2012. augusztus 30., csütörtök

14.fejezet~Dance in my life

Sziasztok.:D itt a 14. fejezet.:D komizzatok :) és jó olvasást.:)
Így utólag is;nagyon boldog szülinapot Daddy Direction-nak.:)
Ja,és a fiúk új albumának a címe: Take Me Home lesz ^^ 
Na puszii: Krisztii és Gréti W. xx


(Bella szemszöge)
Joshhal az ágyamon ültünk,amikor hirtelen megszólalt a telefonom.Mindketten a csörgő telefonra kaptuk a tekintetünket és kíváncsian néztük meg hogy ki hív.Ismeretlen.
Josh felkapta a telefonom,én pedig érdeklődve figyeltem.
-Bella,téged keresnek.-mondta és a kezembe nyomta a telefont.Felvont szemöldökkel néztem barátomra,de ő csak megrántotta a vállát.
-Igen tessék.Bella Jonhson.-szóltam bele egy kissé bizonytalanul.
-Jó napot.A Sun Tánciskolából hívom.Felvételt nyert egy tánctanár állásába,vagyis felvételt nyert az egyik csoportba ahol táncolhat,és mellette a kisebb csoportokat taníthatja is.-mondta egy kedves női hang.Ámuldozva hallgattam hogy mit mond,és hirtelen megdöbbenéstől megszólalni se tudtam.Gondolkozni se volt sok időm ugyanis a nő folytatta.-Holnap kezdhetne,ha magának megfelel.Délután 2.-kor kezdődik a táncoktatása amit maga tart,és este 6-tól pedig a táncoktatása amit magának tartanak.Általában hétfőn,csütörtökön és szombaton kell órákat tartania.És hétfőn,szerdán,pénteken és vasárnap pedig önnek tartják.Elég jól fizető munka,úgy hogy remélem elvállalja.-mondta,és a válaszomra várt.
-Persze,elvállalom.-mondtam teljesen elvarázsolva,hiszen ez volt minden álmom,hogy az egyik leghíresebb tánciskolájába kerüljek be.A nő még elköszönt majd lerakta a telefont.Felugrottam az ágyamra és elkezdtem rajta ugrálni.Josh értetlenkedve figyelte az érdekes tevékenységemet,majd felállt,miután majdnem ráugrottam.Miután Josh nem értette az örömöm tárgyát fa pofával figyelte az ugrálásom,egészen addig amíg le nem estem az ágyról.Na akkor eszméletlen hahotázásba kezdett,úgy ahogy én.A röhögéstől már 1-2 könnycsepp is kicsordult,amitől Josh megijedt és egyből odafutott hozzám.
-Bells jól vagy?Megütötted magad?-kérdezte,én pedig újabb röhögőgörcsöt kaptam.Josh ellökött magától és megkönnyebbülten fújta ki a levegőt.10 perc után sikeresen befejeztük a röhögést és nagy nehezen feltápászkodtunk.Josh leült az ágyra én pedig elmeséltem neki a telefon beszélgetést.Amint befejeztem,ő szorosan magához húzott és a fülembe suttogta,hogy nagyon büszke rám.


*Másnap2kor*
Izgatottan indultam el a Sun Tánciskolába.Az út egy kicsit tovább tartott,mint gondoltam és így egy kicsit késtem is.Szerencsémre elnézték,és kezdhettem is az oktatást.10-12 éves lányok jártak a csoportba,akik nagyon kedvesek és ügyesek voltak.Az óra 1 és fél órás volt,amiből fél óra csak azzal ment el hogy a neveket megjegyezzem.15 percet nyújtottunk,majd hozzá kezdtünk a tánctanulásához.Még tegnap Joshhal összehoztunk egy kész táncot,ami abból állt hogy én kitaláltam,ő pedig helyeselt.Cher Lloyd-Want U Back
című számára tanítottam a táncot.Nagyon ügyesek voltak,és ráadásul jól is viselkedtek.Az 1 és fél órás tánc után,beugrottam a Nando's-ba.Nagy meglepetésemre Louis-val találtam szembe magam.Mikor meglátott elmosolyodott és szorosan megölelt.Beszívtam a bódító illatát (ne értsétek félre.:D) és én is vissza öleltem.Pár másodperc múlva elhúzódtam és gondosan körbe néztem,hogy nem-e ismerték fel.Louis elvigyorodott majd a legközelebbi asztalhoz húzott,és oda rendelte a pincért.

-Hát te mit keresel itt?-törtem meg végül a csendet.Louis felkapta a fejét majd belekezdett.
-Niall éhes volt.-röhögte el magát,és folytatta.-És te mit keresel erre felé?-kérdezte.
-Hát gondoltam beülök egy kicsit,tánc előtt.-mondtam.Lou kíváncsian figyelt,majd pár perc múlva felugrott az asztaltól és engem is kirángatott.Felkapott az ölébe és elkezdett körbe.körbe forgatni.Áá,az emberek cseppet se nézhettek hülyének,dehogy is.Loui mit sem törődve ezzel tovább forgatott,majd amikor már mindketten teljesen elszédültünk lerakott.Tébolyogva lépkedtünk ki a Nando's-ból és a legközelebbi padot tűztük ki célunknak.Lou szinte minden második embernek neki ment,én pedig a végén már a földre ültem le.Louis ezen jót röhögött,és tovább támolygott a padig.Ahogy elérte,rádőlt és a hasát fogva röhögött.A járókelők enyhén megbámultak,és néhányan még olyanokat is mondtak hogy huligánok.Huligánok?!Mi?!Nem is vagyunk azok,csak egy kicsit tovább forogtunk.Halántékomat erősen szorítva ültem a földön,és vártam hogy elmúljon a szédülésem.Hirtelen két kezet éreztem magamon,aki felállított.Érdeklődve néztem hátra és Louis-val találtam szembe magam;újra.De hát Louis az elébb még a padon vergődött,most meg már engem "fogdos".
-Gratulálok!-mosolyodott el,és nyomott egy baráti puszit az arcomra.
-Köszönöm.-mosolyogtam én is,majd megragadtam Lou kezét és sétálgatni kezdtünk.Olyan 1-2 órát sétálhattunk,amikor Lou-t keresték és ő haza rohant.Én pedig elindultam a táncsuli felé.Pont időben értem oda,így még volt elegendő időm arra,hogy bemutatkozzam a többieknek.Volt egy lány akivel nagyon jól kijöttem;a neve Ashley volt.Mondjuk mindenki kedves volt.Az óra jó hangulatba telt el.Mi Cheryl Cole-Under The Sune c. számára tanultuk a táncot.Nagyon jó fejek a tanárok,és a tánc is nagyon tetszik.Már be is állították,és én az első sorba kerültem.Elég rendesen meglepődtem.De azt mondták nagyon jó táncos vagyok,és megérdemlem.Ennek hallatán elkezdtem makogni meg mekegni,amin a többiek jót röhögtek.8-kor volt vége a táncnak,és kint már elég sötét volt.És mivel eléggé messze lakom,felkellett hívnom valakit.Elsőre Josh tárcsáztam,de ő valamiért nem vette fel.A második Louis volt,aki megint csak nem vette fel.Sophie-t nem hívhattam,hiszen ő is lányból van,és kocsija sincs.Legvégsőbb elkeseredésemben Harryt kezdtem tárcsázni.
-Szia Bella!-szólt bele a telefonba,én pedig akaratlanul is de elmosolyodtam.
-Harry!-köszöntöttem,majd folytattam.-Véletlenül nem tudod,hogy Louis merre van?-kérdeztem.És hogy miért nem kérem meg Harryt,hogy fuvarozzon haza,csupán csak azért mert elég kellemetlen lenne mindkettőnknek.
-Eleanorral mentek valamerre.De miért?-na ne már,akkor muszáj Harryt megkérnem.
-Nem tudnál értem eljönni?-kérdeztem,és vártam Harold válaszát.
-De persze,hova kell mennem?-kérdezte.Gyorsan lediktáltam neki a címet,ő pedig gondosan felírta.Azt mondta hogy egy 10 perc múlva itt lesz.Addig én leültem egy padra és vártam,hogy feltűnjön a fekete Range Rover.Már fél órája ott ültem és Harry még sehol se volt.Hívtam vagy 10szer,de egyszer se vette fel.Louist nem akartam zavarni,ezért Josh próbáltam hívni,aki nagy mázlimra felvette.
-Bella hol a picsában vagy?-kérdezte ingerülten.Hallottam,hogy Sophie is ott van mögötte.Á ezek szerint már találkoztak is.
-A Táncsulinál.Mivel se te,se Lou nem vette fel,felhívtam Harryt aki azt mondta,hogy eljön értem,de már fél órája rá várok és sehol sincs.Josh nem tudnál eljönni értem?-kérdeztem reménykedve.
-Hova menjek?-gyorsan lediktáltam a címet;újra.Josh azt mondta,hogy 2perc múlva itt is,lesz és szerencsére meg is jött.Elmondtam neki mindent,és haza felé indultunk.Otthon érdekes meglepetés fogadott.
-Te mit keresel itt?


4 megjegyzés: