett egy mély levegőt,majd visszaidézte a fél évvel ezelőtt történteket.
-Amikor Louis a szemembe mondta,elrohantam,sőt szabályszerűen elmenekültem.Haza mentem összepakoltam,majd elutaztam.Nem akartam látni őket együtt,bár erre kevés volt az esély,hiszen ez akkor volt amikor Bella elment.3 hónapig nem hallottam Louisról semmit,persze azt láttam twitteren,hogy nyilvánossá tette a szakításunkat,de másról nem igazán vettem tudomást.Aztán eltelt az a 3 hónap,twitteren pedig elszabadult a pokol...mindenki azt kérdezgette,hogy mit szólok a kapcsolatukhoz,én pedig jó pofát vágtam az egészhez,még gratuláltam is nekik,pedig belül összetörtem.Nem akartam interjút adni,de már sok volt,hogy mindeki azt találgatja,hogy hova menekültem a szerelmesek elől.Adtam egy riportot egy újságnak,onnantól kezdve pedig többnyire békén hagytak.-mondta,csodálkozva néztem a lányt,aki vett egy hatalmas levegőt,majd tovább folytatta a mesélést,amit én hitetlenkedve hallgattam.-Amikor felébredtél,akkor találkoztam velük először fél év után,addig nem kerestem őket,sőt akkor sem hozzájuk jöttem,hanem hozzád.Próbáltak úgy viselkedni,mintha semmi nem lenne köztük,csak azért,hogy nekem jobb legyen...bár a szívem megszakadt mégis mosolyogva néztem őket,mert aranyosak voltak együtt.Aztán most mielőtt bejöttem hozzád,itt álltak az ajtó előtt és ölelgették egymást.Látszott rajtuk,hogy tényleg igazán szerelmesek egymásba..-mondta.Lehajtotta a fejét és a paplanom csücskét kezdte bámulni.Tudtam,hogy Eleanor ezt még senkinek se mondta el,de tudnom kellett,hogy mit csinált abban a 3 hónapban,rá kellett kérdeznem.
-És abban a 3 hónapban mit csináltál?-suttogtam.Eleanor rám emelte könnyes szemeit,majd újra beszélni kezdett.
-Amikor Louis közölte velem,hogy megcsalt Bellával a szívem ezer darabra tört.Azt hittem,hogy ez egy rossz vicc,de láttam a szemein,hogy komolyan gondolja.Összetörtem,újra inni kezdtem és drogoztam is,pont ugyanúgy,mint mielőtt megismertem Louist.Visszaestem abba az állapotba,amelyből Ő rángatott ki.Elveszett voltam,nem akartam tudomást venni a világról,de egy fénykép visszarántott a valóságba,és rájöttem,hogy rosszul cselekszem.Rossz példát mutattam az embereknek,azoknak az embereknek,akiknek valamilyen furcsa módon a példaképükké váltam.Twitteren sokan írtak,hogy mi történt velem,miért csinálom azt amit..és itt rádöbbentem,hogy nem éri meg magamat tönkre tenni Louis miatt.Persze még mindig fáj,hogy mással van,sőt van amikor egyszerűen hiányzik az ölelése,a csókja,a közelsége...ilyenkor legszívesebben sírnék,de megígértem magamnak,hogy nem sírok többet miatta..de egyszerűen nem megy..-motyogta.Arcán könnycseppek ezrei folytak végig.Hevesen kapott oda,és törölte le őket,mielőtt lecsöppenhettek volna a paplanra.-Tudom,hogy nehéz lesz Harry..de én itt vagyok neked!-szipogta.Megsimogattam a lány haját,majd beszélni kezdtem.
-Úgy érzem magam,mint egy rossz szappanopera főhőse.Én vagyok a szerencsétlen balfasz,akit elhagyott élete szerelme,egy másik srácért...Az életemből filmet lehetne forgatni.Szeretem Bellát,de be kell látnom,hogy én rontottam el...ha nem csalom meg,akkor mindenki boldog lenne.Én rontottam el,ezért tűrnöm kell a következményeket,bár nem értem,hogy ehhez neked miért kellett áldozatot hoznod,de ezek szerint a sors így akarta.El kell fogadnom,hogy ők ketten egy pár.Meg kell nekik mutatnom,hogy igen is erős vagyok,nem cibálhat szét a szerelem.A sajtónak is meg kell mutatnom,hogy igen is örülök a kapcsolatuknak,bár belül teljesen összetörök,de nem akarok Bellának rosszat.Láttam rajta,hogy szenved és csak azért,mert én ellenük fordultam.És bármennyire is fáj amit csináltak,nem tehetem meg ezt vele,hogy miattam szenvedjen...-mondtam.Eleanor szorosan mellém csúszott,fejét a mellkasomra tette,én pedig átöleltem a derekát.Ha valaki nem tudná,hogy éppen egymást vigasztaljuk,akkor biztos azt hinné,hogy egy pár vagyunk.Simogatni kezdtem El hátát,Ő pedig a paplanomat szorította teljes erőből.Fájt még neki,úgy ahogy nekem is.Nyílt seb volt még mindig,egy nyílt,mély seb...melyet az idő sem igazán akart begyógyítani.Pedig az mondják,hogy idővel jobb lesz,hogy idővel elfelejted,de Eleanor már fél éve szenvedett,nem tudott tovább lépni.Pedig Ő nem is volt a szerelmesek közelében,de én velük lakom...meg kell birkóznom a szerelmükkel,még akkor is ha ezzel nagyobb sebet ejtek magamon.
Mert itt már nem az érdekelt,hogy nekem mi a jó,hanem az,hogy Bellának mi a legjobb.Mert engem nem érdekelt más,csak az Ő boldogsága.
Hiszen a miénk egy elbaszott szerelem volt,amit nem lehetett megmenteni...de igaz volt.Igaz szerelem volt és reménytelen is egyben.De tudom,hogy a mi szerelmünk örök időkre szól,nem pedig csak pár hónapra.Hiába lesz Ő is mással és Én is,mindketten egymást fogjuk szeretni teljes szívünkből és ezen az idő nem fog változtatni...

Örökké és talán tovább is,egészen addig amíg a halál el nem ragad,te leszel az első igaz szerelmem.Szeretni foglak mindörökké,és tudom,hogy te is így fogsz érezni életed végéig,hiába lesz ott Louis.Mert a mi szerelmünk örök időkre szól.Ne felejtsd el Bella,hogy TE én ÉN örökké szeretni fogjuk egymást,mert ez így van rendjén...Harry xoxo

10 megjegyzés:

  1. Boccsika hogy ezt írom de te most saját kedvből írod ezt a blogot vagy mások miatt? Mert ha szereted írni ezt a blogot akkor ne várd el hogy 5 6 ember kommenteljen mert anélkül is hozhatnál részt ha szereted ezt csinálni. Ha meg mások miatt írod akkor abba semmi jó nem származik én már csak ezt tudom mondani. Ez a komment határ hülyeség mert ha kedvből írod a blogot akkor fölösleges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is kedvből kezdtem el írni,de az olvasók meg szerették,és természetesen örülök,hogy ha komiznak.
      Hozhatnék részt,csak éppen nincs értelme:)
      Mert tudod írják,hogy így siessek úgy siessek és én pedig sietek,de még sem írnak hozzá semmit :)
      Nem tartottam soha fontosnak a komment határt,sőt el sem vártam,sőt még most sem várom el.
      De nem fogok magyarázkodni névtelen embernek :) Puszii:*
      Köszi,hogy írtál :D

      Törlés
  2. szokásos duma....fenomenálsianjótökéletbazdkurvajó....:D
    Remélem a kövi részben már valami csavar is lesz. Nagyon szeretem a blogod. siess a folytatással.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaha :)
      köszii :)
      hááát csavar az lesz benne :3
      sietek xx

      Törlés
  3. szerintem ez is szupi jó lett :) lehet még El és Harry is összejönnek :DDD vicces lenne :D

    VálaszTörlés
  4. Bocsi, hogy ezt mondom, de egy kicsit egyet értek az elsõ komizóval, ugyanakkor igazad van hogy mindenki vsürget... Lehet, hogy egszerûbb lenne ilyen pipásat rakni az aljára :)
    Ettôl függetlenül jó lett a rész

    VálaszTörlés
  5. Szia! itt vár egy kis meglepi : http://1directionforeverlove.blogspot.hu/ <3

    VálaszTörlés