2012. augusztus 14., kedd

7.fejezet~Érzelmek tengere



Sziasztok.:) Megjött a hetedik fejezet is.:) köszönjük szépen azt az egy komit:DD és elértük az 500 fölötti megtekintést,szóval nagyon köszönjük.:) Reméljük az 1000 megtekintés is hamar megjön.Komizzatok;negatív és pozitív komikat is elfogadunk.:) Szóval írjatok:3 és ha esetleg tetszik,iratkozzatok fel.:) A részről csak annyit hogy kicsit érdekes lett:D ő szerelmi hogy is mondjam..őő szóval egy kicsit rossz kedvű vagyok a héten..:$ ami a részen is meglátszik....de nyugi nem lesz ilyen.....rossz hangulatú a többi max 1-2 rész..:D de attól komizzatok..:) puszi: Gréti W. és Krisztii xx

 (Harry szemszöge)
Ott álltunk a Temze partján;kettesben.Minden olyan romantikus volt.Igaz nem beszéltünk sokat,mert Bella eléggé zavarban volt.Elé álltam és a szemébe néztem.Óvatosan felemelte a fejét,és belenézett a szemembe.Nem tudom mennyi ideig nézhettük egymást,de hirtelen fellángolásból közeledni kezdtem.Már majdnem megcsókoltam,amikor hirtelen elhúzódott tőlem.Kicsit csalódott voltam,de mit vártam?!Azt hogy egyből a nyakamba ugrik,ugyan már!Szomorúan nézett fel rám,én pedig biztatás képen elmosolyodtam.Megkönnyebbülve fújta ki a levegőt,majd megszólalt.
-Sajnálom Harry,de még csak ma ismertelek meg.Persze erről álmodozom 4 és fél éve,hogy találkozom veled és egyszer megcsókolsz,de sose hittem volna,hogy ez be is következhet.Tudod,már 13 éves korom óta imádlak titeket,és.......-és csak mondta és mondta,de a végén elhallgatott.
-És?-kérdeztem kíváncsian,de ő csak megrázta a fejét és elkezdett hablatyolni.
-Nekem haza kéne mennem,szerintem a barátnőm már nem tudja hol lehetek.-röhögte el magát.Olyan édesen röhög,hogy egyből jobb kedvre derít.
-Rendben,hazakísérlek.-mondtam és megfogtam a kezét.Rám mosolygott,mire én arcon pusziltam.Láttam,ahogy elkezd vörösödni és mindenfele néz,csak rám nem.Tudtam,hogy zavarba hoztam.10 perce sétáltunk,amikor megtörte a csendet.
-Harry,honnan tudtad hogy a Starbucks-ban vagyok?-kérdezte egy halvány mosoly kíséretében.
-Tudod,kiírtad twitterre.-mondtam.-Amúgy megadod a telefonszámod?-kérdezte,mire bólintott egyet,én pedig kivettem a telefonom a zsebemből és a kezébe adtam.Bepötyögte a számot és visszaadta,ő is elővette a telefonját és én is beleírtam a számom.


(Bella szemszöge)
Amikor Harry elkérte a számom,azt hittem menten elájulok.Persze megadtam neki,és ő is nekem.Csendben sétáltunk az utcán,amikor Harry maga felé fordított és megcsókolt.Amint az ajkai hozzá értek az enyémhez,a pillangók a hasamban még jobban elkezdtek verdesni,sőt ezek már nem is pillangók,hanem galambok.Gondolkozás nélkül visszacsókoltam,de amint rájöttem ellöktem magamtól Harryt,és futni kezdtem.Hallottam ahogy Harry utánam kiabál és elkezd futni.Szerencsére a házunk 2 utcával arrébb volt,ezért gyorsan sprinteltem a lakásunkhoz.Szerencsére Harryt sikerült lehagynom,és beesnem az ajtón.A nappali felé vettem az irányt,ahol megpillantottam az alvó Zsófit.Kikapcsoltam a Tv-t és hoztam neki egy takarót.Betakartam,majd felmentem a szobámba.Magamra zártam az ajtót és a fürdőbe rohantam.Megmostam az arcom,hogy felfrissüljek,de nem sok sikert értem el vele.Akaratlanul is de eszembe jutott az a csók Harryvel.Annyira jól csókol,de nem Bella nem lehet köztetek semmi.Ő egy híres sztár,én pedig egy Magyarországi lány vagyok.Miközben ezeket végig gondoltam,valami nedveset éreztem az arcomon.Gyorsan odakaptam és letöröltem azokat a kósza könnycseppeket.Kimentem a fürdőből és ráugrottam az ágyamra.Előkotortam az ágyam alól egy dobozt,amiben a legkedvesebb emlékeim voltak.A barátnőimmel közös fotó,a táncos csoport kép és a naplóm,amit arról a személyről írtam,akibe reménytelenül szerelmes voltam.Ő volt Adam Russel.Időközben ahogy belegondoltam,hogy ki is ő,újabb könnycseppek jelentek meg az arcomon.Visszadobtam magam mellé a dobozt és a szekrényem felé vettem az irányt.Mivel már elég későre járt az idő,valami melegebb cuccot kaptam magamra.Egy kék farmer nadrágot és egy kék három negyedes ujjú felsőt vettem magamra.A lábamra egy krémszínű balerina cipőt vettem és leviharoztam a szobából.


A nappaliba mentem és írtam egy cetlit Zsófinak.Letettem a kanapé melletti asztalra,pontosan a telefonja mellé,hogy még véletlenül se tévessze szem elől.Kirontottam a bejárati ajtón és a hideg levegő egyből megcsapta az arcomat.Mondjuk az ember mit is vár este 9-kor,ráadásul tavasz van és Londonban általában ilyenkor még hideg az idő.Elindultam a Hyde Parkba,hogy ki szellőztessem a fejem.1000 meg 1000 gondolat cikázott a fejemben felváltva.Harry,Adam,a csók,a Londoni élet és még sok más.15 perc séta után végre megláttam a Hide Park kapuját,és mint egy 5 éves úgy kezdtem felé rohanni..Leültem a legközelebbi padra és elővettem a telefonom.Felléptem twittere és láttam,hogy Zsófi írt nekem.
@ZsófiMohn @BellaJonhson hol a fenébe vagy?Mi történt? xx
Elolvastam,majd visszaírtam neki.
@BellaJonhson @ZsófiMohn éppen kiszellőztetem a fejem .....xx
A második kérdését figyelmen kívül hagytam,és elküldtem neki a választ.2 perc múlva már meg is jött.
@ZsófiMohn @BellaJonhson gyere haza!fél 10 van...xx
Ránéztem az órámra ami 9:25-öt mutatott.
@BellaJonhson @ZsófiMohn majd haza megyek ha akarok..
Elküldtem és gyorsan tweeteltem egyet.
@BellaJonhson szellőztessük ki a fejünket:// xx

(Louis szemszöge)
Éppen a szobámban voltam és Eleanorral telefonáltam,mikor hirtelen nagy ajtó csapódást hallottam.Gyorsan elköszöntem El-től és kimentem a szobából.Lerohantam a földszintre de senkit se találtam az előtérbe.Benéztem a nappaliba,de ott is üresen állt a szoba.Éppen a közeli fürdőbe indultam,amikor egy nagy csattanást hallottam a konyhából.Hát Louis a konyha,mekkora hülye vagy.-gondoltam magamba,majd a konyha felé siettem.Benyitottam és elég érdekes látvány fogadott.Harry a konyha asztalon könyökölt,a földön pedig összetört pohár darabok voltak.Nem tudtam hirtelen mit csinálhatnék,ezért csak csodálkozva néztem Harryre.5 perc után még mindig ugyanúgy álltam és vártam a csodát,hogy Harry hátha megszólal,de nem tette,ezért megtörtem én a kínos csendet.
-Haver,mi történt?-Harry felpillantott és rám nézett.Arca elgyötört volt,szeme pedig fájdalommal teli.
-Megbántottam érted?Elrontottam mindet!-kelt ki magából,majd felállt az asztaltól és odament a szekrényhez.Előkapott egy újabb poharat majd az is földhöz vágta.
-Harry nyugodj meg!-kiáltottam rá.Felnézett rám és folytatta.
-Elmentem a kávézóhoz,megláttam ott bent ült,odamentem hozzá és elkezdtem neki beszélni,ő felállt és kisétált,utána mentem és elkezdtem neki mondani,hogy szeretném megismerni,de ő nem szólt egy szót sem,én pedig elindultam,de ő utánam futott,és elkezdtünk beszélgetni.Majd elkezdtem húzni a Temze partja felé,és ott sétáltunk.Aztán megakartam csókolni,de nem engedte,aztán mondta,hogy haza kell mennie,mire én felajánlottam,hogy hazakísérem,elindultunk és közben elkértem a telefon számát,de nem bírtam magammal ezért megcsókoltam,először viszonozta majd elhúzódott és elfutott.Persze utána mentem,de nem láttam merre ment.-még Harry ezt végig mondta nagyokat pislogva figyeltem.Mondjuk tudtam,hogy ha Harry akar valamit akkor tesz is érte,de nem gondoltam volna,hogy egyből lesmárolja.
-Hát.....-kezdtem volna bele,de Harry kirontott a konyhából és egyenesen a szobájába rohant.Még jó,hogy a többiek nincsenek itthon,különben Harry elég kínos helyzetbe kerülne.Felkaptam a telefonom és felléptem twittere.A szemem megakadt egy tweet-en.Bella barátnője írta.Rámentem és elkezdtem olvasgatni a tweetjeiket.Azokban az állt,hogy Bella nincs otthon és elment valamerre.Ránéztem az órámra ami már háromnegyed 10-et mutatott.Gyorsan visszakövettem a barátnőjét és rámentem az adatlapjára.
@ZsófiMohn hova tűnhetett?!Csak azt a rohadt telefont venné fel....://
Gondolkodás nélkül reagáltam rá.
@Louis_Tomlinson @ZsófiMohn Belláról beszélsz?
Elküldtem neki a tweet-et amire hamarosan jött is a válasz.
@ZsófiMohn @Louis_Tomlinson igen róla...elment..és nem veszi fel a telefont.Nagyon aggódom...xx
Amint elolvastam felrohantam a szobámba és magamra kaptam egy kabátot.Felvettem egy cipőt és kirontottam a házból.A Hyde Park felé vettem az irányt,de gyorsan dobtam egy üzit Harrynek.
Harry!Elmentem,nem tudom mikor érek haza.Sietek.Otthon megmagyarázok mindent.Ne csinálj hülyeséget!pusz:Lou xx


(Bella szemszöge)
Már 10 óra lehetett,de nem akartam hazamenni.Nem akartam,hogy Zsófi így lásson.Elvégre mindig én voltam az,aki megvigasztalta ha valami baj volt.Mindig is utáltam ha mások sírni látnak.Akárhányszor ért valami tragédia vagy valami kisebb dolog,mindig erős maradtam és a végsőkig harcoltam.De az a csók arra emlékeztet amit Adam tett.Eljátszotta,hogy szeret aztán megcsalt.pedig őt szerettem a legjobban.Mindenkinél jobban imádtam és ezt ő ki is használta.Miután szakítottunk összetörtem,és azt hiszem egy jó 2 hónapig depis voltam.Aztán egy nap elhatároztam,hogy mindenkinek megmutatom,hogy nem érdemes egy fiúért se szenvedni és mindig fel kell állni a padlóról.Ennek a határozásnak köszönhetőn képes voltam tovább lépni Adam-en.Erősnek mutattam magam,és ezért mindenki felnézett rám.Azóta szerencsére nem találkoztam Addammel.De az,hogy most Harry megcsókolt,ugyanolyan volt mint 4 évvel ezelőtt.Ő vele is így jöttünk össze.Ahogy ezen méláztam,éreztem,hogy egyre jobban és jobban sírok.Már levegőt is alig kaptam,amikor egy ember leült mellém és szorosan magához ölelt.....

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése