2012. augusztus 9., csütörtök

3.fejezet~Első találkozás

Helloka:D meghoztuk a harmadik fejezetet.:D írjatok komikat.:) és iratkozzatok fel.:D jó olvasást xx Gréti W. és Krisztii

(Liam szemszöge)
Mint általában most is szakadt az eső.Nem tudtam mit kezdhetnék magammal,mert a fiúk még javában aludtak.Arra jutottam,hogy felmegyek twittere és visszakövetek pár lányt.Mikor beléptem örömmel láttam,hogy a követőim száma nőtt.Megmosolyogtam és gyorsan tweeteltem egyet.
@Real_Liam_Payne olyan rossz az idő Londonba:( kisüthetne már. xx
Még egy perc sem telt el,de már vagy 100-an RT-zték és jelölték kedvencnek.Sokan hozzászóltak,és mivel unatkoztam elkezdtem olvasgatni a válaszokat.Egyen megakadt a szemem és egyből RT-ztem,és vissza írtam neki.
@Real_Liam_Payne @ZsófiMohn London jó hely,remélem találkozunk. xx
Rámentem a profiljára és visszakövettem.Pár perc múlva jött is a válasza.
@ZsófiaMohn @Real_Liam_Payne én is nagyon remélem,és köszönöm,hogy visszakövettél.:) xx  
RT-ztem a válaszát,és tovább nézelődtem.Egy pár embert még visszakövettem,majd meghallottam egy csoszogást.
-Hát te ilyen hamar?-kérdezte Louis,és egy nagyot ásított.Odamentem hozzá és megpaskoltam a vállát.
-Nem tudtam aludni,ezért felkeltem és twittereztem egy kicsit.-mondtam,mire ő bólintott egyet és bement a konyhába.

(Bella szemszöge)
Az elmélkedésem az SMS hangja zavarta meg.A kijelzőn Zsófi neve állt,ezért gyorsan megnyitottam és olvasni kezdtem.
Nem fogod elhinni LIAM PAYNE VISSZAKÖVETETT.El sem hiszem,ha nem kocsiban lennék már lecsuktak volna csend háborításért.Úristen:DD Ez maga a csoda..puszi:Zsófi
Elképzeltem ahogy drága barátosném őrjöng a kocsiban,és elkezdtem vigyorogni,mint egy hülye gyerek.Anya kérdőn nézett rám,mire és megráztam a fejem és írni kezdtem az SMS-t.
Úristen,mekkora szerencséd van.A híres LIAM PAYNE végre visszakövetett.Mázlista.:D Amúgy elképzeltem ahogy őrjöngsz a kocsiba,inkább nem akarom látni.:D Amúgy igen igen csoda. Puszii:Bella xx
Elküldtem neki és felmentem twitterre.Rámentem Zsófi profiljára és örömmel láttam,hogy tényleg visszakövette Liam,és ha ez még nem lett volna elég írt is neki.Gondoltam RT-ztem és kedvencnek jelölöm.
-Kicsim,10 perc és beérünk Pestre.-mondta apa,aminek hatására még izgatottabb lettem.Gyorsan írtam egy tweetet,amiben megjelöltem Zsófit is.
@BellaJonhson 10 perc és Pesten vagyok,holnap pedig indulás Londonba*o*
@ZsófiMohn remélem te is itt jársz már.:)
Gyorsan kiposztoltam,és elkezdtem nézelődni a kiírások között.Nem sok ismerősöm volt még fent hiszen még nagyon korán volt.Ezért én is inkább leléptem és figyeltem,ahogy beérünk Pestre és elindulunk a Hősök Tere felé.Itt találkozunk Zsófival.Izgatottan vártam,hogy apa bekanyarodjon és minél hamarabb odaérjünk.

(Zsófi szemszöge)
Miután megkaptam Bella üzenetét,izgatottan kezdtem el ficánkolni a kocsiban.
-Jaj kicsim,nyugodj már meg.Mindjárt ott vagyunk és találkozol a barátnőddel!-mondta anya.Könnyű azt mondani,nem ő találkozik először az egyik legjobb barátnőjével.Míg én gondolkoztam a megfelelő válaszon,apa megszólalt.
-Nézd ott a Hősök Tere.-mutatott ki az ablakon.Na jó nem most vagyok először Pesten,de akárhányszor idejövök mindig elámulok.-Kicsim figyelsz te rám?-kérdezte apa,hupsz..lehet egy "kicsit" elkalandoztam.
-Bocsi apa,elbambultam.Mit is mondtál?-kérdeztem,erre ő megforgatta a szemét,és újra kezdte.
-Szóval azt mondtam,hogy pontosan hol találkoztok?
-Pontosan a Hősök Tere közepén.-mondtam.Apa beparkolt,és kiszállt a kocsiból.Felkaptam magam mellől a táskám és én is kiugrottam a kocsiból.
-Anya,most megyek,majd visszajövök ha megtaláltuk egymást.-mondtam és nyomtam egy puszit az arcára.Elindultam a Hősök Tere közepére,és mindenhol Bellát kerestem.Sehol sem találtam,gondoltam írok egy SMS-t de véletlenül bele botlottam valakibe.Felnéztem rá,és egyből felismertem.
-Úristen Zsófii-kiáltotta és a nyakamba ugrott.Olyan erősen ölelt,hogy levegőt is alig kaptam.Cserébe visszaszorítottam én is.2 perc után elváltunk egymástól és mindketten őrült vigyorgásba kezdtünk.
-Hát örülök,hogy megismerhettelek,élőben.-tettem hozzá,mert elég értelmes  fejet vágott.
-Én is nagyon örülök.De figyelj,itt a cím,itt leszünk ma és holnap innen indulunk Londonba.-mondta és a kezembe nyomott egy lapot.Elolvastam és bólintottam egyet.
-Akkor most vissza megyek a szüleimhez,és azon a címen találkozunk.-mondtam és megöleltem.Bella is visszaölelt,majd elindult az ellenkező irányba.Visszarohantam a szüleimhez és bevágódtam a kocsiba,a kezükbe nyomtam a címet,és szerencsére apám kapcsolt és elindult.Felléptem twittere,és éppen kiakartam írni valamit,de megláttam Bella kiírását.
@BellaJonhson @ZsófiMohn el sem hiszem hogy 4 és fél év után találkoztunk.:D alig várom,hogy beszélgethessünk xx
RT-ztem,és válaszoltam neki.
@ZsófiMohn @BellaJonhson én is alig hiszem el.Hát igen de már csak vagy 10 perc és kibeszéljük a földből a krumplit.:DD xx
Kiírtam és láttam,hogy elég sokan RT-zik,időm se volt megnézni,hogy kik azok mert az ablakból megláttam Belláék kocsiját.Apa leparkolt és én kiugrottam a kocsiból.

*2órávalkésőbb*

(Bella szmszöge)

Már 2 órája megállás nélkül beszélgettünk és nem fogytunk ki a szóból.Mindenről volt szó;a szüleinkről,a barátainkról,a szerelemről és természetesen a One Direction-ról.Csak beszéltünk,beszéltünk és beszéltünk.Az idő csak ment és ment,de mi nem fáradtunk.Mikor az órámra pillantottam,elképedve néztem,hogy már hajnali 3 óra.
-Figyelj,nem akarunk egy kicsit lefeküdni?Már hajnali 3 van és 6-kor kelnünk kell.-mondtam.Zsófi csak hevesen bólogatott és elindult a mosdó felé.Már vagy 10 perce bent volt,mikor hirtelen beugrott valami.Mit veszek fel reggel?Na igen még most sem tudom,hogy mibe menjek.Zsófi kijött a fürdőből és kíváncsian nézett végig rajtam.
-Valami baj van?-kérdezte.
-Hát szerintem,most fogsz röhögőgörcsöt kapni,de nem tudom mit vegyek fel a Londoni útra.-mondtam vigyorogva.Zsófi először hatalmasra meresztett szemmel bámult,majd elkezdett vihogni.Egy hang sem jött ki a torkán,ennek következtében én is elkezdtem röhögni.
10 perccel később lenyugodtunk és bemásztunk az ágyba.A ruhával kapcsolatban nem foglalkoztunk többet.Közös döntés alapján arra jutottunk,hogy majd reggel kiderül.Az álom elég hamar elnyomott.

   
 

2 megjegyzés: