2012. augusztus 28., kedd

13.fejezet~Legjobb barátok

Sziasztook.:DD Itt a 13.fejezet. Hazajöttem Pestről és ahogy megígértem egyből felraktam a részt.Bocsássatok meg,de a vonaton csak ennyire futotta.Komizzatok és ha tetszik iratkozzatok fel.Mostanság nagyon nem komiztok,úgy hogy most nosza rajta. Jó olvasást. xx Puszii: Krisztii és Gréti W.

"Fiú mint barát:
- ő az, aki megmondja, hogy valami jól áll vagy éppen elég gáz..
- ő az, aki elmondja, ha épp egy hülye picsa vagy.
- ő az, aki nem féltékeny
- ő az, aki nem fog veled összeveszni pasi miatt
- ő az, aki megvéd, vagy verekedik, ha valaki bánt
- ő az, akiben megbízol, és elmész vele bárhova, mert megvéd
- ő az, aki őszintén megmondja a kiszemelt pasiról, hogy érdemes-e kezdeni vele, vagy sem
- ő az, akivel hatalmasat bulizol, de amíg részeg vagy haza sem visz, hanem veled van
- ő az, aki nem használna ki soha
- ő az, akinek a családja nem találgat, hogy szerelmesek vagytok-e, hanem családtagnak tekint
- ő az, aki iszik utánad, vagy ad a fagyijából
- ő az, akivel nevettek minden baromságon"

(Bella szemszöge)
*párnapmúlva*
-Zsó,elkésel!-kiabáltam az emeletre,drága barátnőm pedig rohanva trappolt le a lépcsőn.Ja,igen megkapta a munkát és azóta már Sophie-nak hívják.És hogy miért?Azért,hogy angolosabbnak tűnjön,na meg persze azért hogy a vendégek ki tudják mondani.
-Elmentem.-visította az ajtóból,majd jó hangosan becsapta.Elvigyorodtam rajta és folytattam a reggelim nyammogását.
No és hogy velem mi történt?Mesélek;Adammel azóta nem találkoztam,aminek határozottan nagyon örülök.Viszont a múltkori incidenst Josh és Jenny is megtudták.És hát hogy is mondjam,Josh már repülő jegyet is vett.Ugyanis,-hogy az ő szavaival éljek-"Adam nem fog belőled hülyét csinálni.Most odamegyek!"Mikor meghallottam,hogy iderepül kisebb féle sokkot produkáltam.El nem tudtam képzelni,hogy honnan tudja;majd nagy nehezen leesett,hogy Sophie mondta el.Úgy hogy Josh a szülinapomra ideutazik.
Nos,Harryékkel nagyon jól megvagyunk.Louis-val azt hiszem már haladunk a legjobb barátok kategória felé.Aminek nagyon örülök,hiszen kislányként mindig is erre vártam.Eleanorban egy nagyon jó barátnőt találtam.Együtt járunk shoppingolni,és hogy is mondjam mindig történik valami érdekes.Múltkor El magára borította a fél ruhás polcot.Gondolhatjátok mennyit röhögtünk.Viszont ezeknek a kiruccanásoknak következménye is van.Ebben a elmúlt 9-10 napban,minden újságban benne voltunk.Olyan tipikus "ki ez a lány és mi köze a One Direction-hoz? Egyáltalán miért kéne hogy bármi közöm is legyen a fiúkhoz?Attól,hogy Louis barátnőjével mászkálok nem muszáj ismernem őket.És ha ez nem lenne elég még a fiúktól is megkérdezik az interjúk során hogy ki vagyok.Ők persze az én kérésemre letagadnak.Mondjuk Liam,Zayn és Niall nem is ismernek,úgyhogy nem kell hazudniuk.De volt egy bökkenő is;az egyik interjúban bemutatták a Louisról és rólam készült fotót.Ott jött aztán a "botrány",ugyanis azt találták ki hogy én vagyok Lou szeretője.Ezt persze se Louis,se Eleanor nem hagyta szó nélkül.Mindketten óriási csetepatét csaptak,és a végén elmondták,hogy El barátnője vagyok és hogy Louhoz semmi közöm.Az újságírók szerencsére se a nevemet,se a lakcímemet nem tudják,így nem zargatnak.Úgy hogy ennek következtében mindennap a címlapon virítottam.Itt jött a képbe Jenny.Minden nap felhívott,hogy mi van köztem és Louis között.Ezen szépen össze is vesztünk,de rá 2 órára már semmi bajunk sem volt.Miután mindent tisztáztunk,Jenny elhatározta hogy ő bizony szemmel tart engem és Harryt.(?) Igen,Harryt.
Legújabb agyszüleménye,hogy én és Harry együtt vagyunk.Mondjuk van alapja,hiszen Harry és én elég közel kerültünk egymáshoz,de úgy sem működne kettőnk között.Harry meg próbálkozik,de folyamatosan elutasítom,és barátként kezelem.Barátként,miután szeretem Őt.De akkor se működne és ezt el kell fogadnom.Sophie persze mondja,hogy de próbáljuk meg,de nem fogjuk.Harry viszont nem adja fel,és így szegény Lou jelen pillanatban lelki szemetesládám.Minden gondom rá zúdítom és ő úriember mondjára meghallgat,és el lát tanácsokkal.Mondjuk szerencséje van,hiszen Josh nem sokára megérkezik és Lou megszabadul a "terhektől".
De most vissza a jelenbe.
Május 12.-e van,és 8 nap múlva szülinapom.A fiúk titkolnak valamit,és bárhogy kérem,nem mondják el.Sophie már térden állva könyörög,hogy végre hadd találkozhasson Zayn-nel de a fiúk megtörhetetlenek.Nem értem miért nem engedik,de biztos nyomós okuk van rá.
-Hahóó!-kiáltotta valaki az ajtóból,és erősen verni kezdte.Ki a franc lehet?A fiúk nem,mert nekik szabad a bejárás.Lassan már többet vannak itt,mint a saját lakásukba.De akkor ki lehet?Sophie se,mert ő estig dolgozik.De most miért gondolkozok ezen,amikor simán kinyithatnám?Tipikus Bella gondolkozás.
-Nyitom!-mondtam,majd kinyitottam.Egy fiú ugrott rám és szorosan megölelt.Ellöktem magamtól és idegesen mértem végig.Ő kíváncsian méregetett és csodálkozva figyelte az értetlen arcom.Barna haj,barna szem és izmos test.Hirtelen meglepődéstől a legjobb barátom se ismertem meg.Amint rájöttem,hogy ki áll velem szembe,a nyakába ugrottam és jó szorosan megöleltem.Josh belepuszilt a hajamba,majd elkezdett körbe-körbe forgatni.Elröhögtem magam,és örömmel tudtam be,hogy a legjobb barátom végre itt van.Josh 2 perc után letett a földre és nyomott egy puszit az arcomra.Megfogtam a kezét és behúztam a házba.Ámuldozva bámult,de én egyenesen a szobámba vezettem.Na ott aztán leesett az álla és gülü szemekkel bámult.Lehúztam magam mellé az ágyra és vártam,hogy megszólaljon.Még végig se gondoltam,ő megszólalt.
-Soha nem engedem,hogy bántson.Mindig itt leszek neked és megvédelek.Hiszen te vagy a legjobb barátom,sőt annál több is.És ha neked fájdalmat okoznak,akkor nekem is.-mondta teljes nyugodtsággal és mélyen a szemembe nézett.Imádom mikor így néz,ilyenkor tudtam,hogy komolyan gondolja.Az élete árán is megvédene,ebben biztos vagyok.Bízik bennem és én is benne.Az életemet is rá bíznám,ha az kellene.Igen ő a legjobb baráton és soha nem akarom elveszíteni.Ha elveszíteném azt nem élném túl.Szükségem van Joshra.Most már megtanultam mi a legjobb barátság.És büszkén mondhatom,én megtaláltam.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :D kva jó lett hamar a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó!*-*
    imádom ezt a blogot!:d
    siess a kövivel!:) xx

    VálaszTörlés
  3. Fanni köszii.:))
    Dia köszönöm,uhh*o* sietünk:) xx

    VálaszTörlés