2012. augusztus 16., csütörtök

9.fejezet~Sajnálom

Sziasztooook:D itt a kilencedik fejezet.:P köszönjük szépen a komikat :DD remélem ez a rész is tetszeni fog..:) komizzatok és iratkozzatok fel.:) jó olvasást:3 pusz.:Gréti W. és Krisztii xoxo ui:ez a rész most nem lett valami pompás,de írjatok komikat:D

(Bella szemszöge)
*Már levegőt is alig kaptam,amikor egy ember leült mellém és szorosan magához ölelt.....*

Nem érdekelt ki az csak egy biztonságot nyújtó karra volt szükségem,amit meg is kaptam.Az illata eléggé bódító volt,amitől egy kicsit megnyugodtam.Félve néztem fel rá és amikor megláttam nem hittem a szememnek.Mielőtt bármit is mondhattam volna,megszólalt.
-Nyugodj meg,nincs semmi baj.Jól vagy?-mikor meghallottam a kérdését a fülem is ketté állt.Louis Tomlinson megkérdezte,hogy jól vagyok-e?Még én elméláztam Louis érdeklődve figyelt.Egy pár krákogás után megszólaltam.
-Fogjuk rá.-mondtam és erőltettem magamra egy kisebb fajta mosolyt.Nem hiszem hogy szép látvány lehetett,mert Louis is elmosolyodott.
-Ne is próbálkozz ez a mosoly inkább egy fintorgásra hasonlított.-ezen elmosolyodtam,mire Louis folytatta.-De nem ezért vagyok itt.Mi történt?-Na ne egy híres sztárnak nem fogom elmondani.
-Nem történt semmi érdekes.-Ahogy ezt kimondtam,Louis egy ilyen "nekemnehazudozz" fejet vágott.Kifújtam a levegőt és hozzákezdtem.
-Honnan tudtad,hogy itt vagyok?-szándékosan kérdeztem,mivel láttam ahogy Louis azt hiszi elmondom neki a legféltettebb titkomat.Kérdésem hallatán megforgatta a szemét,és válaszolt.
-Én is idejövök,ha kiakarom szellőztetni a fejem.De most már te válaszolj,mi történt?!-Nem mondhatom el egy sztárnak a problémáim,meg különben is mit érdekli.-Bella,kérlek szépen mond el.-kérlelte és egyre jobban magához ölelt.Hmm,hányszor gondoltam arra,hogy Louis a barátom lesz vagy éppen hányszor álmodoztam arról,hogy találkozunk és ez most valóra is vált.Louis megköszörülte a torkát,azt jelezve hogy ideje lenne mondanom.A gondolataimban összeraktam egy értelmes mondandót,majd belekezdtem a mesélésbe.
-Gondolom Harry elmondta,hogy találkoztunk és beszélgettünk.-itt elhallgattam és Louisra néztem,ő bólintott egyet és én folytattam.-Akkor biztosan elmondta,hogy megcsókolt én pedig elrohantam.
-Igen elmondta,de miért rohantál el?És most miért vagy a Hyde Parkban este 11kor,ráadásul egyedül?
-Louis,ez nagyon hosszú történet és nem szeretném elmondani.Azért vagyok a Hyde Parkban,mert itt kiszellőztethetem a fejem és tisztázhatom a gondolataim.Különben amikor eljöttem,nem volt este 11.-mondtam és a végén halványan,de elmosolyodtam.
-Figyelj!Harry kiborult,tombol.Remélem mire hazamegyek a házunk még épségben áll.-mikor ezt kimondta elröhögtem magam.Louis elmosolyodott és felállt a padról.-Ha nem akarod elmondani,akkor gyere!Hazakísérlek.
-Nem erre semmi szükség.-ahogy ezt kimondtam,Louis egy elég goromba fejjel díjazta a mondandóm,majd megfogta a kezem és felállított a padról.
-De igen is van rá szükség,ugyan is ilyen későn bármi történhet.-mondta és elindult kifelé a Hyde Parkból.Ahogy gondoltam,ilyenkor már senki se mászkál kint;rajtam kívül.15 perc után a házunk előtti kis bejárón álltunk,amikor Louis megszólalt.
-Most megyek,remélem máskor is találkozunk,de nem így.-a mondata végére elmosolyodott és elindult vissza felé.
-Louis!-kiáltottam utána,aminek hatására megugrott és visszafordult.Érdeklődve figyelte minden mozdulatom,majd mikor nem szólaltam meg visszajött hozzám.
-Tessék?-kérdezte.Na most hogy mondjam neki?!Jaj maradj már itt,vagy nem maradnál itt vagy áá mit mondjak?
-Nem maradnál még egy kicsit?-amint eljutott a tudatomig a mondatom,egyből elkezdtem mentegetőzni.-Tudod,ilyenkor már senki se mászkál kint;egyedül.Meg különben is....
-Ne mentegetőzz itt nekem,maradok ha szeretnéd.-mondta és én benyitottam a házba.Bementünk a nappaliba,és Louis mint aki szellemet látott megállt az ajtóban.Odamentem hozzá,majd megöleltem,készségesen viszonozta az ölelésem,aminek igazán örültem.Félre értés ne essék,semmit nem akarok Lou-tól csak hogy barátok legyünk.Meghitt ölelkezésünket a lépcső dobogása zavarta meg.Odakaptuk a fejünket és drága jó barátném állt,hatalmasra meresztett szemekkel a lépcső alján.A szemével kísérte végig,minden mozdulatunkat amit Lou-val éppen megejtettünk.Mikor felfogta,hogy ki is áll vele szembe,odarohant hozzám és szorosan megölelt.
-Bella,hol a picsában voltál?És miért nem voltál képes felvenni azt a rohadt telefont?Mi történt?-kérdezte Zsófi magából kikelve.Csak hallgattam és hallgattam,ahogy kiadja magából a feszültséget.Majd mikor úgy gondoltam,hogy befejezte belekezdtem.
-Sajnálom,hogy nem vettem fel a telefont,de magányra volt szükségem.A Hyde Parkban voltam és gondolkoztam és tudom hogy megkérded min,szóval előre mondom;az életemen.És a mai nap folyamán röviden annyi történt,hogy találkoztam Harry Styles-sal,sétáltunk a Temze partján,elkérte a telefon számom és megcsókolt.-mondtam.Zsófi a megdöbbentségtől megszólalni se tudott.

(Louis szemszöge)
Miután Belláék tisztáztak mindent,felküldtem átöltözni.Zsófi lent maradt velem,majd 10 perc után megtörte a csendet.
-Louis te tudod mi történt?-kérdezte én pedig csak megráztam a fejem.
-És te tudsz valamit?-mikor ezt megkérdeztem,Zsófi hirtelen megszeppent,amiből arra következtettem,hogy titkol valamit.
-Ami azt illeti,tudok valamit.De nem szabadna tudnom.-kíváncsian figyeltem,ahogy megpróbálja kimagyarázni a dolgokat,több-kevesebb sikerrel.
-Na mondjad!-kérleltem és ő belekezdett.
-Még mielőtt hazajöttetek volna,Bella szobájában kerestem valami dolgot,amiből rájövök,hogy mi baja.Az ágya alatt találtam egy dobozt,amiben képek voltak róla és a barátairól,idézetek amik tanulságot jelképeztek,és volt benne egy napló.Először megnézegettem a képeket,majd találtam egy elég ijesztő képet.Bella kisírt szemekkel egy pisztolyt tartott a kezében,és az volt a képre írva,hogy:Gyűllöllek!Tönkre tettél!2013.dec.12. Nem értettem ezt az egészet,ezért belelapoztam a naplójába.Tudom csúnya dolog,de nagyon kíváncsi voltam.Minden naplóbeírás Adamről szólt,Adam volt a pasija.Belelapozgattam és megtaláltam azt a decemberi napot.Az állt benne,hogy Adam szakított vele,és csak kihasználta Bellát,ennek következtében Bella 2 hónapig depiben szenvedett és ki sem mozdult a szobájából,és ha ez még nem lenne elég vagdosta magát.Aztán elhatározta magát,hogy feláll és erős lesz.De még mindig szereti azt a fiút.-még végig hallgattam a mondandóját,levegőt is elfelejtettem venni.Hogy Bella ilyeneken ment keresztül?Annyira nem látszik rajta.Még ezen méláztam Bella lejött a lépcsőn és leült a nappaliba.Egy kicsivel már jobban nézett ki,de még mindig vörös volt a szeme a sok sírástól.
-És miről beszélgettetek?-kérdezte,mi pedig elkezdtünk össze-vissza hablatyolni.Elég érdekes látvány lehetett.Bella ide-oda kapkodta a fejét és próbálta felfogni a hallottakat.De nem hiszem,hogy sokat értett belőle.A hadoválásunkat az SMS hangja zavarta meg.Mindannyian egymásra néztünk,mikor leesett,hogy az én telefonom csörgött.Elővettem a zsebemből,és Harry nevét láttam a kijelzőn.
Haver,hol vagy már?Azt mondtad sietsz.Ahhoz képest már 2 órája elmentél....Hazza..
-Lányok,most telefonálnom kell egyet,ugye megbocsájtotok?-kérdeztem.A lányok bólintottak egyet,én pedig a konyhába mentem.Gyorsan tárcsáztam Harryt.Kicsöng...kicsöng...kicsöng...és felvette.
-Hol vagy már haver?-kérdezte.
-Figyelj!Lehet,ma már nem jutok haza.
-Miért hova mentél?
-Bellánál vagyok.-ahogy ezt kimondtam,hallottam hogy Harryben még az ütő is megáll,ezért folytattam.-Nyugi,semmit se akarok tőle,csak elmentem megkeresni....
-Mi?Miért?Hol volt?-bombázott Harry a kérdéseivel.Kifújtam a levegőt,és belekezdtem.
-Ezt majd otthon megtárgyaljuk.De figyelj,szerintem kérj bocsánatot Bellától,nagyon ki van akadva.-mondtam.
-De mégis hogyan?
-Találd fel magad!-kiáltottam és letettem a telefont.Épphogy letettem,máris kaptam egy SMS-t.
Hol lakik Bella?
Visszaírtam neki,majd átmentem a nappaliba.A két lány pudingot majszolva nézte a TV-t.Amint Bella meglátott felugrott és és kirohant a konyhába.5 perc után visszajött,kezében egy csoki pudinggal.A kezembe nyomta és lerántott a kanapéra.Mindketten nagy élvezettel nézték a műsort,amikor hirtelen csengettek.Zsófi felállt és az ajtóhoz ment.

(Bella szemszöge)
Miután Zsó visszajött,a kezében egy hatalmas rózsacsokorral.
-Ezt neked hozták.-nyomta a kezembe a csokrot.A csokorral együtt szerencsére volt egy kártya.Szétnyitottam és olvasni kezdtem.
Sajnálom,hogy ha megbántottalak,de remélem 1000 szál rózsával kitudlak engesztelni.Bocsáss meg nekem Bella Jonhson.Remélem eljössz velem egy randira,holnap 18:00-kor. Harry<3

   
 

6 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett ^.^ siess a kövivel. (;

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon nagyon imádom<33^~^...rohadtul várom már a következőt.*-*

    VálaszTörlés
  3. Sziia!
    Gratulálok neked meglepetés vár a blogomon :)))
    http://thetruelifee.blogspot.hu/2012/08/a-blog-4-dija.html
    Csak így tovább :)

    VálaszTörlés