2012. szeptember 2., vasárnap

16.fejezet~Turné

Sziasztok.:)) itt a 16.fejezet. Köszönjük a komikat és 1 új feliratkozó*-*
Nem mellesleg elhagytuk a 2000 oldalmegtekintés.:)) uhh:D köszönjüüük:DD
Kérdeztétek hogy suli időben is lesznek-e részek:) hát ez csak természetes.:) lehet,hogy nem naponta,de 2 naponta biztosan:) fogok rá időt szakítani és remélem ti is ugyan úgy olvasni fogjátok és komiztok.:) No de nem is regélek ha nem itt is a rész.:) Komizzatok és jó olvasást:33 <3 puszii:Krisztii és Gréti W.
Ui: szeretnétek egy kis exkluzív (nem tudom,hogy kell leírni:D nézzetek hülyének de komolyan nem tudom:D) részletet?:) Mondjuk hogy mik várhatók még vagy esetleg,hogy hány részes lesz vagy valami ilyesmi:D kérdéseket is írhattok ha valamire kíváncsiak vagytok,vagy esetleg nem értitek.:) na de a rész:DD<3

(Harry szemszöge)
Ahogy elmondtam Bellának,hogy hova megyünk,ő szó szerint kihajított a házból és azt mondta,hogy soha többé nem akar minket látni.Se engem,se Louist.És hogy miért?Mert idáig titkoltuk.Ezért nem akartuk,hogy találkozzanak Liammel,Niallel és Zaynnel.Hiszen Louval mindketten tudtuk,hogy így is elég rossz lesz nekik.De hogy mi?És hogy Bella miért haragszik ránk?Nos elmondom.1 hónapos turnéra megyünk,amit már elég régóta tudunk.És megígértünk Bellának,hogy együtt töltjük a szülinapját.De ez sajnos nem jött össze.Így nem is csodálom,hogy Bella haragszik.
Miután Bells kidobott,hazajöttem.A fiúk értelmetlenül néztek rám,hiszen nem voltam épp a legjobb formába.
-Louis,ezt elcsesztük.-mondtam és bevágtam magam mögött a szobám ajtaját.

(Louis szemszöge)
Ahogy meghallottam Harry 3 szavas mondatát,egyből tudtam mire gondolt.Tudtam,hogy Bella nem fogadta jól,és tudtam hogy soha többé nem akar látni.A fiúk érdekes néztek rám,én pedig csak megrántottam a vállam és bementem a szobámba.Legalább 10-szer próbáltam hívni Bellát,de folyton kinyomta.Sophieval is próbálkoztam,de ő is folyton lerakta vagy a hangrögzítő kapcsolt be.Tudtam,hogy sokat kellesz küzdeni a bocsánatukért,hiszen egyiküket sem szeretném elveszíteni.Bellával és Sophieval is nagyon jóban lettem,és nem akarok egy ilyen kis apróságon összebalhézni.
-Louiiis!-rontott be hirtelen a szobámba Niall,és levetette magát az ágyamra.
-Mi van?-kérdeztem-
-Harry nem akar kijönni a szobájából.-mondta.Most erre mit mondjak?!Rám sem fog hallgatni,mert tudja,hogy elcsesztük.Legszívesebben én is magamra zárnám az ajtót,és duzzognék,hogy mekkora hülyék vagyunk,de nem tehetem,hiszen holnap indulunk.És még semmit se pakoltam el.
-Niall,biztosan pakol.És most menj és te is pakolj be.-mondtam.Niall felpattant mellőlem és kiment a szobámból.Visszadőltem az ágyra és heves gondolkozásba kezdtem.

*2napmúlva*
*Miami*
(Liam szemszöge)
Az első turné állomásunk:Miami.Telis-tele van napsütéssel,és csodás rajongókkal.Alig érkeztünk meg,máris óriási sikítozás vette kezdetét.Louis és Zayn a fülüket befogva,Niall kajával teli kézzel,Harry pedig pózolgatva fogadta a sikítozó directionereket.
-Srácok,kiszállás.-szólt hátra a testőrünk;Scott.A fiúkkal egymásra néztünk és felvettünk a műmosolyunkat.Scott kinyitotta az ajtót és kiszállt.Utána mentünk mi is,és abban a pillanatban eget rengető sikítozás kezdődött.Az előbbi se volt piskóta,de ez;felülmúlta.Mosolyogva siettünk be a hotelba,és gyorsan a szobáink felé vettük az irányt.Zayn Niallel volt egy szobába,én pedig a drága Larry Stylinsonnal.Már napok óta éreztem azt a kis feszültséget kettejük között,de nem tudtam mire vélni.De így,hogy egy szobába vagyunk legalább ki tudom deríteni.
Beléptünk a szobába,Harry pedig egyből levetette magát az ágyra.Louis leült a kanapéra és bekapcsolta a TV-t.
-Na jó fiúk!-kezdtem bele,mire a két fiú rám kapta a tekintetét.Louis kikapcsolta a Tv-t,Harry pedig felült az ágyon.-Mi ez a feszült hangulat?Napok óta érzem.Szóval,mondjátok el,méghozzá MOST.-tértem egyből a lényegre,és megnyomtam a "most" szócskát.Harry és Louis egymásra néztek,majd mindketten terelő hadműveletbe kezdtek.megköszörültem a torkomat,ezzel felhívva a figyelmüket,hogy nem vagyok teljesen hülye.A két jómadár egymásra pillantott majd megadóan bólintottak egymásnak.
-Nos-kezdett bele Harry,majd még egyszer Lou-ra nézett.Ő bólintott még egyet,mire Harry folytatta.-Van két lány,akiket már egy ideje ismerünk.Az egyik lányt ismered is,Zsófinak hívják.Követed twitteren.Na de a lényeg,hogy most összevesztünk velük,mert nem mondtuk el a turnét.És soha többé nem akarnak minket látni.-mondta Harry egy sóhaj kíséretében,majd lesütötte a szemét.Lou is ugyan így tett,majd bús komor arccal bámulta a fehér falat.Harry visszadőlt az ágyra,és a fejéra húzta a párnát.
Most már értem,miért feszült a hangulat.Harry és Louis elcseszted egy jó barátságot,és most bánják.Nem is csodálom.Mert ha ennyire bánják,akkor az a két lány nem a hírnevük miatt szereti őket.Habár az a Zsófi biztos,hogy directioner és több,mint valószínű,hogy a másik lány is.
-Harry hogy hívják a másik lányt?-kérdeztem.Harry levette a fejéről a párnát és kifújta a levegőt.
-Bella Amy Jonhson.-mondta.Felült az ágyon,és mélyen a szemembe nézett.Szemei hatalmas fájdalmat tükröztek.Tudtam,hogy mi a helyzet.Harry megszerette ezt a Bella nevezetű lányt.Bólintottam egyet és felléptem twitter-re.Beírtam a keresőbe Bella nevét,majd elkezdtem keresgélni.Aránylag hamar megtaláltam.Rámentem az adatlapjára és örömmel láttam,hogy nem érg twettelt.De amit kiírt kicsit sem volt jó.
@BellaJonhson 2 jó barátot vesztettem el 2 nap alatt.Hiányozni fogtok,és nem mellesleg köszönök mindent. xx
Tudtam,hogy Lou-ra és Hazzára gondol.Bekövettem a lányt,majd írtam neki.
@Real_Liam_Payne @BellaJonhson nem haragudhatsz rájuk örökké.Nagyon bánják.Bocsáss meg nekik.:) xx
Kiírtam és egyből le is léptem.

*4napmúlva*
*Phoenix*
(Harry szemszöge)
Már 1 hete nem hallottam Bella nyugtató hangját.Komolyan mondom,már kezdek bedilizni.Hiába hívom,nem veszi fel.Ha SMS-t küldök neki,nem válaszolt.Twitteren is próbáltam neki írni,de ott sem reagál.Éli az életét és ahogy elnézem,mi már nem tartozunk oda.Ez alatt az egy hét alatt minden nap pakol fel magukról képet.Ennyi szerencsém van,hogy legalább így láthatom.A fiúk nem értik,hogy ha nincs dedikálás,koncert vagy valamilyen megjelenés akkor miért vagyok ennyire semleges.Semmilyen hülyeségben nem veszek részt,csak nézem őket.Ezt a képet Bella töltöttel magáról.
@BellaJonhson ~mosolyogj,hogy mások ne lássák,mennyire fáj~
Ahogyan ezeket olvastam rám tört a bűntudat,hiszen tudtam,miattunk szenved.
~Mosolyog,hogy mások ne lássák mennyire fáj~
 A következő képen Bella és Sophie volt.
@ZsófiMohn mert nélkületek is boldogak vagyunk.:D
Pózold béjbííXD
A harmadik kép Sophie-ról volt.
@ZsófiMohn never give up :P xx @BellaJonhson profi fotós:D fejem fele lemaradt XD szeretleek<3
A negyedik képen pedig Joshhal volt rajta.
@BellaJonhson i need you,Josh.I love you xx

Louis,már kezdi vissza nyerni a poénkodós oldalát,de neki se mindig sikerül.Az első 3 napban nem nagyon volt jó formában.Azt hiszem még Eleanorral is összeveszett,mert túlságosan maga alatt volt.De a mai napon kibékültek és Lou kezd élénkedni.Egyedül Liam érti mi a bajunk.Nem mondta el a többieknek,amiért nagyon hálás vagyok neki.
Május 19.-e van,holnap van Bella szülinapja.Eltudjátok képzelni,mennyire rossz?Mennyire rossz,hogy nem lehetek ott vele a szülinapján?És ráadásul az a személy haragszik rém,akit tiszta szívemből szeretek.Egyszerűen pocsék érzés.Loui ugyan ezzel a problémával küzd.Elvesztett 2 barátot,ráadásul az egyikükkel már a legjobb barátság felé tartottak.És most meg,szóba se állnak velünk.
Mindenesetre holnap megfogom próbálni felhívni Bellát,és felfogom köszönteni.Én leszek az első aki jó kívánságokkal lepi el.Pont Bella szülinapján repülünk Torontóba.Onnan fogok neki ajándékot küldeni,amit remélem megkap.

Csajook sajnálom hogy ennyire semleges rész lett,de most csak erre futotta.:| 
Kérlek titeket komizzatok és hozom is a részt.:)
Puszii: Krisztii xx <3

5 megjegyzés: