2012. augusztus 11., szombat

5.fejezet~Londoni házunk

Sziasztok.:) meghoztuk az 5.fejezetet.:D köszönjük szépen az egy új feliratkozót.:) komizzatok és jó olvasást!:3 puszillak titeket.:) 
Ui.: ha tetszik iratkozzatok fel.:) és nyugodtan kövessetek twitteren.:@TincikeeStyles vagy @Greti_Fabian

(Bella szemszöge)
Az út Londonba 2 órás.Már egy órája a gépen ülünk és vagy beszélgetünk vagy twitterezünk.Most éppen twitteren nézelődöm,mert Zsófi bealudt.Éppen azt a képet néztem amit a reptéren csináltunk,mikor a telefonom rezegni kezdet.(a tab-omon twittereztem:D)Előkotortam a táskám mélyéről és megnyitottam.
Bella remélem minden nap írsz nekem twitteren vagy éppen hívsz.Már most hiányzol,nem tudom ki fog nekem segíteni.Nagyon szeretlek. puszii:Jenny xx
Jenny a legjobb barátnőm.Egész pici korom óta ismerem,anya és az anyukája nagyon jó barátnők.Nem mindig voltunk jóba,ugyan is sokat veszekedtünk.Azt hiszem amikor vége lett a hetedik osztálynak akkor lettünk jóba.Nagyon sok szerelmi tanáccsal el látott,amiért a mai napig hálás vagyok neki.Egy gimibe mentünk és ott a barátságunk egyre jobb és jobb lett.Azóta elmondhatom hogy töretlen.De most,hogy kiköltöztem Londonba nem tudom mi lesz.Persze tartani fogom vele a kapcsolatot,de nem tudom mikor látom újra.De térjünk vissza az üzenethez.(:D) Átgondoltam a válaszom,majd visszaírtam.
Jenny te is hiányzol már most.Nyugodj meg majd twitteren írok,meg hívni is foglak.Már csak 1 óra és Londonba vagyok.Nagyon izgulok.Majd küldök neked képeket.puszii:Bella
Elküldtem neki az üzenetet,majd újra elkezdtem twitterezni.Sok kiírást láttam,de egyen megakadt a szemem.Megláttam azt a képet amit a reptéren csináltunk.RT-zték,jó rendben nem nagy dolog.De az a személy aki RT-zte az igen is nagy dolog.Se köpni,se nyelni nem tudtam amikor megláttam a nevét.És ha ez még nem lett volna elég írt is nekem.Csodálkozva néztem,majd megláttam hogy van egy új követőm.Rámentem majd levegőt is elfelejtettem venni.Louis Tomlinson visszakövetett,RT-zte a képem és választ is írt,NEKEM!Ezt nem hiszem el,ez egy valóságos álom.De úristen,el sem olvastam,hogy mit írt.Rámentem az "események" opcióra és egyből megláttam.
@ZsófiMohn @BellaJonhson ha én vagyok szép,akkor te gyönyörű xx
Ez volt az a poszt amit Louis Rt-zett majd hozzászólt.
@Louis_Tomlinson @BellaJonhson tényleg szép lány vagy.:) Hidd el a barátnődnek xoxo
Meghökkenve olvastam,majd RT-ztem és írtam Louisnak.
@BellaJonhson @Louis_Tomlinson nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat,de nem vagyok szép.:P ja és nem mellesleg,úristen köszönöm,hogy visszakövettél xoxo *o*
Elküldtem majd tovább nézelődtem,sokan RT-zték és írták,hogy "honnan ismered Louist?" vagy "mivan köztetek?". Komolyan attól,hogy visszakövetett még nem ismerem.De azért örülök,hogy azt írta hogy szép vagyok.Mindenki ezt mondja,de nem vagyok egy egoista lány.Még nézelődtem egy kicsit,majd meghallottam a hangos bemondót.
-Kedves utasaink,a gép 10 perc múlva landol.Kapcsolják be a biztonsági öveiket!-amikor ezt meghallottam majd' kiugrottam a bőrömből.A bemondóra Zsófi is felkelt,és kómás fejjel nézett körbe-körbe.Miután befejezte a terep szemlét,hozzám fordult és megszólalt.
-Azért vagy ennyire nagyon vidám,mert mindjárt Londonba vagyunk.-itt öröm ittasan elvigyorodott.-vagy mert történt valami ameddig én csicsikáltam?-kérdezte és megdörzsölte a szemét.
-Hát.-kezdtem,majd abba hagytam,hogy húzzam az agyát.Erre ő egy "mondjadmárbazd+" fejet vágott és én folytattam.-Szóval még te aludtál,én addig twittereztem,és Louis.-ennél a résznél egyből magához tért,és hatalmasra meresztett szemmel bámult rám.-szóval...
-Mondjad mááár!!-szakított félbe,és elkezdett sürgetni.
-Mondom,csak nyugi!-mondtam,mire ő megforgatta a szemét és várta,hogy folytassam.-szóval amit kiraktunk képet,ami a reptéren készült.......
-Jaj ne húzzad már,térjünk a lényegre!!-szakított félbe,ismét.
-Jó oké!A lényeg,hogy Louis RT-zte azt a képet,és írt hozzá.És ha ez nem lenne elég még vissza is követett!!-mondtam,mire Zsófi akkorát sikított,hogy a stewardess,szó szerint kirontott és oda rohant hozzánk.
-Minden rendben?-kérdezte,mire gyorsan bólintottunk és ő elment.
-Mekkora szerencséd van!-erre én egy ilyen "tebeszélsz" fejet vágtam,és ő gyorsan folytatta.-Jó mondjuk nekem is,szóval mindkettőnknek nagy mázlija van!-mondta és megölelt,már amennyire lehetett.
-Amúgy......MINDJÁRT LANDULUNK LONDONBA!!!!-kiáltottam diadalmasan,majd Zsófi elkezdett ficánkolni.Egyszer csak arra lettünk figyelmesek,hogy gurulunk.Hirtelen egymásra néztünk és mindketten óriás szemekkel bámultunk.Mindenki kikapcsolta a biztonsági övét és felállt.Felvette a repülőre felhozott poggyászát és elindult a kijárat felé.Zsófival mi is felpattantunk,és csörtettünk le,mint 2 idegbeteg.(Gréti nem hagyhattam ki szerk.megj.) Amint leléptünk tátott szájjal bámultunk,pedig csak a reptéren álltunk.Csak néztünk mindenfelé,majd az ámuldozásom Zsófi bökése zavarta meg.
-Mi van?-kérdeztem felháborodva,mire ő büszkén kihúzta magát,és a kijárat felé kezdett húzni.Amint kiléptünk még nagyobb ámulatba estünk.Hát igen ezt teszi az emberrel ha áhított városába költözik.Mindketten csendben álltunk,majd füttyentettem egyet,és megállt egy taxi.3-3 bőrönddel vánszorogtunk a taxi-ig.A sofőr elég kedves volt és segített bepakolni.Mikor készen lettünk beszálltunk a taxiba,és bediktáltuk a címet.A házunk a gazdagok negyedében volt,így elég sokáig utaztunk.1 és fél óra múlva odaértünk,és kifizettük a taxit.Nagy nehézségek árán kipakoltuk a bőröndöket a kocsiból,majd a taxi elhajtott.Zsó-val félve pillantottunk fel a házra,és azt hiszem levegőt is elfelejtettünk venni.A ház kívülről sárga volt,és hatalmas.Gyorsan megragadtam a bőröndömet és a ház felé kezdtem húzni.A kulcsot előhalásztam a táskámból és benyitottam.Zsófi még mindig a házat csodálta,ezért odaszóltam.

-Gyere már!Nem akarok egyedül meghalni a ház belsejétől.-mondtam és ő egyből elindult.Elég nehézkesen de odaért a bejárathoz.Megfogtuk a kilincset és beléptünk.Az a látvány ami ott volt,egészen mesébe illő volt.Sose hittem volna,hogy egy ilyen luxus házban fogok lakni.A bejáratból egy kis hall féleségbe léptünk,ahonnan ajtók nyíltak minden felé.Elindultam és beléptem az első ajtón.Egy hatalmas fürdőszobát találtam ott.Zuhanykabin,WC és egy hatalmas tükör volt bent,mindenféle cuccokal.(tusfürdő,smink stb.)
 Kirohantam onnan és tovább nézelődtem.A második ajtó az óriási nappaliba vezetett.A falak fehéren pompáztak,úgy ahogy a kanapé is.Egyből el nyelte a tetszésemet.És a kilátás egyszerűen mese szép.
 Mielőtt tovább mehettem volna,meghallottam Zsófi sikítását az emeletről.Felrohantam a lépcsőn és a hang irányába rohantam.Zsófi egy hatalmas szobában állt,aminek az ajtajára Zsófi volt írva.Amint beléptem a szavam elakadt.A falak rózsaszínes lilában pompáztak.Volt egy hatalmas franciaágy a szoba közepén,egy akvárium,egy hatalmas TV és egy laptop.Egy könyves polc ami mellett volt egy ajtó.
 Kíváncsian fürkésztem barátnőm tekintetét,majd az ajtó felé biccentettem.Mikor benyitott még egyet sikított.Utána mentem és megláttam a saját...ismétlem...SAJÁT fürdőszobáját.A fürdő kádja hasonlított egy jacuzzi féleséghez,ami egyszerűen hihetetlen.
Kijöttem a fürdőből és megláttam egy gombot.Gyorsan megnyomtam és a könyvespolc felemelkedett.Zsófi odarohant és magával húzott.Mikor mindketten megpillantottuk a hatalmas gardróbot egyszerre sikítottunk fel.
Kijöttem a szobájából és az enyémet kezdtem keresni.Nem tartott sokáig,ugyanis Zsófi szobája mellett volt.Az ajtóra a nevem volt felírva,mikor beakartam lépni Zsófi termett mellettem és izgatottan várta,hogy kinyissam az ajtót.A kilincsre raktam a kezem és beléptem.A szobám narancssárgás fehérben pompázott.Nagy franciaágy,egy kis könyves polc,egy fotel és még megannyi minden volt a szobámban.
Az én szobámban is volt egy ajtó,ezért odaléptem hozzá és benyitottam.Az utam a fürdőbe vezetett.Pontosan olyan volt mint amilyet mindig is szerettem volna.

Nem az a hivalkodó féle volt,de nekem így tetszett.Visszamentem a szobámban,ahol Zsófit hittem,de már nem ott volt.
-Zsófi,hova mentél?-kiáltottam.
-Gyere a hang irányába.-sikította és elindultam.Nem tartott sokáig a keresése,ugyanis még mindig a szobámban volt.Bementem a tükör mögé(??!) és a boldogságtól egy hatalmasat visítottam.A tükröm mögött volt egy gardrób.De még mekkora,úr isten.Azért ez már nagyon durva.

  Zsófira néztem és ő kirohant a szobából.Utána futottam a földszintre.Belépett egy helységbe,ahonnan azon nyomban ki kiabált.
-Bella Jonhson láttad már a konyhát?-kiáltotta és én bevetettem magam az ajtón.Az a látvány ami elém tárult,olyan volt mintha egy tündérmesében lennék.
A konyha bútor csoki barna volt.A falak pedig itt is fehéren virítottak.Elég hamar kihátráltam a konyhából és a terasz felé vettem az irányt.Egy hatalmas medence fogadott a kertben,grill sütők,napozó ágyak és még sorolhatnám,hogy mi volt ott kint.

Zsófi is utánam jött,és egyből megszólalt.
-Most álmodom vagy ez a valóság?Bella csípj meg!-kérte,mire én engedelmesen megcsíptem.Felsikított és folytatta.-Hát ez a ház meseszép,nem hiszem el,hogy itt fogunk lakni.Ez valami csoda.Az álmom sokszorosan is valóra vált.-mondta és visszament a házba.Én még nézelődtem egy sort,majd utána mentem.

*2óramúlva*
(Zsófi szemszöge)
Mindketten kipakoltunk,és berendeztük a szobánkat.A ház meseszép volt.Sose gondoltam volna,hogy a szüleink ilyen lakást szerveznek nekünk.Olyan csodás volt,ilyenről álmodoztam egész pici korom óta.És most valóra vált.Itt vagyok Londonban,van egy mesés házam és az egyik legjobb barátnőmmel lakom itt.Szerintem Bellának is hasonló gondolatai vannak.Ugyebár a szüleinknek megígértük,hogy felhívjuk őket,de nekem csak egy SMS-re volt időm.Az SMS-ben megköszöntem nekik a lakást,ámuldoztam róla és megírtam,hogy sikeresen értünk földet,és London mesés hely.Anyám válasza csak annyi volt,hogy mihamarabb hívjam fel,de azt nem várja,hogy napi 24 órában vele beszéljek.Hát mit gondol beszélnék vele annyi időt?Volt rá 18 éve.(:D) 
-Zsófi nem nézünk körbe?-kérdezte Bella a másik szobából.Így elég könnyű dolgunk van csak kiabálnunk kell,ha lusták vagyunk.Amit tudni illik mindketten azok vagyunk,szóval már megvan a hatásos módszer rá; csak kiabálj!
-Hova akarsz menni?-kérdeztem.Ez a sok pakolás kifárasztott,mozdulni sincs kedvem.
-Szét nézni,szerinted hova?Big Ben,London Eye,Tower Brigde,ja és nem mellesleg a Nando's-ba is el kell néznünk.-kiáltotta.
-Basszus,el is felejtettem,hogy Londonba vagyunk.Öltözök és mehetünk!-kiáltottam vissza,majd felpattantam az ágyamról és a gardróbom felé vettem az irányt.Elővettem egy kék csőfarmert és egy egyszerű matrózos felsőt.Felkaptam hozzá egy fehér magassarkút és elindultam sminkelni.Nem szöszöltem sokáig,kihúztam egy fekete tussal a szemem,és raktam fel egy kis szájfényt.A hajam felfogtam a fejem tetejére és lementem a nappaliba várakozni.
Bella 5 perc után leloholt a lépcsőn és megállt előttem.Rajta egy virágos nadrág és egy piros denevér felső volt.Cipőnek egy egyszerű balerina cipőt vett fel.A haját kontyba fogta,és ő is kihúzta a szemét.
Felálltam a kanapáról és az ajtó felé indultam.Bella utánam jött,majd kiléptünk az ajtón.Vettem egy nagy levegőt és elindultam felfedezni kedvenc városom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése