2013. július 21., vasárnap

*2.ÉVAD* 71.fejezet~ A cikk

Hello nyunyók!:)
Ez most egy kisebb összekötő rész lett,remélem azért tetszeni fog.
4-5 komi után új rész!
Hope You Like It! 
Puszii: Krisztii
Jó olvasást!××


(Bella szemszöge)


Érdeklődve kaptam fel az újságot a pultról és kezdtem el olvasgatni.Már 5 nap eltelt azóta,amióta Harry felkelt.A srácok azt mondták neki,hogy most utaztam el egy pár napra.És Harry valamilyen oknál fogva bevette,szóval még nem kellett a szemébe néznem.Louis sem volt hajlandó még bemenni hozzá,amit persze Harry furcsán fogadott,de betudta annak,hogy Louis még nem dolgozta fel a dolgokat.
Kíváncsian lapozgattam a különböző pletykalapokat,amelyek mindenféle furcsaságokat írogattak.


Louis Tomlinson apa lesz!


A One Direction legidősebb tagja apa lesz!Kedvese,Bella Jonhson ugyanis állapotos,az ifjú Tomlinsonnal.Louis egy interjú során elárulta,hogy vagy Josh vagy Hope lesz gyermekük neve.Mindketten izgatottan várják babájuk születését,de vajon a rajongók mit szóltak ehhez?A közösségi portálok még most is ezen lovagolnak.Több sztár is áldását adta a születendő babára,köztük véve Selena Gomezt,Justin Biebert vagy éppen a most feltörekvő Austin Mahonet.
Megkérdeztünk pár rajongót,akik örömmel válaszoltak a feltett kérdésünkre,miszerint mit szólnak ehhez a hírhez.
-Örülök annak,hogy boldogok együtt és kíváncsian várom,a születendő babájukat.Louisból jó apa lesz!
-Teljesen nagy extázisban vagyok,hihetetlen!Izgatottan várom,hogy kisfiú lesz-e vagy kislány!
-Gratulálok nekik!Már nagyon várom a kis Tomlinsont.
De voltak olyanok is,akik nem igazán repestek az örömtől,de végül is ez is egy kicsit érthető volt.
Kíváncsian várjuk a fejleményeket!


Harry Styles felébredt kómájából!


Örömmel értesítjük kedves olvasóinkat,hogy a One Direction legfiatalabb tagja felébredt a kómából.A sok jókívánság megtette hatását.A rajongók twitteren üzentek a szép fiúnak,úgy ahogy a srácok is.
@Real_Liam_Payne köszönöm mindenkinek a kedves szavakat!Harry jól van!××
@NiallOfficial @Harry_Styles örülök,hogy nem adtad fel.Szeretünk!××
@zaynmalik végre minden a legnagyobb rendben!××
@Louis_Tomlinson @Harry_Styles örülök,hogy jól vagy haver!××
@BellaJonhson @Harry_Styles boldog vagyok,hogy ébren vagy!:) ××
Sok-sok sztár írt még a fiatal fiúnak,aki még nem igazán használja a csicsergőt.
Egy kérdés viszont mindenkit nagyon foglalkoztat.: Harry tud már Louis&Bella kapcsolatról?Vajon tudja már,hogy mi történt?
Mi mindenesetre nagyon várjuk,hogy kiderüljön minden.


Bella Jonhson a Hyde Parkba menekült!

Néhány lesifotósunknak sikerült lencsevégre kapniuk,Bella Jonhsont,amint a Hyde Park felé igyekszik,kissé ingerült állapotban.Az eset pontosan akkor történt,amikor Harry Styles felébredt fél évig tartó kómájából.
Nem tudjuk,hogy mi miatt borulhatott ki Jonhson kisasszony,vagy inkább mondjuk jövőbeli Mrs.Tomlinsonnak.
Mindenesetre a lány érkezése után nem sokkal később befutott Zayn Malik is,majd a lánnyal az oldalán távoztak.
Kíváncsian várjuk az okokat!

Eleanor Calder újra Londonban!


A lányt pár nappal ezelőtt kaptuk lencsevégre,ahogy a kórház felé igyekszik,Danielle Peazer társaságában.A lány úgy tudjuk Harry miatt jött vissza a városba,de kitudja lehet,hogy visszaakarja szeretni ex-barátját.Igaz,erre kevés esélyt látunk,hiszen Bella és Louis kapcsolata erősebb,mint régen.
Eleanor mosolyogva pózolt a kameráknak,sőt még néhány embernek aláírást is adott.Ez a lány elképesztő,ugyanolyan mint régen.

Louis Tomlinson és Bella Jonhson a közösségi portálon üzennek egymásnak!


2 nappal ezelőtt az egész twitter attól volt hangos,hogy az álompár egymásnak üzengetnek.Nem tudjuk pontosan,hogy hol tartózkodtak,de egy biztos,messze voltak egymástól,ugyanis elég meghitt tweeteket hagytak egymásnak.
@Louis_Tomlinson @BellaJonhson hiányzol kicsim! ××
@BellaJonhson @Louis_Tomlinson te is nekem,de nemsokára találkozunk!
@Louis_Tomlinson @BellaJonhson bizony,már csak 2 nap.Szeretlek titeket!
@BellaJonhson @Louis_Tomlinson mi is szeretünk téged!
Innen is látszik,hogy nem félnek a nyilvánosságtól.Egyszerűen nagyon édesek együtt.


Vigyorogva tettem le az asztalra az újságot és indultam el a konyha felé.Kentem magamnak egy nutellás kenyeret,majd a Tv elé helyezkedtem,de a nyugtom nem tartott sokáig.A csengő ugyanis hirtelen megszólalt,nekem pedig muszáj volt felállnom.Lassú,lomha léptekben sétáltam a bejárati ajtóhoz és nyitottam ki.Niall vigyorgó arcával találtam szembe magam,mellette pedig egy lány ácsorgott.
-Bella!-kiáltotta és megölelt.Arrébb álltam az ajtóból,ő pedig a lánnyal az oldalán besétált.-Már mindenkinek bemutattam,csak neked nem.Ő itt a barátnőm,Lucy Morgan!Lucy,ő itt Bella Jonhson.-mondta és össze-vissza mutogatni kezdett.Jóízűen felnevettem,majd kezet nyújtottam a lány felé.
-Örülök,hogy megismerhetlek Lucy!-mosolyogtam.Lucy kissé félénken nézett rám,de megszólalt.
-Én is örülök Bella!-mondta,a végére pedig halványan,de elmosolyodott.
-Amúgy Bella,nem csak ezért jöttem!-Niall elhúzta a száját,amitől én szokás szerint megijedtem.Általában ha elhúzza valamelyik srác a száját,akkor baj van.
-Gyerünk Nialler ki vele!-sóhajtottam,majd kék szemeibe néztem.Niall vett egy mély levegőt,aztán megszólalt.
-Most be kell menned Harryhez!Tudja,hogy itthon vagy és látni akar!Már twitterezni is akart,de nem akarjuk,hogy a netről tudja meg a dolgokat!Neked kell elmondanod neki!-mondta.Megadásképpen bólintottam egyet,majd megszólaltam.
-Rendben van,bemegyek hozzá és beszélek vele!-motyogtam.Felkaptam magamra a dzsekim,a lábamra pedig egy sport cipőt vettem.Niallékre pillantottam,akik nem igazán akartak elmozdulni a lakásból.Mosolyogva megráztam a fejem,majd kiléptem a lakásból.Most vagy soha!




8 megjegyzés:

  1. Imaddom vegre beszel vele aww nagyon varom a kovit hamar hozd. :)) ;) P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! *-* kíváncsi vagyok, hogy mi lesz Harry reakciója a hírre. :)
    Nagyon siess! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))
      Hát szegényt már sajnálom :DDD
      sietek xx

      Törlés
  3. awhh...isteni, végre ...most ugrik a majom a vízbe. Siess nagyon...;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii:)
      bizony most ugrik a majom a vízbe :3
      sietek xx

      Törlés
  4. jaj szupi....kövit léccciiiii :)))

    VálaszTörlés