2012. augusztus 10., péntek

4.fejezet~Gyerünk Londonba

Itt a negyedik fejezet.:) Köszönjük szépen a feliratkozókat.:D Persze örülnénk ha egy kicsit több lenne,de remélem idővel majd lesz.:) Komizzatok:$ puszii: Gréti W. és Krisztii

(Bella szemszöge)

I'm at a payphone trying to call home
All of my change I spent on you
Where have the times gone, baby it's all wrong
Where are the plans we made for two?

Kómásan nyúltam a telefonom felé,hogy kinyomhassam az ébresztőt.Felültem és próbáltam magamhoz térni.Ránéztem Zsófi ágyára ahol ő is hasonlóképpen reagált.Fetrengett az ágyban összevissza,mondjuk mi mást várhattam volna tőle?Felálltam az ágyamból és betántorogtam a fürdőszobába.Belenéztem a tükörbe és elborzasztó látvány fogadott.A szemem alatt karikák éktelenkedtek és elég nyúzott fejem volt.Megmostam az arcom és visszamentem a szobába.Zsófi már ülő helyzetbe tornázta magát,és amint kiléptem a fürdőből,bevetette magát.Odaléptem az egyik bőröndömhöz és megláttam a tökéletes ruhát.Egy rövid farmert;egy fehér felsőt;egy virágos blézer féleséget.


 Felkaptam hozzá egy fehér magassarkút.Éppen készen lettem mikor Zsófi kijött a fürdőből.Hatalmasra nyitotta a szemét és elismerően bólogatott.Elvigyorodtam és bementem sminkelni.Feltettem egy kis alapozót, kihúztam a szemem és felkentem egy kis szempilla spirált.A hajamat kivasaltam és a frum-frum felpukliztam.Mikor végig néztem magamon elégedett mosolyra húzódott a szám,majd kiléptem a fürdőből.Zsófi már teljes harci díszben pompázott.Egy virágos ruha volt rajta,egy fekete magassarkú a lábán és a többi kiegészítő.
-Wáó,csini vagy.-mondtam mire ő elmosolyodott.
-Köszi,te is.Látom megtaláltad a tökéletes ruhát.-mondta vigyorogva.Hát akaratlanul is de beugrott a mai kis emlékképem,amikor a földön feküdve röhögtünk.
-Jah megtaláltam,kinyitottam a bőröndöm.-mikor ezt kimondtam Zsófi elkezdett röhögni.Annyira viccesen röhögött,hogy én is elkezdtem.
-Bella,Zsófi!-kiáltott be anya.Mindketten elhallgattunk és az ajtó felé sétáltunk.
-Igen anya?-kérdeztem.Amúgy hány óra is van?
-Na ennek örülök,hogy készen vagytok,ugyan is a repülőtök nemsokára indul.-Úristen,tényleg Londonba megyünk.Zsófi oldalba bökött,majd megszólalt.
-Azt hiszem kezdődik az álmom eleje.-mondta és berohant a szobába.
-Anyuci,ugye van valami kaja?-kérdeztem egy sejtelmes mosoly kíséretében.Anya a szoba felé intett,és én becsörtettem.Zsófi az ágyon ugrált!!Mikor meglátott elröhögte magát és tovább folytatta.Megforgattam a szemem és a bőröndömhöz sétáltam.Belepakoltam a pizsamámat(amiben aludtam:D) és a tegnapi ruhámat.Az éjjeliszekrényemről levettem a telefonom,és felmentem twittere.Nézelődtem egy kicsit amikor megláttam egy képet Zsófiról,utána pedig magamról.Először nem értettem,hogy mikor töltöttük fel,majd hirtelen beugrott.Éjszaka a röhögőgörcsünk után fényképeket csináltunk.Egyikünk se volt a legjobb állapotába.
@ZsófiMohn @BellaJonhson szép képet csináltál rólam xD

Egyáltalán mikor keveredtünk a teraszra?!Ja,megvan amikor csillagokat akartam nézni.Rámentem a saját képemre.
@ZsófiMohn @BellaJonhson de legalább nem csak nekem van ilyen értelmes fejem :D annyira szép vagy xoxo
 
 
Hát ez igazán szép kép lett rólam.
-Lányok gyertek.Indulunk a reptérre.-mondta anya.
-Készen állsz?-kérdeztem Zsó-tól.Bólintott egy hatalmasat majd megragadta a bőröndjét és cibálni kezdte.Ugyanúgy tettem én is.Kicipeltük a kocsiig a bőröndöt és bepattantunk a kocsiba.Apa berakta a bőröndünk,és beült a kormány mögé.Anya mellé ült és elindultunk.

(Zsófi szemszöge)
Beültem Belláék kocsijába,és 2 perc után már indultunk is.Anyáék máshol szálltak meg ezért nem velük mentem,de a reptéren találkozunk.
-Csinálunk egy képet mielőtt felszállunk a gépre?-törtem meg a csendet.Bellán látszott hogy nagyon izgul,de próbálta türtőztetni magát.
-Persze.Mondjuk a tegnapi képek után jó lenne egy normális képet felrakni.-röhögte el magát.
-Az normális volt,vagyis a tiéd.Olyan szép vagy rajta.-mondtam.
-Jaj, ne hazudozz nekem.Nem vagyok rajta szép.-mondta és kinyújtotta a nyelvét.Én csak megrántottam a vállam és elmerültem a gondolataimba.
10 perc múlva a kocsi leparkolt és Bella szülei kiszálltak belőle.Én is kimásztam,majd utánam Bella is.Körbenéztem és megláttam,hogy végre a reptéren vagyunk és nem csak képzelődöm.Eltátott szájjal meredtem a repülőkre,majd mikor észbe kaptam Bellához fordultam.Bella is ugyanúgy tett ahogy én,rám nézett és rám vigyorgott.
-Zsófi,kicsim!-kiáltotta anya.Utáltam mikor kicsimnek szólít.18 éves vagyok,és nem 5.
-Jaj anya,nyilvánosan vagyunk.-mondtam,és anyám megforgatta a szemét és hozzám rohant.Elég erősen ölelgetett és puszilgatott egyszerre.Miután már nem bírtam eltoltam magamtól,és elhúztam a szám.Anya csak megrázta a fejét és odament Bella szüleihez.
-Na akkor csináljuk a fotót!-kiáltott fel Bella a hátam mögül.Ijedtemben egy hatalmasat ugrottam,erre Bella elröhögte magát.Egy rosszalló pillantást vetettem rá,mire még jobban elkezdett röhögni.Inkább elővettem a telefonom és a kezébe nyomtam.Beálltam egy pózba és ő lefotózott.Fellépett a twitterére és kiposztolta a képet.
@BellaJonhson @ZsófiMohn szépségem xoxo 
                         (Zsófim a reptér előtti parkban xx)
Elmosolyodtam,majd kikaptam a telefont a kezéből és lefotóztam.Én is felléptem a saját twitteremre és kiraktam róla a fotót.
@ZsófiMohn @BellaJonhson ha én vagyok a szép,akkor te a gyönyörű xx
(Bella indulásra kész Londonba)
A fotózkodásunk egy nő hang zavarta meg.
-Kérem a Londonba tartó utasainkat kezdjék meg a felszállást!-mondta a bemondóba egy nő,majd mindenki elkezdett a gép felé igyekezni.Bellával egymásra néztünk és visszamentünk a szüleinkhez.Felkaptuk a poggyászunkat amit felviszünk magunkkal a gépre,a többit pedig odaraktuk ahová a többi utas.Mindketten szorosan megölelgettük a szüleinket,és megígértük nekik,hogy amint földet érünk felhívjuk őket.
-A felszállásig még 10 perc van hátra,akik még nem tették meg igyekezzenek.-a további búcsúzkodást a hangos bemondó zavarta meg.Nyomtam egy puszit a szüleim arcára és Bellával az oldalamon elindultam lecsekkoltatni a jegyeinket.Visszapillantottunk a szüleinkhez,akik könnyekkel küzködve integettek.Hatalmas mosollyal az arcomon visszaintettem majd felszálltam a gépre.

(Bella szemszöge)
Zsófival odamentünk a helyünkre és leültünk.
-Kapcsolják be az öveiket,a felszállást hamarosan megkezdjük.-mondta az egyik stewartdess,majd elment.Bekapcsoltuk az övünket és izgatottan vártuk a felszállást.A gép 3 perc múlva megemelkedett és elindult London felé. 
 


4 megjegyzés:

  1. Szia :) nekem személy szerint nagyon tetszik :) jó ha az ember álma valóra válik még ha csak egy fanficben is de jó dolog :) és gondolom nem csak én várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia:) köszönjük szépen a kedves kommentet:) örülök ha tetszik*-* legalább ennyi visszajelzést kapunk :D

      Törlés
  2. Nagyon cool a blogod grat hamar a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük Fanni :") Nemsokára hozzuk a következő fejezetet! :D

    VálaszTörlés