2012. augusztus 18., szombat

10.fejezet~Félre értések sokasága



Sziasztok.:) itt is van a tizedik fejezet:) nagyon szépen köszönjük a komikat:)) és a feliratkozókat:) remélem ezt a jó szokásotok,a mostani részhez is megtartjátok és írtok komikat:DD na nem is jártatom tovább a lepénylesőm.:) itt a rész-------> puszi:Gréti W. és Krisztii xx
ui: ez a pasi*o* ---> ezt hallgattam,miközben írtam:http://www.youtube.com/watch?v=qDrNFFEziH4

(Bella szemszöge)
-Bella Amy Jonhson,azonnal gyere le!-kiabált Zsófi,ezzel elérve azt a tényt,hogy legurultam az ágyamról.Dühösen felálltam a földről,és letrappoltam a lépcsőn.Befutottam a nappaliba,és elordítottam magam.
-Mi a szarért kellett felkelteni?!-kérdeztem magamból kikelve,és a kezemmel össze-vissza hadonásztam.Louis a kezembe nyomott egy újságot és az elejére mutatott.Elképedve tanulmányoztam a szalag címet,amin egy elég érdekes tény volt.
Louis Tomlinson hosszú évek után megcsalta barátnőjét.
Tenisz labda méretű szemekkel olvastam a címlapot,majd bele lapoztam és olvasni kezdtem.
Tegnap lencsevégre kaptunk a One Direction,egyik tagját:Louis Tomlinsont.A Hyde Parkban ölelkezett egy lánnyal,aki nem a sztár barátnője volt.De vajon mit szól ehhez,a híres modell;Eleanor Calder.És vajon ki az a lány,aki belerondít ebbe a tökéletes kapcsoltba?Vagy nem is ilyen tökéletes a kapcsolatuk?Talán a látszat miatt vannak együtt,és semmi sincs rendbe köztük?Mindenesetre rajta vagyunk az ügyön.
Ahogy elolvastam ezeket a sorokat,a szemem még nagyobbra tágult.Bezártam az újságot és a felhoz vágtam.Felpillantottam a körülöttem álló személyekre,akik minden mozdulatomat árgus szemekkel figyelték.Ránéztem barátnőmre,akinek szemében mindent láttam,csodálkozást,csalódottságot és meglepődöttséget.Félve ránéztem az ajtóban álló Louisra,akinek a szemében megbánást és szomorúságot láttam.Körbe-körbe forgolódtam és reménykedtem,hogy valaki megszólal,de mindenki csendben állt.Síri csönd és hullaszag volt,még a légy zümmögését is hallottam.Miután eltelt 10 perc és senki se szólalt meg,elkiáltottam magam.
-Valaki mondjon már valamit!Én nem bírom ezt a csendet!Kérlek szépen.Louis most utálsz,ugye?-kiáltottam,és a tekintetem Louisra szegeztem.

(Louis szemszöge)
*1órávalezelőtt*
Miután felkeltem,elindultam az ajtó felé.Kisétáltam rajta és haza felé indultam.Éppen egy újságosnál hallattam el,amikor megláttam az egyik újságot.Odarohantam és felkaptam.Már a cím miatt is kisebb szívinfarktust kaptam,ezért belelapoztam.Elképedve olvastam a cikket,majd hirtelen ötlettől vezérelve megvettem.Kifizettem és Belláék felé vettem az irányt.Igen tudom,hogy haza indultam de ezek után,nem hiszem hogy jó ötlet.Mikor odaértem dörömbölni kezdtem az ajtójukon,és 5 perc után Zsófi álmos fejével találtam magam szemben.Kérdőn nézett rám,mire a kezébe nyomtam az újságot,és beviharoztam a konyhába.Csináltam magamnak egy szendvicset és kimentem a nappaliba.Zsófi falfehér arccal bámulta az újságot,majd felém nézett.Tudta,hogy nem csalom meg Eleanort,ezért nem is kérdezősködött,hanem ordított egy hatalmasat.
-Bella Amy Jonhson,azonnal gyere le!-á szóval Amy a második neve,milyen szép.2 perc után a lépcső dobogására lettünk figyelmesek.Majd a nappaliban megjelent a kócos,nyúzott fejű Bella.Dühös szemeit Zsófira szegezte és elkiáltotta magát.
-Mi a szarért kellett felkelteni?!-ahogy ezt kimondta,elkezdett össze-vissza kalimpálni,ezért a kezébe nyomtam az újságot és vártam a reakcióját.Miután elolvasta a szalag címet,hatalmasra nyitotta a szemeit és belelapozott az újságba.Az álmosságot már nem is lehetett felfedezni rajta,csupán az idegesség látszott.Miután elolvasta bezárta,és a falhoz vágta.Először Zsófira majd rám nézett.10 perces csend után,Bella szólalt meg.
-Valaki mondjon már valamit!Én nem bírom ezt a csendet!Kérlek szépen.Louis most utálsz,ugye?-kelt ki magából,és egyenesen a szemembe nézett.Olyan hirtelen ért,hogy levegőt is elfelejtettem venni.Érdeklődve figyelt,majd megszólalt a telefonom.Gyorsan felkaptam és kimentem a konyhába.
-Louis tényleg megcsaltál?-hallottam a vonal másik végéről Eleanor szipogós hangját.A szívem összeszorult,mikor tudatosult bennem,hogy mit is él át.
-Kicsim,tudod,hogy szeretlek és nem csallak meg soha.Ez csak egy nagy félreértés volt.De ha nem hiszed el akkor gyere ide,a (ide illeszetek be egy utca nevet.-szerk.megj.-) és mindent megbeszélünk.-mondtam.Hallottam,ahogy El a vonal másik oldalán felsóhajt majd,megszólal.
-Rendben.Akkor egy fél óra is ott vagyok,szia!-mondta és válaszom meg se várva letette.Beraktam a telefonom a zsebembe,majd vissza indultam a nappaliba,de mielőtt beléptem meghallottam a lányok beszélgetését.
-Mindent elrontottam,hogy lehetek ennyire szerencsétlen?Ha az én hibámból szakítanak,azt sose bocsájtom meg magamnak.-hallottam Bella hangját,ahogy saját magát marcangolja.
-Figyelj Bella!Félreértés történt,mindent megbeszélnek egymással.Rendbe jön minden.Biztosan nem szakítanak,hiszen imádják egymást.-mondta Zsófi,mire Bella kifújta a levegőt és belekezdett a mondandójába.
-Ha elcseszem Louis életét,akkor nem is tudom mit csinálok.Mikor még kicsik voltunk emlékszem,nekem ők voltak az igazi álompár.És mikor az a pletyka keringet,hogy szakítottak egy világ dőlt össze bennem,hiszen felnéztem rájuk.Majd amikor kiderült,hogy nem igaz,én voltam az egyik legboldogabb ember.Mindig arról álmodoztam,hogy nekem is lesz egy ilyen tökéletes kapcsolatom.Persze nem Louis-val képzeltem el,hanem mással.Louis mindig is azt akartam,hogy a legjobb barátom legyen.De ezek után,örülhetek ha szóba áll velem.Zsóf szeretem Louist,kiskorom óta.Nem akarok neki rosszat,és az hogy tegnap utánam jött mindenben felvilágosított......-és ekkor rontottam be a szobába.
-Te szerelmes vagy belém?-kérdeztem.Bella falfehérré változott és a tekintetét rám szegezte.
-Louis,ezek szerint hallgatóztál....-amint ez Bella kimondta,vörösödni kezdtem.Tudom csúnya dolog,de kíváncsi voltam.-De nem,nem vagyok beléd szerelmes!-ahogy ezt kimondta,megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt,és megszólaltam.
-Figyelj,hallottam mindent.Nem cseszted el az életem,ez egy félre értés.Eleanorral mindent megbeszélünk,ugyanis idejön.És amit az elébb mondtál rólam és El-ről,az szóval....nagyon aranyos volt.-mondtam és mélyen a szemébe néztem.Ő csak elmosolyodott és bólintott egyet.Azt hittem a nyakamba fog ugrani,de nem tette.Éppen oda akartam menni hozzá,amikor megint megszólalt a telefonom.Harry neve állt a kijelzőn,mindkét lány rám nézett és pedig felvettem a telefont.
-Szi....-szóltam bele a telefonba,de Harry megelőzött.
-Azt hittem a legjobb barátom vagy.Hogy tehetted ezt?És Eleanor-ra nem gondoltál?Elvetted tőlem azt a lányt,akit szeretek.-kelt ki magából.Hallottam ahogy kifújja a bent tartott levegőt,ezt kihasználva beleszóltam a telefonba.
-Csak gyere a (újra illesszetek be egy utca nevet szerk.megj.)És mindent megbeszélünk.-mondtam és vártam legjobb barátom reakcióját.
-Rendben.-adta meg magát és lerakta a telefont.Ránéztem a lányokra akik értetlenkedve néztek.
-Harry és Eleanor idejön.Mindent megbeszélünk.-ránéztem Bellára akinek a feje olyan volt,mintha szellemet látott volna,ezért folytattam.-Nyugodj meg,nem lesz semmi baj.-kifújta a levegőt,de továbbra is feszülten ült.
-Mi most felmegyünk átöltözni.-vigyorgott Zsófi,én pedig bólintottam egyet.

(Bella szemszöge)

Felrohantam a szobámba és a szekrényemhez léptem.Magamra kaptam egy cica nadrágot és egy rózsaszín batikolt ujjatlan felsőt.Hajamat 2 copfba fogtam,majd bemenetem a fürdőbe.Megmostam az arcomat,utána pedig a fogamat. 

Kimentem a fürdőből,majd az éjjeliszekrényemhez iszkoltam.Felkaptam a telefonom,majd visszaindultam Louishoz.Kiléptem a szobámból és összeütköztem drága barátosnémmal,aminek következtében seggre ültünk.Mindketten elröhögtük magunkat,majd nagy nehézségek árán feltápászkodtunk(igen 18 éves fejjel öregek vagyunk). Végig néztem Zsó-n aki egy farmer nadrágot,és egy rózsaszín adidas-os pulcsit viselt.
-Csinos vagy.-mondtuk egyszerre,aminek következtében megint elkezdtünk röhögni.Még mielőtt röhögőgörcsöt kaptunk volna a csengő megszólalt.

Egymásra kaptuk a tekintetünket és az olimpiai futókat megszégyenítve futottunk le a lépcsőn.Louis a bejárati ajtóból hátra pillantott majd kinyitotta az ajtót.Louis készségesen beengedte majd a nappali felé terelte őket.Ahhoz képest,hogy még csak 1 napja ismerem eléggé otthon érzi magát.De visszatérve a vendégre.Ránéztem az ajtóra és 2 "ismeretlen" személy állt ott.Az egyik Harry Styles volt,aki nem is ismeretlen,a másik pedig Eleanor Calder.Akaratom ellenére,de mosolyra húzódott a szám,hiszen az egyik legnagyobb példaképem áll tőlem pár méterre.
-Gyertek beljebb.-törtem meg a kínos csendet és a kanapé felé terelgettem őket.
-Kértek valamit inni,esetleg enni?-kérdezte Zsófi kedvesen,mire Harry leintette és belekezdett.
-Magyarázzátok meg!-csapott bele a lecsó közepébe.Louis és én egymásra néztünk,majd intettem neki,jelezve hogy mondja el ő.
-Szóval a lényeg,hogy mi nem vagyunk.Az az öleléses kép,amit az újságban láttatok valóban megtörtént.-ennél a résznél El felszisszent és tovább figyelte Lou-t.-Én csak megvigasztaltam Bellát,de az újságírók egyből elkezdtek kavarni.Eleanor,kicsim téged szeretlek és képtelen lennék téged megcsalni.Nekem Te vagy a Mindenem.És Harry nem kavarnék be a legeslegjobb barátom "szerelmi" életébe.Szóval semmi sem igaz,és ma itt aludtam ugyan is Bella,hogy is mondjam...eléggé ki volt bukva.-fejezte be a monológját és rám nézett.Én hevesen bólogatni kezdtem és vártam,hogy valaki hátha megszólal.Először Eleanor kapcsolt.
-Biztosan így volt?-tette fel a kérdést,és rám nézett.Ja,szóval tőlem várja a választ.
-Mint már ahogy Louis is elmondta,tényleg nem történt semmi.Különben is sose kavarnék bele a kapcsolatotokba.Louis már hallotta,ezért neked is elmondom.Már 14 éves korom óta igazi álompárnak hívlak titeket,és amikor az a pletyka keringett,hogy szakítottak egy világ dőlt bennem össze.Hiszen mindig is egy ilyen kapcsolatról álmodoztam,mint a tiétek.Aztán nagy szerencsémre kiderült,hogy nem igaz és én voltam az egyik legboldogabb ember.Mindig is olyan embert szerettem volna páromul,mint Louis,de ezt nem azt jelenti,hogy akarok tőle bármi féle dolgot.Vagyis akarok,de azok csupán baráti szálak lennének vagy hogy is mondjam,á szóval hagyjuk.Szeretem Louis,hiába csak napja ismerem,de ezt a szeretem-et nem úgy értem,hogy életem szerelme.-ennél a résznél,éreztem hogy bekönnyesedik a szemem,de mit sem törődve folytattam.-Hanem úgy értem,hogy szeretem mint egy barátot,és a tegnapi nap után,nem szeretnék vele összeveszni.A tegnapi napi dologban pedig semmi megcsalásos dolog nem történt,csak megvigasztalt és ennyi.És szeretnék bocsánatot kérni Eleanor,nekem te vagy az egyik példaképem és nem szeretném ha utálnál.-mondtam.Amint befejeztem láttam,hogy Louis elismerően bólogat,Harry pedig elképedve figyel.Eleanor közelebb jött hozzám és kinyújtotta a kezét.
-Szia!Eleanor Calder vagyok.Örülök,hogy megismerhettelek,már tudom hogy nagyon jóba leszünk.-mondta és megölelt.Úristen Eleanor megölelt.2 perc után elengedett és megszólaltam.
-Bella Amy Jonhson.De csak Bella,és én is örülök.-mondtam és elmosolyodtam.El odament Lou-hoz és hosszasan megcsókolta,elmosolyodtam majd Harry felé fordultam.-Figyelj Harry!Sajnálom a tegnapi elrohanásom,remélem meg tudsz bocsájtani.-kérleltem a szempilláim rebegtetve.Harry elmosolyodott,majd szorosan magához ölelt.Olyan bódító illata volt,hogy el is feledkeztem a körülöttem lévőkről.A meghitt ölelkezésünket(már ha lehet meghittnek nevezni) egy krákogás zavarta meg.Kibújtam Harry ölelő kezei közül és a hangforrás irányába fordultam.Barátnőm karba tett kézzel nézett minket,én pedig képzeletben a fejemhez csaptam.
-Basszus Zsófi bocsánat!-mondtam,mire megforgatta a szemét,én meg folytattam.-Harry,Eleanor ő itt a legjobb barátnőm,Zsófi-El odament hozzás és ugyan úgy mint nálam bemutatkozott,majd megölelte.Harry is odavánszorgott és bemutatkozott.Zsófi rá vigyorgott,én pedig egy ilyen "megneszólalj" fejet vágtam.Szemezésünket a csengő hangja szakította meg;ismét.
-Majd én nyitom.-mondtam a többieknek,ők meg persze egyből rábólintottak.Az ajtó felé vettem az irányt és kinyitottam.Amint megláttam azt a személyt,az ütő is megállt bennem.Hatalmasra meresztett szemekkel bámultam,majd nagy nehezen megszólaltam.
-Te mit keresel itt?-kérdeztem,ő pedig megszólalt.......
 

2 megjegyzés: