2013. július 6., szombat

*2.ÉVAD* 66.fejezet~Zayn Malik

Puszii:)
Meghoztam az új részt,remélem tetszeni fog nektek!
Nyugalom Harry sem késlekedik sokáig..:DD 
Ez a rész egy kisebb összekötő rész lett,ugyanis megkértek arra,hogy legyen egy kis több Sophie-Zayn rész is.Úgyhogy remélem tetszeni fog.
A komi határ ugyanaz, 4-5 komi és új rész!:)
Szeretek mindenkit,köszönöm hogy komiztok <3
Puszii: Krisztii
Jó olvasást! xx


(Zayn szemszöge)

Hihetetlen,Louis apa lesz.A mindig bohókás és idióta Louis,most apa lesz.Nehéz elhinni,hogy készen áll erre a feladatra.De ő váltig állítja,hogy bizony Ő készen áll és mindent megfog adni a gyermekének.De mi van Bellával?Képtelenségnek tartom,hogy kiszeretett Harryből,elvégre túlságosan nagy volt közöttük a szerelem.Vagy az csak kamu szerelem lett volna?Nem,dehogy is.Láttam rajtuk,hogy szeretik egymást,az életüket feláldozták volna a másikért.De akkor mi történhetett?Féltettem Harryt.Ha megtudja,hogy a szerelme megcsalta a legjobb barátjával és már gyereket is várt tőle,összeroppan.
-Drágám,min agyalsz?-Sophie kellemes hangja rázott vissza a valóságba.Mosolyogva nézett rám,én pedig közelebb húztam magamhoz,majd megcsókoltam.Soph készségesen visszacsókolt,majd beletúrt a hajamba.
-Ezen az egész helyzeten.-mondtam.Barátnőm összevonta a szemöldökét,miközben leült az ölembe.
-Én sem igazán értem,hogy hogyan kerülhettünk ilyen helyzetbe.-mondta.Megráztam a fejem,majd egy puszit nyomtam Sophie arcára.A mi kapcsolatunk tökéletes volt,mindent elterveztünk.Már a babát fontolgattunk,hiszen mindketten biztosak voltunk az érzéseinkbe.Szerettünk volna egy kis Malikot a házba.
-Sophie,Bella szereti még Harryt?-kérdeztem,közben pedig egy pillanatra sem vettem le a tekintetem róla.Soph a kérdés hallatán elfintorodott,majd rendezte a vonásait és rám nézett.
-Szereti,de Louist is.És mivel most már ott a baba,nem fogja elhagyni Harry miatt.Tudod,még a mai napig is azon gondolkozik,hogy miért jött vissza.Fél Harrytől,a reakciójától és hogy milyen érzelmeket fog kiváltani belőle,az hogy felébred.Elmondta,hogy ha nem lenne a baba,újra elmenne és most már nem jönne vissza.Még most is úgy van vele,hogy hibát követ el azzal,hogy itt marad.Itt Harry és Louis között,mert így tönkre teszi a barátságukat,és ezt Louis is tudja.De beszéltem Louisval is,Őt pedig nem érdekli hogy tönkre megy a barátságuk,mert túlságosan szereti Bellst,de mégis fél attól,hogy ha elbukkan Eleanor,akkor mindennek vége.És ugyanúgy ahogy Bella,Louis is teljesen tehetetlen,mert Ő is nagyon jól tudja hogy Bella szereti még Harryt,de abban is biztos hogy belé is szerelmes.-Sophie levegővétel nélkül mondta végig,nekem pedig némely résznél az állam a padlót súrolta.Nem gondoltam volna,hogy ilyen komoly a helyzet.Ezek szerint ugyanaz a helyzet állt elő,mint 3 hónappal ezelőtt,amikor Belláék elmentek.De most a külöbség az,hogy Bella gyereket vár Louistól.Nehéz döntések.
-Ez így nagyon nincs rendben Sophie.Ha Bella egyszerre 2 embert szeret,akkor az már régen nincs jól..-motyogtam.
-Ahogy a mondás tartja,ha az első igazán szeretted volna nem szeretsz bele a másodikba,bár ennél az esetnél nem igazán értem.Kiskorom óta ismerem,és mindig is azt mondta hogy Harrybe szerelmes,ezért nem értettem,hogy hirtelen hogy lett szerelmes Louisba.Bonyolult,de nem a mi dolgunk!-mondta és egy apró csókot nyomott a számra.Elhúzódott,majd kislisszolt a szobánkból,értetlenül néztem utána,majd ledőltem az ágyra.Soha nem kívánhattam volna jobbat Sophienál.Ő egy megértő,okos,kedves és gyönyörű lány volt.Mindig és mindenben mellettem állt.Szerelmes volt belém,elfogadott úgy ahogy voltam.És ez csodálatra méltó volt.És én is menthetetlenül beleszerettem ebbe a lányba.Ha elhagyott volna,biztos hogy nem éltem volna túl.Nélküle képtelen lennék lélegezni.Nem lenne érdemes élnem,nem lenne kiért élnem.Nekem Ő volt az életem értelme,és tudom hogy elcsépelt szöveg,de én így gondoltam.Vele akartam leélni az életem,vele akartam megöregedni.Az unokáimnak mesélni akartam róla,a kapcsolatunkról.Azt akartam,hogy a gyerekeink is ilyen felelősség teljesek legyenek,mint mi.Szerettem volna egy kisbabát és Sophie is.Már a nevek is megvoltak,ha kisfiú akkor Max,ha kislány akkor pedig Maya.Mindketten erre vágytunk a legjobban.Nem érdekelt,hogy a karrierem most volt a csúcson,képes lettem volna feláldozni.Lehet,hogy még csak 19 éves voltam,de biztos voltam az érzéseimben.Nem érdekelt a sajtó,legszívesebben világgá kürtöltem volna,hogy én vagyok a legboldogabb.És tudtam,hogy mit szeretnék a bab születés előtt.El akartam magam kötelezni.Venni akartam egy házat,csak kettőnknek,aztán majd a piciknek.Nem akartam mást csak boldogak élni életem végéig.Meg kellett osztanom a világgal,hogy miként érzek.Előkaptam a telefonom és twitterezni kezdtem.Millió RT-m volt és tweetek nekem,amiben mindenki azt írta,hogy kövessem őket vissza.Néhány embert visszakövettem,majd nézelődni kezdtem.A srácok is twittereztek,ugyanis mindenki ki írt valamit.

@Louis_Tomlinson soha nem voltam még ennél boldogabb!Egy újabb megpróbáltatás <3

@BellaJohnson Hope&Josh :) <3

Bella kiírásából egyből rákövetkeztettem arra,hogy bizony megegyeztek a baba nevében.

@NiallOfficial minden rendben van drágáim!:) @LucyMorgan :D <3

@Real_Liam_Payne végre egy kis szabadság,már csak egy ember hiányzik a társaságunkból:c @Harry_Styles <3

Liam kiírására sokan írni kezdtek,hogy mi van Harryvel és hogy ugye felépül-e.Mindenki félt,sőt rettegett..nem akartuk elveszíteni Őt.
Visszaléptem a kezdőlapomra majd írni kezdtem.Kiposztoltam és abban a pillanatban le is léptem.Nem akartam nézni az utálkozást,amit a barátnőm kapott szinte mindennap.Én szerettem Őt és ez volt a legfontosabb!

@zaynmalik a világ legboldogabb embere vagyok!Mindennél jobban szeretlek @SophieMohn :)



14 megjegyzés:

  1. JÓÓÓ. Ismét csillagos ötös. De mit is várhattam volna
    nagyon gyorsan a kövivel....:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah? Rész? Mikor jön? :D
      Amúgy még mindig ketten írjátok a blogot, vagy már csak egyedül viszed Kriszti? :)
      SIESSS!!

      Törlés
  2. igen igen jóó.. gyorsan kövit mert nembírom ki :D

    VálaszTörlés
  3. na gyerünk komizzatok már.. tuti többen olvasssátok..nelegyetek lustááák :D
    mellesleg szupi és kiváncsi vagyok már milesz Harryvel meg Bellával és Louissal-_- :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaha :d
      megvan a 4 komi :D
      holnap új rész! xx

      Törlés
  4. nagyon jò. De mi lesz Harry-vel ? :-(

    VálaszTörlés
  5. nagyon jò. De mi lesz Harry-vel ? :-(

    VálaszTörlés
  6. nagyon jò. De mi lesz Harry-vel ? :-(

    VálaszTörlés