2012. augusztus 15., szerda

8.fejezet~Minden világos...

Sziasztok meghoztuk a nyolcadik fejezetet.:D az előzőhöz nem kaptunk komit...:$ persze tudom,hogy érdekes rész lett,de nem mindig lehet jó kedvem:P köszönjük az új feliratkozót:) na nem is rizsálok....csak annyi,hogy ezt a részt most Zsófi szemszögéből láthatjátok:D puszii: Gréti W. és Krisztii xx
ui: Grétii..mivel mostanság nem nagyon beszélünk,így ha van időd és ötleted írd már le nekem ide piszkozatban...puszillak<3 :DD

(Zsófi szemszöge)
Miután elköszöntem Bellától,haza felé indultam.10 perc alatt otthon is voltam,aminek nagyon örültem.Beestem az ajtón és levetődtem  a kanapára.Hosszas keresgélés után semmi értelmeset nem találtam a TV-ben,ezért rendeltem magamnak egy pizzát.Azt mondták egy fél órán belül itt lesz,ezért addig átvedlettem a ruháim,egy egyszerű kék rövid nadrágra és egy sárga felsőre. 
Pontosan akkor lettem kész amikor csöngettek.Lerohantam a szobámból és átvettem a pizzát.Előszedtem egy tányért és bevittem a nappaliba.Bekapcsoltam a Tv-t és még mindig értelmes műsort kerestem.Nagy nehezen találtam valami nézhetőt.Éppen a Spongya Bob különkiadás ment,ezért elkezdtem azt nézni.Közben befaltam a pizzát és másfél óra után elálmosodtam.Ledőltem a kanapén és elaludtam.

*2ésfélóramúlva*
Lassan kinyitottam a szemem,és észrevettem,hogy valaki betakart.Nahát akkor Bella már hazajött,Felültem és elkezdtem kiabálni a nevét,de sehonnan se hallottam a hangját.Ránéztem a telefonomra,ami mellett egy levél volt.
Zsófi!Remélem észreveszed:D elmentem kiszellőztetni a fejem,majd egyszer csak otthon vagyok.puszii...Bella xx
Nem értettem,hogy hol van Bella,ezért felléptem twittere hátha kiírt valamit.Ahogy nézegettem semmit se láttam.Utoljára 4 és fél órával ezelőtt posztolt.De várjunk csak hány óra van most?Ránéztem a falon lógó órára ami,9:15-öt mutatott.Felálltam a kanapéról és felbaktattam a szobámba.Elővettem a laptop-om és beléptem twitterre.Gyorsan írtam Bellának és reménykedtem,hogy fent van.
@ZsófiMohn @BellaJonhson hol a fenébe vagy?Mi történt? xx
Elküldtem és nagy szerencsémre egyből reagált.
@BellaJonhson @ZsófiMohn éppen kiszellőztetem a fejem .....xx
A második kérdésem,egyszerűen figyelmen kívül hagyta.Na jó majd ezen gondolkozok később,de most meg kell tudnom mi történt.
@ZsófiMohn @BellaJonhson gyere haza!fél 10 van...xx
Na jó még nincs fél 10,de akkor is ilyenkor egyedül mászkálni,nem a legbiztonságosabb.És ráadásul még csak ma költöztünk ide és azt se tudja mi hol van.Még én elméláztam Bella visszaírt.
@BellaJonhson @ZsófiMohn majd haza megyek ha akarok..
Erre már nem tudtam mit visszaírni,ezért néztem a többi kiírást.10 perc múlva láttam egy újabb kiírást Bellától.
@BellaJonhson szellőztessük ki a fejünket:// xx
Vajon hol lehet?És miért ment el??Megannyi gondolat cikázott a fejemben,ezért megpróbáltam felhívni.Vagy 10-szer hívtam de mindig kinyomta.
@ZsófiMohn hova tűnhetett?!Csak azt a rohadt telefont venné fel....://
Kiírtam twitterre és reménykedtem benne,hogy legalább észreveszi és felveszi a telefont.2 perc után nagy meglepetésemre egy új követőm lett.Rámentem és kiguvadt szemekkel bámultam,hogy ki követett vissza.Ő volt Louis Tomlinson.Magamba visítoztam egy sort,de nem tartott sokáig,ugyan is valaki írt nekem.
@Louis_Tomlinson @ZsófiMohn Belláról beszélsz?
Honnan tud ő Belláról?És ő vajon tudja mi van vele?Zsófia,majd később.
@ZsófiMohn @Louis_Tomlinson igen róla...elment..és nem veszi fel a telefont.Nagyon aggódom...xx
Visszaírtam és vártam,hogy Louis hátha ír de nem tette.Csak vártam és vártam de semmi.Fél óra után meguntam és átmentem Bella szobájába.Gondoltam szét nézek Bella szobájába hátha találok valamit,amiből rájövök,hogy mi baja Bellának.Szétnéztem a szekrényeiben,a polcain,a fürdőében,mindenhol de semmit se találtam.Végső elkeseredésemben benéztem az ágya alá,ahol egy dobozt találtam.Kihúztam és belenéztem.Elég sok minden volt benne.Képek,idézetek és egy napló.Kivettem a képeket és nézegetni kezdtem.Mindegyikre rá volt írva,hogy mikor és kikkel készült.Az első képen három másik lánnyal volt egy ilyen dressz féleségben.

2013.07.24. Legjobbak<3


 

 A következő képen egy fiúval volt és egy Harry Styles-os pózt öltöttek fel.
My best friend:Josh:)


 Elmosolyodtam és tovább néztem a képeket.Sok-sok másik kép volt még de az egyik nagyon megtetszett.1 másik lánnyal volt rajta,és elégé ki voltak öltözve.
Jennyvel a ballagáson.:) szeretlek<3
 
   Amikor elolvastam a szöveget egyből leesett,hogy ki ez a lány.Bella legjobb barátnője.Tovább nézegettem a képeket,amikor megláttam Belláról egy képet,amin majd nem csókolózik valakivel.
Adam Russel.Imádlak!<3
Elmosolyodtam és tovább mézelődtem.Bella sose mesélt a pasijairól.Mindig csak annyit mondott,hogy boldog és jól megvannak.Ennek örültem,hiszen neki valahogy mindig összejött a tökéletes pasi,nekem meg sose.Akárhányszor panaszkodtam ő tudta,hogyan kell megszereznem a kiszemeltem és segített.Legtöbbször be is jött amit mondott.10-ből 9-szer igaza lett,az az 1 eset pedig az volt,hogy én mondtam le a pasiról.
Tovább nézelődtem a képeik között és megláttam egy elég "szörnyű" képet.
Gyűlöllek!Tönkre tettél! 2013.dec.12.
El nem tudtam képzelni mi ez,ezért bele lapoztam a naplóba.Elég sok minden állt benne és valami Adamről szólt.Tudom csúnya dolog,de bele olvastam.
2012.július 7.
Ma van a 15. születésnapja.Nagy örömömre holnap jön haza külföldről.alig várom,hogy itthon legyen és találkozhassunk.Nem épp a legszebben váltunk el egymástól.Sokat veszekedtünk és így távozott.De ha minden jól megy holnap újra látom....

Tovább lapoztam majd elolvastam.
2013.december 12.
Ott álltunk egy fa alatt és ő kimondta a legrosszabbat.Azt mondta szakít,és hogy sose szeretett csak kihasznált.És hogy miért?Mert tudta,hogy én bármit megteszek érte,mert túlságosan szeretem.Szakított velem és én összeomlottam.Elég sok dolgot tettem,miután padlóra küldött.

2014.február.3.
2 hónapja depis vagyok Adam miatt.Azóta nem beszéltünk és nem is találkoztunk.2 hónapig ki se mozdultam a szobámból,anyáék eléggé ki vannak borulva,de már 16 éves vagyok. Hogy mit csináltam ebben a 2 hónapban?Sírtam a szobámban és a régi emlékeket idéztem vissza.A első 2 hétben a fürdőben vagdostam magam,tudom hogy ez beteges de muszáj volt.Ő volt az a fiú akibe tényleg igazán szerelmes voltam.2011 óta ő volt életem szerelme.És mikor összejöttünk madarat lehetett volna velem fogatni.De ő tönkre tett.De ma elhatároztam,hogy fel állok a padlóról és boldog leszek.Remélem látni fogja,hogy mit veszített velem.....bár nem olyan könnyű felállni a padlóról...hiszen még mindig szeretem...

2014.május 11.
Sikerült!Mindenki felnéz rám,hogy milyen erős vagyok,hiszen sikerült bebizonyítanom,hogy egyik fiú sem ér annyit,hogy miatta szenvedjünk.December óta ez az első kép amit csináltunk Jennyvel.
   
 Büszke rám,hogy sikerült fel állnom,bár belül még igen csak szenvedek.De ebben segít az,hogy Adam újra külföldön van.


2016.április 25.
Május elsején megyek Londonba,remélem nem futok össze Adammel,mert sajnos jelenleg ott tartózkodik..remélem Zsófival sikerül kijönni és remélem segíthetek majd neki pasi ügyben.Adam óta nem sok mindenkivel voltam együtt, és akikkel összejöttem csak azért volt,hogy elfelejtsem Adamet.Remélem Londonban megtalálom azt a fiút akit szerethetek és ő is viszont szeret engem..Van egy fiú,de ő híres..de attól nagyon szeretem.Ő Harry Styles...bárcsak összefutnánk,ő legalább eltudná feledtetni velem...hiszen a mai napig szeretem Adamet...de szerencsére senki se tudja...

Éppen befejeztem az olvasást mikor hatalmas ajtócsapódást hallottam.Visszapakoltam a dobozba,majd visszatettem a helyére.Úgy döntöttem nem mondom el Bellának,hogy tudok mindent,majd ha ő elakarja mondani,akkor elmondja.Lefutottam a lépcsőn és reménykedtem,hogy Bellát találom ott.A nappali felé vettem az irányt,ahol egy érdekes személlyel találtam szembe magam,aki éppen Bellát ölelgette.

                       

4 megjegyzés:

  1. nagyon nagyoon imádom.!<33333
    KÖVIT pls.!:))

    VálaszTörlés
  2. sieeeess ^.^ imádom

    VálaszTörlés
  3. úristen:)) annyira jó hallani ezeket*-* köszönjük szépen és sietünk!!:) ~Krisztii

    VálaszTörlés
  4. http://andletmekissyou00.blogspot.com/ :)

    VálaszTörlés