2012. augusztus 7., kedd

2.fejezet~Az indulás és a többi :D

Sziasztok.:) Meghoztuk a második fejezetet.:D Írjatok komikat és iratkozzatok fel.:) puszii: Gréti W. és Krisztii xoxo

(Bella szemszöge)
Reggel a telefonom csörgése ébresztett.Egészen üde és fitt voltam,pedig még csak 6 óra volt.Ahhoz képest,hogy mindig délután 2-kor kelek.(:D) Berohantam a fürdőszobába és gyorsan lezuhanyoztam.Általában a zuhanyzás 50% tisztálkodással és 50% gondolkozással telik,de most 70% gondolkozás és 30% tisztálkodás volt.Elgondolkoztam a jövőn.Vajon sikerülni fog az álmom?Mondjuk már így is kezdetét veszi,hiszen holnap utazom Londonba,és kezdetét veszi az új életem.Elmélkedésem a telefon rezgése zavarta meg,ezért gyorsan kiugrottam a zuhanykabinból és a telefon felé vettem az irányt.Nagy meglepetésemre Zsófitól kaptam üzenetet,megnyitottam és olvasni kezdtem.
Annyira izgulok,hogy azt elmondani nem tudom.Reggel olyan frissen keltem,hogy ez valami hihetetlen.Nem tudom mit vegyek fel.XD De a holnapi ruhám már tudom.Na jó nem regélek tovább,7kor indulok Pestre,ott találkozunk.Útközbe még írok neked.Puszii:Zsófi:)
Ui.:Már nagyon várom hogy találkozzunk.:)
Igen ez tipikus Zsófi volt.Rá néztem az órámra és elképedve fedeztem fel hogy már fél 7 van.Gyorsan ledobtam a telefonom az ágyra és felvettem a ruhámat,ami egy fehér csőnadrágból,egy rózsaszín félvállas rózsaszínű felsőből és egy rózsaszín magassarkúból állt.Persze a kiegészítők sem maradhattak el,magamra kaptam az pink órámat és pár karkötőt.


A körmöm illett a szerelésemhez,hiszen még tegnap kifestettem rózsaszínre.Elővettem az ágyam alól a rózsaszín táskám és beledobáltam a pénztárcámat, a telefonom és a tab-omat.(remélem mindenki tudja mi az.)Felvettem a vállamra a táskám és elkezdtem lecipelni a bőröndöm a lépcsőn,szerencsémre apa meghallotta a szerencsétlenkedésem és feljött segíteni.
-Szia kincsem.Hadd csak,majd én leviszem.Anyád már elkészítette a reggelid,miután megeszed egyből indulunk.-mondta és nyomott egy puszit az arcomra.Lerohantam és anya a konyhában sürgött-forgott.Mikor meglátott odajött hozzám és nyomott egy puszit a fejemre.
-Gyere kicsim egyél,aztán pedig induljunk.-mondta és kiment a konyhából.El sem hiszem,hogy ma látom "utoljára" ezt a házat.Hiszen nem tudom mikor jövök haza Londonból.Ja,a repülőjegy nem olcsó.

(Zsófi szemszöge)
Miután elküldtem az SMS-t Bellának,hiába vártam a választ nem jött.Pedig mindig vissza szokott írni,ráadásul egyből.Ránéztem az órámra és leesett miért nem ír.Ők is 7 fele indulnak és biztos vagyok benne,hogy még nem készült el.Odarohantam a szekrényhez,amiben már csak pár ruha volt,ezért nem tudtam mit vegyek fel.De magamhoz képest elég hamar megtaláltam a megfelelő ruhát; egy kék csőnadrágot,egy szürke felsőt,amin egy fekete öv díszelgett és egy hozzá illő kék magassarkút.Kiegészítőnek felvettem a kék órámat,és egy kék karkötőt.A sminkel se szenvedtem sokáig,felkentem egy kis szempilla spirált és késznek nyilvánítottam magam.A szürkés-fehér táskámba bedobtam a telefonom,és a napszemcsim.


Előkerestem a tab-omat a bőröndömből és beleraktam a kis táskába.Az ajtó felé kezdtem húzni a bőröndöm és utoljára vissza pillantottam a "szobámba". Minden üres volt,hiszen szinte minden a bőröndjeimben van.Elindultam a konyha felé,magam után húzva a bőröndöm.Anya a nappaliban várt és mikor meglátott elmosolyodott.Intett egyet a konyha felé,amivel azt jelezte,hogy a reggelim ott várt.Nagy meglepetésemre a 2 bátyám volt ott.(pedig már rég elköltöztek)Mikor beléptem nagy vigyor terült szét az arcukon,és odarohantak hozzám.Jó erősen megszorongattak és nyomtak egy-egy puszit az arcomra.Megdöbbenésemet inkább későbbre hanyagoltam.Leültem az asztalhoz és elkezdtem enni a gabona pelyhemet.Hamar végeztem vele és elindultam anyáék felé.Már a kocsiba pakolták be a börőndjeim,és minden cuccom.Kiléptem a házból és a kocsi felé vettem az irányt.Beültem a kocsiba és még egy utolsó pillantást vetettem arra a házra,amely 18 évig otthonomul szolgált.

(Bella szemszöge)
Bepattantam a kocsiba,és még egyszer rá néztem a régi otthonomra.Elmosolyodtam és írtam egy SMS-t Zsófinak.
Elindultam.A kocsiban ülök és fetrengek.Remélem találtál ruhát.És amúgy bocsánat,hogy nem írtam,de egy szál törcsiben álltam és olvastam a leveled.:D Amint beérünk Pestre írok üzit,addig is puszii:Krisztii:)
Ui.:én is nagyon várom,hogy végre találkozzunk. xx
Rá mentem a küldés gombra és gyorsan felmentem Twittere és posztoltam.
@BellaJonhson már csak 1 nap és irány London. xx @ZsófiMohn végre találkozunk.:)
Gyorsan tweeteltem egyet és ki is léptem.Már nagyon várom,hogy találkozzak Zsófival.

(Zsófi szemszöge)
Miután elindultunk rá 10 perce jött egy SMS-em.Szinte 1000%-ig biztos voltam benne hogy Bella írt.És no lám ő volt az.Esküszöm lottóznom kéne.(XD)
Megnyitottam és olvasni kezdtem:
Elindultam.A kocsiban ülök és fetrengek.Remélem találtál ruhát.És amúgy bocsánat,hogy nem írtam,de egy szál törcsiben álltam és olvastam a leveled.:D Amint beérünk Pestre írok üzit,addig is puszii:Krisztii:)
Ui.:én is nagyon várom,hogy végre találkozzunk. xx
Haha,na igen tudok időzíteni.Gondoltam nem írok,vissza majd ha Pestre értem akkor írok neki én is.Felmentem Twittere és láttam,hogy Bella nem rég tweetelt.Kedvencnek jelöltem és RT-ztem.Rajtam kívül még sokan tették ezt,aminek nagyon örültem.Ennek örömére visszaírtam neki.
@ZsófiMohn irány Pestre:D @BellaJonhson igen végre.:) már nagyon várom. xx
Rá mentem a tweet szóra és már kint is volt.Még egy kicsit nézelődtem és megláttam egy tweet-et.
@Real_Liam_Payne olyan rossz az idő Londonba:( kisüthetne már. xx
Egyből RT-ztem és írtam neki.Na igen 5 éve nagy Directioner vagyok,sajnos azóta még nem követtek vissza,de minden nap reménykedek.
@ZsófiMohn @Real_Liam_Payne ne szomorkodj.:) majd csak kisüt.:D holnap remélem jó idő lesz,hiszen Londonba megyek. xx
Elküldtem neki,és 10 perc múlva nagy meglepetésemre 1 új követőm lett.Félve rá mentem és legnagyobb meglepetésemre Liam Payne volt az.Ha nem egy kocsiban lettem volna,biztos hogy elkezdek sikítozni,de ezt most megoldottam magamban,Úristen Liam Payne visszakövetett 5 év után,ezt el sem hiszem.10 perc után kiőrjöngtem magam(úgyahogyxd) és láttam,hogy RT-zte a válaszom.Ha ez még nem lett volna elég,még vissza is írt.
@Real_Liam_Payne @ZsófiMohn London jó hely,remélem találkozunk. xx
Mikor ezt elolvastam tuti,hogy kihagyott a szív verésem.Gyorsan visszaírtam neki.
@ZsófiaMohn @Real_Liam_Payne én is nagyon remélem,és köszönöm,hogy visszakövettél.:) xx 
Elküldtem neki és lejöttem tweeter-ről.Amint kilépett írtam egy SMS-t Bellának.
Nem fogod elhinni LIAM PAYNE VISSZAKÖVETETT.El sem hiszem,ha nem kocsiban lennék már lecsuktak volna csend háborításért.Úristen:DD Ez maga a csoda..puszi:Zsófi
Rámentem a küldés gombra és eltettem a telefonom.A mai nap nem is lehetne jobb,úton vagyok Bp.-re,Liam Payne visszakövetett és még írt is nekem.Úristen ez valami hihetetlen.
  
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése