2012. augusztus 5., vasárnap

1.fejezet~A kezdet

 Sziasztok.:) Meghoztuk az elsőt részt:) remélem tetszeni fog.:) ez a történet alapja,innen fogjátok megérteni az egész történetet.:) puszii: Gréti W. és Krisztii


Zsófia Mohn és Bella Jonhson történetének kezdete.

(Bella szemszöge)
Pontosan 4 és fél évvel ezelőtt történt.Augusztus 4.-e volt,és a gépem előtt ültem,amikor feljött az én drága barátosném:Zsófi.
Egyből rám is írt és elkezdtünk beszélgetni,mint mindig.Egyszer csak feljött az a téma,hogy mik leszünk ha felnövünk.Én persze rögtön azt válaszoltam,hogy tánctanár,mire Zsófi egyből reagált.
"-Na akkor nekem ingyen fogod tartani a táncórákat!
 -Rendben,ez már csak természetes.De te mi szeretnél lenni?
 -Hát én vendéglátói szakmanager szeretnék lenni."
Persze akkor még azt se tudtam,hogy mi az, ezért rákérdeztem.
"-És az mi?Valami kiszolgáló?
-Nem,aki hotelekben dolgozik recepciós vagy valami más.
-Ja értem,akkor nekem ingyen szállásom lesz a hotelben.
-Hát rendben,de csak abban amiben én fogok dolgozni,és az Londonban lesz.
-Úristen!Te is mész Londonba?Én is akarok.18 éves koromban.
-Én is.De addig kell pénz.
-Hát igen,nekem is.Majd jövő nyáron elkezdek nyári munkázni.És majd 18 éves korunkban megbeszéljük,hogy a Budapesti reptéren mikor találkozunk.
-Jaja,majd megyünk együtt.
-Igen,és találkozunk a One Direction-nel.
-Az biztoos, és......."
Na igen itt kezdődött az egész eltervezés,hogy Londonba megyünk.Sajnos Zsófinak még 5 év kellett ahhoz,hogy 18 éves legyen,viszont nekem csak 4.De megbeszéltük,hogy április 24.-én betölti a 18-at és május 1.-én elindulunk Londonba és megvalósítjuk az álmunkat.
Ezekre a szavakra még 4 és fél év után is emlékszem,és most itt vagyok,hogy április 29.-e van és pakolok a bőröndbe.Nem tudom,hogy miket rakja be és mit ne rakjak be.De eddig 2 bőröndöm tele van,és most pakolom a harmadikat.Hát igen én arról vagyok híres,hogy nagyon sok mindent vinni akarok.Zsófival 30.-án utazunk Pestre,és ott leszünk egész nap,hiszen a gépünk 1.-én indul 10 órakkor.Addig lesz időnk összeismerkedni,hiszen még egyszer sem találkoztunk,csak neten beszéltünk vagy twitcamoztunk.Úgy hogy ideje megismerkednünk.Persze sok mindent tudunk egymásról,de élőben azért mégis más.Szóval már nagyon izgatott vagyok.És a tizenkilencedik szülinapot Londonban ünneplem.Nagyon várom már hogy ott legyünk,persze a családom hiányozni fog,de már felnőttem és el kell kezdenem élni az életem.

(Zsófi szemszöge)
4 évvel ezelőtt történt a történet kezdete,vagyis inkább a történet tervezése.És most itt állok 18 évesen és elkezdem megvalósítani az álmaimat.Persze nem egyedül,hanem az egyik barátnőmmel,Bellával.Ő is szeretne kijutni Londonba,és holnap kezdetét veszi a nagy utazásunk.Mondjuk holnap csak Pestre megyünk,de onnan már csak egy kevés választ el és Londonban leszünk.Engem szerencsére felvettek egy hotelbe,recepciósnak.Mondjuk azért érdekes lesz,hogy Londonban angolul kell beszélnem,de megbirkózom a feladattal.És Bellát felvették egy híres tánciskolába,tánctanár segédnek.Szóval mindkettőnk álma kezdetét veszi,amint felszállunk a repülőre.
Emlékszem Bellának elmondtam mit fogok felvenni amikor elindulunk Londonba,és ezt még mindig tartom.Egy virágos egybe ruha és egy magassarkú lesz rajtam.A körmömet már most kifestettem neon színű körömlakkal,hogy ne ott kelljen vele szórakozni.A szobámat mindenhol ruhakupacok lepik el,hiszen nem tudom eldönteni,hogy mit vigyek és mit ne.Mindenem szét van dobálva és ide-oda rohangálok.Úgy nézek ki mint egy pincsikutya aki nem tudja hova pisiljen.Igen túlságosan izgulok és mindent elfelejtek,de holnap kezdetét veszi az álmom kezdete és én leszek a legboldogabb,Bellával együtt.

3 megjegyzés:

  1. nem vagyok egy nagy 1d rajongó.. de ez tetszik! bírom mikor az álmok valóra válnak...várom a többi részt : )

    VálaszTörlés
  2. Nagyoon tetszik a blog!:D Nem bírom ki, hogy ne olvassam tovább :D

    VálaszTörlés