2013. július 27., szombat

*2.ÉVAD* 74.fejezet~Te és Tomlinson?

Heyhoo!:D
Itt is van az új rész!:D
Imádlak titeket!:)
4-5 komi után új rész!
Hope You Like It!
Puszii:Krisztii 
Jó olvasást!××


(Harry szemszöge)



Hitetlenkedő pillantásokat löveltem a csókolózó pár felé,akik érzékien tépték egymás száját.Nem hittem a szememnek,a legjobb barátom és a szerelmem egymásra találtak.
Megköszörültem a torkom,Ők pedig egyből szétreppentek.Szomorú tekintettel néztek rám,én pedig csak csóváltam a fejem.Csalódott,dühös és szomorú voltam egyszerre.
-Sajnálom Harry!-motyogta Bella.Láttam a fájdalmat mindkettejük arcán,de nem érezhették azt amit én.Megaláztak ország-világ előtt,ugyanis biztos voltam abban,hogy nem titkolják,a több,mint 3 hónapja tartó románcot.
-Te és Tomlinson?-kérdeztem nyersen.Louis vette egy hatalmas levegőt,majd végre rám nézett.
-Igen,én és Louis.-válaszolt Bella.
-Miért tetted ezt velem Tomlinson?-sziszegtem.Louis lesütötte a szemeit,száját pedig elhúzta.
-Megszerettem,sajnálom Harry.Nem gondoltam volna soha ilyenre,nem akartam neked keresztbe tenni,ezt te is tudod.De megszerettük egymást!-mondta.Hitetlenkedve néztem egykori legjobb barátomra,aki semleges arccal bámult rám.
-Soha többé nem vagy a legjobb barátom Louis!Egy aljas,szemét,köcsög vagy..aki elveszi mások barátnőjét!Gondolom Eleanor teljesen kibukott!-kiáltottam.Louis megszeppenten nézett rám,majd bólintott.
-Harry,Louis nem tehet arról,hogy belém szeretett!-kelt védelmére Bella.A csalódottságom a lány iránt egyből a felszínre tört.Soha nem gondoltam volna,hogy képes ezt tenni velem.
-Te csak ne védd Őt!Egyszerűen undorodom tőletek,többé látni se akarlak titeket!-ordítottam.Louis megragadta Bella kezét,majd kirángatta a kórteremből.
Gyűlöltem őket,teljes szívemből utáltam őket!Soha nem gondoltam volna ezt róluk.Bíztam bennük,és ők eljátszották a bizalmam.

Előkaptam a telefonom a polcról és felléptem twitterre.Ha tényleg eltelt fél év akkor igen sok mindenről maradhattam le.
A kezdőlapom többnyire azzal volt tele,hogy végre felébredtem,de akadt olyan is,aki Louis&Bella kapcsolatát elemezgette.
@Harry_Styles köszönöm mindenkinek a jó kívánságokat!Imádlak titeket! xx

Kiírtam,majd tovább nézelődtem.Sok millió cikk volt az elmúlt fél évről,és ami meglepő,hogy az összesben szerepeltem.Minden újságban megemlítettek,volt amikor a kómámról beszéltek és volt olyan,amikor azt taglalták,hogy mit fogok szólni ehhez a románchoz.
És hogy mit szólok hozzá?
A lelkembe tapostak,olyan emberek gázoltak át rajtam,akiket mindennél jobban szerettem.A legjobb barátom,aki már a x-factor kezdete óta mellettem áll,és az a lány akit szerelmemnek tudhatok be.És ami a legrosszabb ebben a helyzetben,hogy az érzéseim nem változtak Ő iránta.Ugyanúgy szerettem,mint első pillanatban,persze csalódtam benne,de szerettem.


(Louis szemszöge)


Szorosan öleltem magamhoz Bellát,aki az ideg összeroppanás szélén állt.Pont ezt nem akarta.Ettől félt a legjobban,hogy Harry mit fog szólni.És a félelme beigazolódott,miszerint megutál minket.
-Bella nyugalom,megfog bocsájtani.Csak idő kérdése..Eleanor sem haragszik már ránk!-suttogtam a fülébe.Bella rám emelte kék szemeit,melyben most szomorúság és boldogság vegyült.
-Tudom,hogy megbocsájt és arra is rájöttem,hogy Eleanor sem haragszik már!-mondta egy kisebb mosollyal az arcán.Apró csókot nyomtam a szájára,Ő pedig lassan végig simított kissé borostás arcomon.
-És még a gyerek témát nem is tudja..-suttogtam.Bella fejbe kólintotta magát,én pedig elvigyorodtam.
-Ne is mondd!Már előre látom,hogy amiatt nagyobb cirkusz lesz!-sóhajtotta.
-Nyugi,majd csak megoldjuk!-vigyorogtam rá.Bella pajkosan elmosolyodott,majd erőteljesen megcsókolt.-Ne itt..-nyögtem.Bella felkacagott,majd megfordult.
Bagolyszemekkel meredtem az előttem álló lányra,aki kívül mosolygott,de belül megszakadt a szíve.Eleanor aranyos mosollyal nézett ránk,majd megszólalt.
-Aranyosak vagytok!-motyogta.Bella elengedte a kezem,majd kissé arrébb lépett.Megforgattam a szemem,de hagytam.
-Köszönjük Eleanor..-suttogta Bells.El elmosolyodott,majd belépett Harry kórtermébe.Okosan tette El,hogy most látogatta csak meg,hiszen Harrynek most csak rá volt szüksége,egyedül Ő nem csapta be.
-Gyere,menjünk!-kértem Bellát,aki pislogás nélkül meredt az ajtóra.Megragadtam a kezét,majd egyenesen a kórház udvarára húztam.
-Eleanorral szót fog érteni!-motyogtam.Bella a vállamra hajtotta a fejét,majd nézelődni kezdett.


-Harry,gyere menjünk!-kiáltottam barátom felé,aki a tengerben fürdött éppen.
-Még nem akarok Louis,gyere már be!-visította.Hangosan felröhögtem,majd belegázoltam a tengerbe.Jóízűen nevetgéltünk,pocsoltuk egymást.
-Figyelj csak Hazza,mondani akarok valamit!-kezdtem,de Harry lenyomott a víz alá.Köhögve jöttem fel onnan és meredtem barátomra,akinek ördögi vigyorral az arcán nézett rám.
-Először én szeretnék neked mondani valamit.-kezdte.-Te vagy a legjobb barátom Louis,a bátyám vagy.Bármi történjen is,mindig melletted maradok!-közölte,és elvigyorodott.
-Pontosan ezt akartam neked mondani Harry!Te vagy és te leszel a legjobb barátom!-mondtam és lenyomtam a víz alá.


Hihetetlen,hogy ennek a beszélgetésnek már 2 éve.Már két éve,hogy legjobb barátok lettünk,most pedig Ő utál engem.Elrontottam a barátságunk,csak azért mert nem tudtam az érzéseimnek parancsolni.Egy lúzer voltam.
Bár megkaptam ezt a csodálatos lányt,aki a szíve alatt hordja a gyerekünket,de elvesztettem a legjobb barátomat.
Soha nem gondoltam,hogy ilyen választás elé kell néznem,de ez is megtörtént.Én pedig a barátnőmet választottam,Harry helyett és azt hiszem ez így volt rendjén!


(Bella szemszöge)



Elcsesztem.Ez az egy szó kavargott a fejemben.Megbántottam azt a személyt,aki mindig a legjobbat akarta nekem.Megutált engem,pedig ezt soha nem akartam.Tudtam,hogy nehezen fogja viselni,hiszen ismertem.De nem tehettem ez ellen,én már Louis barátnője voltam és szerettem Őt.Persze Harry iránt is éreztem valamit,de azt hiszem ez már csak vonzalom volt.Louist választottam,pedig választhattam volna Harryt is.De nem tettem,én döntöttem így.
Szerettem ezt a répaimádó idiótát és biztos voltam abban,hogy csodálatos apa lesz.Imádni fogja a babánkat,elfogja kényeztetni és megfogja védeni a sajtó elől.Tudom,hogy azt szeretné,hogy Harry legyen a keresztapa,és az igazat megvallva én is ezt szeretném.Bár tudom,hogy emiatt még nagyobb galiba lesz a bandában,de megoldják.Hazza befogja látni a dolgokat és tovább lép,vagyis remélem.
Hogy Zayn szavaival éljek: 'azt fogja nézni,hogy neked mi a legjobb'.És igaza van,tudom hogy nem fog beleavatkozni a kapcsolatomba.Jópofát fog vágni az egészhez,csak azért hogy nekem jó legyen.Hiába fog belül széttörni,kívülről nem ezt fogja mutatni.Akárhányszor meglát majd engem vagy Louist,elmosolyodik,de ennél többet nem fog csinálni kezdetben.Aztán idővel talán jobb lesz.Remélem talál magának egy barátnőt,aki szereti és nem csak a hírnevére hajt majd.
De én vajon mit fogok szólni majd ahhoz,hogy neki barátnője van?Bár többnyire biztos vagyok abban,hogy iszonyat féltékeny leszek,de Harrynek is boldognak kell lennie.De miért is leszek féltékeny?!Nekem ott van Louis,ott lesz a gyermekünk,mi boldogok leszünk együtt.De a lelkem mélyén szeretni fogom a göndörkét,az életem része marad,úgy ahogy Louisnak Eleanor.Látom rajtuk,hogy még mindig szeretik egymást,de azt is tudom,hogy Louis engem jobban szeret és Ő választott.Ő döntött mellettem,Én pedig mellette.Mi döntöttünk így.És most szembe kell néznünk a döntésünk következményével.
Nekem pedig szembe kell néznem önmagammal,el kell engednem azt az énem,amely betegesen rajong Harry Styles-ért,azt amelyik képes megremegni a hangja hallatán.El kell engednem a Harry iránt érzett szerelmem.
De talán még utoljára elmondhatom...Őrülten szeretlek Harry Styles!....De ez nem változtat semmin.Louis William Tomlinsont imádom és vele akarok lenni örökre!

2 megjegyzés:

  1. IMÁDOM!!! De legyen már vala galiba, mert én nem tudom nézni ahogyan Harry-m szenved..:D jöjjenek újra össze Bellával, mert bár szeretem Loui-t is Harry búráját valahogy jobban csípem....;) ;) <3

    VálaszTörlés