2012. szeptember 10., hétfő

19.fejezet~Randi

Sziasztok.:) Bocsánat hogy ilyen későn hoztam a részt,de egy kicsit elszállt az ihletem vagyis,jobban mondva nem tudtam valami hű de jól megfogalmazni.De itt van és sikerült..úgy hogy a 19.fejezet megérkezett.:))
Köszönjük szépen a komikat.:)) nagyon aranyosak vagytok,remélem ez a rész is tetszeni fog.:) Komizzatok és akinek tetszik az iratkozzon fel.:)
Jaa:D és annyira büszke vagyok a fiúkra; 3 díjat is nyertek:33 szóval gratulálok<3 
Puszii:Krisztii és Gréti W.

(Sophie szemszöge)
6 óra van,a koncert pedig 7:30-kor kezdődik.A szobámban állok és éppen azon gondolkozom,hogy mit kéne fel vennem.Semmit ötletem sincs.Vajon Bella mit vesz fel?Ja,igen.Elég nehezen vettem rá arra,hogy eljöjjön.De a végén belement.Azt még nem tudom,hogy ki fog-e a fiúkkal békülni,de nagyon remélem hogy igen.
Na de visszatérve a ruhára,egyszerűen nem tudom eldönteni,hogy mit vegyek fel.Szoknyát,hosszú nadrágot,esetleg rövidet?Pulcsit,ujjatlant vagy rövid ujjút?Sportcipőt,magassarkút vagy balerina cipőt?Nehéz döntés.de azt hiszem megvan.Egy kék mini ruha féleség,hozzá pedig egy kék blézer.Lábbelinek pedig maradok a magassarkú cipőnél.
A tükör elé sétáltam,és megnéztem a teljes össze állítást.Elégedetten mosolyogtam és kiléptem a szobámból.Bellával találtam szembe magam,aki nagyon ki tett magáért.Egy babarózsaszín színű,mini ruhát kapott magára,a lábára pedig egy hozzá passzoló szandált.Rózsaszín sminket kent magára,és a vállára tette a rózsaszín táskáját.


Haját loknikba göndörítette,és egy két tincset befont.Én csak simán kivasaltam,és egy masnit tűztem bele.Egymásra mosolyogtunk és a lépcső felé vettük az irányt.
Hangos duda szót hallottunk és kiléptünk az ajtón.A fiúk voltak azok.Megígérték,hogy eljönnek értünk.Mosolyogva szálltam be,míg Bella kicsit kelletlenül de bemászott a fiúkhoz.Ahogy megláttak minket,elismerően elmosolyodtak és próbálták vissza fojtani a kicsorgó nyálukat.Louisra pillantottam,aki mellett Eleanor csodás ruhában pompázott,tovább néztem a társaságon és megláttam Daniellet.Mint mindig,most is gyönyörű volt.Haját most kivasalta és lazán a vállára engedte.
A lányok cukin mosolyogtak,én pedig tovább néztem a társaságon.Niall,mint mindig most is evett.Megmosolyogtam és tovább nézelődtem.Harry-n akadt meg a szemem,egy kissé mintha ellett volna szontyolodva.Észrevehette,hogy nézem mert hirtelen rám kapta a tekintetét.Kérdőn néztem rá,ő pedig megrázta a fejét.Megvontam a vállamat és ránéztem az utolsó személyre.Zayn haja most is tökéletesen fel volt zselézve.Ő is engem nézett,és ahogy meglátta,hogy ránézek kajánul elvigyorodott.Sötét barna szemeit mélyen az enyémbe fúrta és nem engedett a pillantáson.Nagy nehezen,de elkaptam a tekintetem és a beszélgetésre figyeltem.

(Bella szemszöge)
A kocsiban mindenki úgy viselkedett,mint a turné előtt;kivéve Harry-t.Maga elé meredve hallgatta a beszélgetést,és néha-néha oda dobott egy-két szót,de ezen kívül meg se szólalt.Folyamatosan engem bámult.Nem tudtam mire vélni,ezért betudtam annak,hogy bűntudata van.Habár nekem is lehetne,hiszen a limuzinjukban utazok és mennyi pénzt költöttek ránk.
Talán megkellene  bocsájtanom nekik.Sophie is azt mondta,de ahhoz képest még semmi nem történt.Vajon nekem kéne most elkezdenem a bocsánatkérést?Vagy egyszerűen menjek oda Lou-hoz és Harry-hez és öleljem meg őket?Míg ezen tűnődtem a limuzin hirtelen lefékezett,és hatalmas sikítozások vették kezdetét.Megszeppenve néztem a fiúkra,akik ijedt fejjel néztek rám és Sophie-ra.Azt hiszem Sophie-nak is leesett,hogy gond van hiszen hangosan felszisszent.Tanakodva néztünk egymásra,majd Eleanor megszólalt.
-Ha valaki megkérdi,már is úgy is tudják,hogy Bella a barátnőm.-mondta.A hangjában némi idegességet véltem felfedezni,amit nem is csodálok.A fiúk megrázták a fejüket,majd Harry szólalt meg.
-Mondjuk azt,hogy a barátnőink.-mondta.Sophie és én is golf labda méretű szemekkel bámultunk rá,majd rendeztük az arcvonásainkat.Scott krákogott egyet,ezzel jelezve hogy idő van.Vettem egy mély levegőt és kinyögtem egy szót.


*2óávalkésőbb*
(Niall szemszöge)
A koncert már a vége felé közeledik,és éppen a One Thing fog következni,de előtte van egy 10 perces kis szünetünk.Lerohantunk a színpadról és a közönség egyből elkezdte kántálni,hogy "vissza,vissza." Berohantunk az öltözőbe ahol a csajok vártak minket.Eleanor Louhoz,Danielle pedig Liamhez rohant.Sophie és Bella pedig elmosolyodtak.Harry odament a "barátnőjéhez" és szorosan megölelte.Bella visszaölelt,majd kibújt az öleléséből és bocsánatkérően mosolygott.Harry megrázta a fejét és kiment az öltözőből.Bella aggódva nézett rám,de én csak legyintettem egyet.

(Louis szemszöge)
*akoncertután*
Az after-partyn vagyunk,és éppen az "énvagyokapasidtepedigabarátnőm" dolgot próbáljuk véghez vinni.Harry és Bella páros,majd Sophie és Zayn páros lett az új "álompár". A directionerek ahogy meglátták a csajokat egyből pipacsvörösök lettek és rohadt féltékennyé váltak.Az újságírók is megkérdezték,hogy:kik ezek?ők az új direction lányok?honnan ismeritek őket? és több hasonló jellegű kérdés.
Harry és Zayn is tojtak a kérdésekre,de Bella és Sophie feszengve lépkedtek a koncert helyszíne felé.
Na de a jelenbe,Zayn és Sophie már vagy 10 perce elmentek és azóta még nyomukat se láttuk.

(Sophie szemszöge)
Zayn kihívott az after-partyról,egyenesen az erkélyre.Kihúzott egy széket,majd rámutatott,hogy üljek oda.Elmosolyodtam és teljesítettem a kérését.Zayn oda sétált az asztal másik oldalához és leült a székre.Csettintett egyet és jött a pincér. (?) 
-Sajnálom,hogy nem szóltam előre,de most megkérdezem.Eljönnél velem randizni?-kérdezte egy csábos mosoly kíséretében.A szívem kihagyott egy pár ütemet,majd visszaállt a rendes kerékvágásba.Aprót bólintottam,és abban a pillanatban a pincér is megjelent.-Már megszerveztem előre.-mondta Zayn.Elmondtam egy halk köszönömöt és kezdetét vette a randink.Sokat beszélgettünk,nevetgéltünk és jól megismertük egymást.Eddig is teljesen odáig voltam Zaynért,most pedig lassan már az asztal alatt fekszek.Annyira édesen mosolyog,és a barna szemei bűvöletbe ejtenek.Ez a pasi maga a tökéletesség.




Csajok ezek után lesznek az izgalmas részek.:) úgy hogy komizzatok és jó olvasást. xx és még 1x bocsi a késői részért.:)<3
 

2 megjegyzés:

  1. jajjdejujjdejó :'DD imádom, imádom, imádom :33 lefordulok mindjárt a székről xdd nagyon ügyesek vagytok, tényleg.! Siessetek, mert ahogy említettem, lefordulok becses ülőhelyemről :DD .xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaha:DD rendben sietünk.:) és nagyon szépen köszönjük.:))xx

      Törlés