2012. augusztus 22., szerda

12.fejezet~Munka

Sziasztok drága olvasóim:*
Ez a rész,biztos vagyok benne,hogy valami hihetetlen rossz lett.De ha nem nagy kérés,akkor komizzatok.
Gondolom mindannyian tudjátok,hogy Zayn törölte a twitterét.(vagyis ideiglenesen)
Ezt követően Harry összeveszett Zayn-nel és Lou-val is.Persze már kibékültek,aminek nagyon örülök.
És nem mellesleg Niall másik barátja,Lee is elhunyt.Ezért Kitartás Niall.
Nem tudom a rész,hogyan fog tetszeni,mert még mindig kiakaszt,ez az egész.dE holnap 2kor bejelentenek valami NAGY hírt.:) úgy hogy figyeljetek.:P
De nem untatlak titeket,hanem itt a rész.Jó olvasást,és komizzatok:3 puszii:Krisztii és Gréti W.

(Zsófi szemszöge)
Ahogy megcsörrent a telefonom,mindenki rám kapta a tekintetét.Előhalásztam a telefonom és ránéztem a kijelzőre.Ismeretlen.Vajon ki lehet?Nem gondolkoztam rajta sokáig,megnyomtam a gombot és a fülemhez tartottam.
-Igen,tessék?-szóltam bele bizonytalanul.A többiek kigubbasztott szemekkel bámultak,én pedig megforgattam a szemem.
-Zsófia Mohn-nal beszélek?-kérdezte egy női hang.
-Igen,miben segíthetek?-mekkora bunkó nő,még be sem mutatkozik.
-Anna Harwinks vagyok,és a recepciós munka miatt hívom.-szemeim hirtelen felcsillantak,és el is feledkeztem az előbbi "debunkónő"-s dologról.Anna ahogy hallotta,hogy nem fogok megszólalni,folytatta:-Felvettük magát.Maga lesz az új recepciósunk.Betudna jönni,délután 5-re?-kérdezte.A hallottakat még fel sem fogtam,de úristen.
-Persze.-mosolyogtam,habár a nő ezt nem láthatta.Bella értetlenül figyelt,én pedig csak leintettem és koncentráltam a telefonbeszélgetés további részére.
-Ez esetben majd ott mindent megbeszélünk.Viszhall.-mondta és letette a telefont.Sóbálványként álltam a bejárati ajtóban és próbáltam összeszedni a gondolataim.Ebben sajnos megzavart Eleanor alakja.Ugyan is,újdonsült barátnőm az orrom előtt kezdett csapdosni (?) a kezével,és azt hajtogatta,hogy "Minden rendben?"Érdekes lehetett,ugyan is Louis felvisított és eszméletlen röhögésbe kezdett.Először nem értettem,aztán hirtelen leesett.Bella az arcát fogva röhög,El pedig simogatja.Haha,El drága túlságosan csapdosott,így eltalálta Bellát.Harry értetlenkedve figyeli az egészet,majd orbitális hahotázásba kezd.És hogy én mit csinálok?Nézem ezt a roppant értelmes társaságot,és még mindig PRÓBÁLOK gondolkozni.De ahogy az elébb,most se jött össze.Eleanor most már nem csapdos,hanem rázogat.Komolyan ez a csaj néha tuti nem 100-as.De attól függetlenül,nagyon csípem.
-Eleanor,minden okés?-törtem meg végül a csendnek hitt csendet.(ugye milyen hű de értelmes vagyok?!)Mindenki rám nézett és csodálkozva bámultak.Végig néztem magamon,de nem értettem mi ennyire étvágygerjesztő (?) rajtam.A ruhám nem volt kihívó,a sminkem pedig nem volt durva.Csak néztem magamat,majd leesett,miért is bámulnak.Ja,hogy a telefon beszélgetés.
-Megkaptam!-kiáltottam,és abban a pillanatban Bella a nyakamba ugrott.Körbe-körbe ugráltunk a bejárati ajtó előtti kis részbe,ami jó ha volt fél méter széles,de minket ez sem érdekelt.Harry,Louis és Eleanor értetlen fejjel bámultak ránk,de Bellával mit sem törődve ugrándoztunk tovább.Azt hiszem 5 perc után Bella megállt,mert "kicsit" szédült.A kicsit alatt az értem,hogy a Földön elterülve kötött ki.Több se kellett Harry azonnal mellé ugrott és aggódóan bámult rá.Bella arca a pirosból falfehérré változott,majd kitört egy hatalmas röhögésbe.Hazza persze semmit se értett az egészből,de nekem egyből leesett.Bella egy elég érdekfeszítő röhögőgörcsöt mutatott be,amitől nekem is támadt egy.Lou is követte a példánkat és a földön ülve,hasát fogva terült el.Harry a kisebb "sokk"után vihogni kezdett,mint egy nem normális bébi fióka(?). Egyáltalán volt itt valaki aki normális?Ja,hát persze,Eleanor.Ő jókat mosolygott rajtunk és élvezte a műsort.Fél óra után Bella sikeresen feltápászkodott a földről és a konyha felé vette az irányt.Harry egyből utána ment,és így el is tűntek.Sajnálatos módon Louis nem bírt felkelni a földről,ezért El-el rángattuk.Aki nem ismerne minket,tuti diliházba zárna minket.Kisebb nehézségek árán;ezalatt értem a Louis újabb röhögőgörcsét,amikor drága barátnője rajta landolt vagy amikor már annyira röhögtem rajtuk,hogy lefejeltem a falat dolgokat,sikerült felállítanunk és elindulni a konyhába.


*2 órával később*
Miután sikeres beszámolót tartottam a munkával kapcsolatban,megreggeliztünk.REGGELIZTÜNK,délután 2:30kor,felvergődtem magam a szobámba és letusoltam.Mire készen lettem,pontosan eltelt 2 óra.Kiugrottam a kádból és a gardrób felé rohantam.Szokásomhoz híven,eltaknyoltam a szoba közepén.A nagy csattanásra Bella futott be a szobába és amikor meglátott,újabb röhögőgörcsöt kapott.Megpróbáltam feltápászkodni a földről és elbattyogni a gardróbhoz.Persze a battyogásból sem lett semmi,ugyan is csúszós padlón vizes lábbal nem érdemes sietni.Szóval a battyogásomból,szép csúszás-mászás lett.Megkapaszkodva ugyan,DE sikerült felállnom.Magamra kaptam egy csíkos egybe ruhát,amin egy barna öv volt.A lábamra egy egyszerű papucsot vettem,és kijöttem a gardróbból.Bella még mindig a ülve röhögött és már a szeméből folyt a könny.Odasétáltam a polcomhoz és levettem a kedvenc baglyos nyakláncomat.
Még utoljára belenéztem a tükörbe,majd Bellához sétáltam.Felnézett rám és elismerően bólogatott.
-Figyelj!Nem tudom mikor jövök haza,de ne csinálj semmit.Mondjuk ha röhögőgörcsöt kapsz,azt nyugodtan felveheted.-vigyorogtam,ő pedig gonoszan rám nézett,de nem bírta sokáig ezért elröhögte magát.Leguggoltam hozzá,majd szorosan megöleltem.Ő is vissza ölelt,majd feltápászkodott a földről.Lekísért a bejárati ajtóig,majd bezárta.Én pedig elindultam az új munka helyem felé.


ui: 
 ha esetleg nem látni a feliratot: A PILLANAT : Amikor hihetetlenül nevetsz,majd abbahagyod hirtelen-aztán ránézel a másikra,és megint nevetsz...
 
 
 

2 megjegyzés: