2012. szeptember 3., hétfő

17.fejezet~Szülinapi buli

Sziasztook:D itt a 17.fejezet:DD köszönjük a komikat.:)) 
Ehhez a részhez is komizzatok és jó olvasást:) esetleg aki még nem iratkozott fel és tetszik neki azt örömmel váruk,hogy iratkozzon.:D 
Az előző résznél is írtam,hogy nem vagytok kíváncsiak semmilyen kulissza titokra?!:DD
Na puszii: Krisztii és Grétii W. <3

(Bella szemszöge)
-Boldoog Szülinaapoooot!!!-ordították a fülembe,aminek hatására a padlón kötöttem ki.Bosszúsan néztem fel a támadóimra,majd mikor megláttam őket hatalmas vigyor terült szét az arcomon.Sophie,Josh és Jenny álltak fapofával az ágyamnál.Láttam rajtuk,hogy éppen a ki kívánkozó röhögőgörcsüket nyelik vissza felé.Mind hárman elfordultak,majd fülig érő mosollyal ugrottak a nyakamba.Egyenként is simán kinyomják belőlem a szuszt,de így hárman hihetetlen erővel nyomkodtak.Sikeresen össze szedtem minden erőmet és kibújtam az ölelésükből.Felálltam a földről és feléjük fordultam.Ők ugyan úgy a földön ültek,és bámultak rám,mint ha egy hat lába borjú lennék.Megráztam a kezem a szemük előtt és mindannyian felpattantak.Jenny újra a nyakamba ugrott és jó szorosan megölelgetett.Én is vissza öleltem,majd pár perc után elváltunk.Időm se volt kifújni a levegőt,mert Sophie ugrott szó szerint a karjaim közé.Ő is jó erősen megszorongatott,amit én viszonoztam.Tőle is pár perc után elváltam,majd vártam az újabb "csapást".De az elmaradt.Csodálkozva néztem az előttem álló Joshra,aki nem méltóztatott megmozdulni.5 percig állhattam ott,de aztán meguntam és elindultam a fürdő felé,hogy elviselhető külsőt varázsoljak magamra.Elvégre ma vagyok 19 éves,én ezt ki is használom.Remélem a többiek szerveztek valami jó kis bulit,ahol jól belehet rúgni.
Már éppen a fürdőszoba ajtót nyitottam,amikor valaki hirtelen felkapott és körbe-körbe pörgetett.Egyből tudtam,hogy az én jó öreg Joshom az.Elvigyorodtam,majd amikor lerakott nyomtam egy puszit az arcára.Ő egy mosollyal díjazta,majd belökött a fürdőbe.
A tükör elé léptem és megmostam az arcom.A hajamból kifésültem a rettenetes gubancokat,majd szépen kivasaltam.A szememre kentem egy kis szempilla spirált és kiléptem a szobámba.A szobám addigra kiürült,így kedvemre válogathattam a ruhák közül.A gardróbomhoz léptem és kotorászni kezdtem.Találomra kiszedtem egy narancssárga pöttyös ruhát,és egy hozzá illó szandál féleséget.

Kimásztam a gardróbomból,majd az ajtómhoz indultam amikor azt valaki kicsapta és a hátára kapott.Hirtelen meglepettségtől elkezdtem ütögetni,de megéreztem Josh finom illatát.Abban a pillanatban befejeztem az ütlegelést,és Josh ledobott a kanapéra.A lányok már ott ültek és gondolom ránk vártak.Josh leült mellém majd bólintott.Jenny felállt és odajött hozzám,a háta mögül elővett egy dobozt,majd a kezembe nyomta.
-Boldog Szülinapot drágaságom!-mondta és nyomott egy puszit az arcomra.Elmosolyodtam,majd kicsomagoltam a dobozt.Amint megláttam az ajándékaim egyből könnybe lábadt a szemem.Az egyik ajándék egy fotó album volt kiskorunk óta,és megannyi fénykép volt benne amin vagy Jennyvel vagy a többiekkel vagyunk.Mindegyik kép alá szöveg volt írva,hogy tudjam mi mikor és hol történt.A másik ajándék egy nyaklánc volt,amin a best friend felirat díszelgett.

Ránéztem barátnőmre,akinek a szeme már könnyes volt.Oda sétáltam hozzá és jó szorosan magamhoz öleltem.Az ő nyakában is volt egy ugyan ilyen nyaklánc.Elmosolyodtam,és a fülébe suttogtam egy "nagyon köszönöm"-öt.
Visszaültem Josh mellé,és Sophie lépett oda hozzám.Ő egy nagyobb dobozt adott a kezembe és ő is elmondott egy "boldog szülinapot Bella"-t.Arcon pusziltam és kinyitottam a dobozt.Egy mese szép ruha pompázott benne.Rózsaszín fodros,masnival megkötött ruhát kaptam Sophie-tól.
-Köszönöm.-mondtam,Sophie pedig elmosolyodott.
-Ebbe jössz a ma esti bulira.-mondta vigyorogva.Bólintottam egyet és nem is kérdezősködtem tovább,hiszen tudtam,hogy úgysem mondanák el.Sophie a kezembe nyújtott még egy dobozt,amire az volt ráírva hogy anyuéktól.Kivettem a kezéből a dobozt és szépen,óvatosan kinyitottam.Egy csoda szép rózsaszín magassarkú volt benne,ami illett a ruhámhoz.A cipő mellett volt egy boríték is.

Kinyitottam,majd olvasni kezdtem.
Drága kislányom!
Nagyon boldog születésnapot kívánok neked.Remélem jól fogsz szórakozni a mai napon.És nem keveredsz bele semmilyen bajba.19 éves vagy és már kész felnőtt.Remélem boldogulsz kint Londonba.
Bízom benne,hogy tetszik a cipő és megy a ruhához is.Nagyon szeretünk kislányom.LÉgy erős.Puszil téged;Anya és Apa.:)
A másik levél ami í borítékban volt,az a testvéreimtől jött.Azt is kinyitottam és elolvastam.
Kicsi hugicám:D aki már nem is kicsi,ugyan is ma végre betöltötted a 19. élet éved.Remélem jól bepiálsz és jól fogsz szórakozni.Bulizz sokat,de azért ne vidd túlzásba.A borítékban találsz 2 repülőjegyet Londonba,amit majd okosan használj fel.Olyan személyt vigyél magaddal akivel nagyon jól éreznéd magad.
Vigyázz magadra és még egyszer Boldog szülinapor Hugii<3
Puszil:Maya,Samantha és Milan :)
Össze hajtogattam a levelet és vissza tettem a borítékba.Úgy ahogy mondták benne volt a 2 repülőjegy Londonba.Már mos tudtam,hogy kivel szeretnék elmenni.Ez az ember Josh volt.Hiszen az ő álma volt,hogy kijusson egyszer New Yorkba.Ezért tuti őt viszem magammal.A dobozt letettem magam mellé,és könnyekkel küszködve néztem fel a többiekre.Mindannyian mosolyogtak,majd Josh nyomott a kezembe,Ez volt eddig a legnagyobb csomag amit kaptam.Örömmel nyitottam ki a dobozt,és levegőt venni is elfelejtettem az ajándék láttán.Az egyik egy plüssmackó volt ami egy szívet tart a mancsai között.A szíven pedig az i love you felirat tartózkodott.
A másik egy i love you-s nyaklánc volt,ami eléggé drága lehetett.Gyönyörű szép volt.
A harmadik ajándék pedig egy fekete koktél ruha volt.Az összes ajándék mese szép volt,komolyan mondom ámulatba ejtő.Kitettek magukért,pedig nekem egy gagyi torta is megtette volna.
-Köszönöm szépen srácok.Annyira köszönöm nektek!-mondtam és sírva borultam mindegyikük nyakába.Mindannyian vissza öleltek,majd hirtelen csengetésre lettünk figyelmesek.Sophie kiment ajtót nyitni és egy hatalmas dobozzal tért vissza.
-Tessék.Ezt neked küldték a szülinapodra.Azt nem mondták hogy kicsoda,de nyisd ki.-mondta bociszemekkel Sophie,én pedig kinyitottam.
A dobozban 3 darab levél volt,mindegyik más írással.3 tasak különböző emberektől.Találomra elvettem az első levelet és kibontottam.
Bella!
Nagyon Boldog Születésnapot.:) Nagyon sajnálom,hogy fotózásra kellett utaznom és nem ünnepelhetek veled.Nem tudtam,hogy minek örülnél ezért találomra választottam neked egy karkötőt.Remélem tetszeni fog,mivel szereted a táncot.
Ölel és puszil,barátnőd:Eleanor.:)
ui.:Bulizz egy jót!!:DD
Milyen kedves El,még gondol is rám.Kivettem a tasakból Eleanor ajándékát és megmutattam a többieknek.
-Eleanor küldte.-mondtam.Jenny értetlenkedve bámult rám,én pedig megrántottam a vállamat.Sophie elmosolyodott,Josh pedig egy puszit nyomott az arcomra.Megfogtam a következő levelet,majd azt is kibontottam.
Drága Bella!
Nagyon-nagyon sajnálom,hogy nem mondtuk el hamarabb a turnét,de nem volt szívünk.Sajnálom,hogy nem lehetek ott veled,amikor meglátod az ajándékom;ami remélem tetszeni fog.Sajnálom,hogy nem láthatom vagy a boldog arcod vagy éppen a csalódottat,hogy nem tetszik az ajándék.Sajnálok mindent,és remélem meg tudsz nekem vagy éppen nekünk bocsájtani.Hidd el nagyon sajnálunk mindent,de majd személyesen esedezem a bocsánatotokért.
Nagyon Boldog Szülinapot Bella.:) Remélem jól fogod magad érezni.
Szeretlek;Louis :) xx
Ui:Remélem tetszik az ajándék :D
Megmosolyogtam a levélben olvasottakat,de pár kósza könnycsepp is lefolyt az arcomon.Eszembe jutott,hogy azok az emberek akiket nagyon szeretek,most éppen a világ másik végén vannak.Jenny aggódva nézett rám,amikor a könnycsatornáim utat engedtek maguknak és megállíthatatlanul folyni kezdtek.Josh csak leintette,hiszen tudta miről van szó.Elővettem a Louistól kapott tasakot és kivettem az ajándékot.Egy szívecske alakú medál volt benne.
Még hogy nem fog tetszeni.Ez csoda szép volt.De akkor sem bocsájtom meg nekik,hogy idáig titkolták.Előszedtem a harmadik levelet és a harmadik tasakot is,ami nagyobb volt mint a többi.Kinyitottam a borítékot és olvasni kezdtem a benne lévő szöveget.
Drága Bella Amy Jonhson!
Könyörögve kérlek,hogy bocsáss meg nekem.Nagyon sajnálom,hogy hibáztam.Tudom,hogy elrontottam és mindennél jobban bánom.Remélem egyszer majd meg tudsz nekem bocsájtani.És azét,hogy megbocsáss tenni is fogok.
Nagyon Boldog Szülinapot szeretnék neked kívánni.Remélem tetszeni fog az ajándékom.
Érezd jól magad a szülinapodon;remélem a 20.szülinapod már együtt ünnepeljük.
Harry xx 
Ha a könnyeim eddig nem folytak,akkor most a Niagarához hasonlítottak.Bőgtem a levél miatt,és ezáltal Jennyre még nagyobb frászt hoztam.Sophie és Josh értették miért sírok és a levelet Sophie kezébe dobtam.Ő is elolvasta és neki is elkezdtek folyni a könnyei.Jenny még mindig nem értette,hogy mi a bajunk,de Josh lerázta annyival,hogy ők már csak ilyenek.Mikor egy kicsit megnyugodtam kivettem a tasakból az ajándékot,és akkora öröm töltött el,mint még soha.Harry kitett magáért.Egy rózsaszín,fehér ruha volt benne,aminek a mell része alatt volt egy masni.
 Sophie tátott szájjal bámulta a ruhát,Josh pedig elismerően bólogatott.Visszarakosgattam a tasakokba a ruhát,és a többi ajándékod majd magam mellé raktam.

*este7óra*
Éppen a fürdőszobámba készülődök.A hajam begöndörítettem és egy szolidabb sminket kentem magamra.A Sophie-tól kapott ruhát vettem fel,és hozzá az új rózsaszín magassarkúm.Kiléptem a fürdőből és a nappali felé vettem az irányt.Már mindannyian ott voltak.Josh egy szolidabb ruhában feszített míg a két lány,mese szép koktél ruhát öltöttek magukra.Jenny-n egy fehér,hátul kicsit felvágott koktél ruha volt,míg Sophie-n egy átlagos,aranyos fekete.
Jenny ruhája.:)
  
 
Sophie ruhája.:)


 
Mindketten nagyon csinosak voltak,Josh pedig eléggé sármosan nézett ki.Ha nem a legjobb barátom lenne,tuti rá mozdulnék,hiszen nagyon jó képű srác.
Ezt az értelmes gondolat menetet egy duda szakította félbe.Jenny,Sophie és Én felkaptuk a hozzá passzoló táskánkat,Josh pedig zsebre vágta a telefonját.Elindultunk az ajtó felé,és amint kiléptem elállt a szavam.Egy limuzin állt a ház előtt.Azt hiszem nem csak én lepődtem meg,hanem a többiek is.
-Ez-ez-ez kinek az ötlete volt?-nyögdécseltem.Mindhárman egymásra néztek,majd újra a limuzinra.
-Nem a miénk.-mondták teljesen egyszerre.Odalépkedtem a limuzinhoz,és szépen,kedvesen megszólaltam.
-Elnézést uram,ez a kocsi kiért jött,és ki küldte?-kérdeztem a lehető legudvariasabban.
-Jonhson kisasszonyért,és Mr.Styles küldte önökért.-mondta a sofőr.Szóval Harry küldte a limuzint.Ezek szerint így gondolja,hogy küzd a bocsánat kérésemért.Akaratom ellenére is de melegség járta át a szívem,hiszen Harryék gondolnak rám.Odaintettem a három-még mindig csodálkozó-barátomnak,akik nehezen,de elindultak.Mindannyian beszálltunk a limóba,és az egyik leghíresebb szórakozóhelyre mentünk.

*éjfélkörnyéke*
Valahogy éjfél lehet,és nem találom a többieket.Josh már a buli elején teljesen beállt,úgy ahogy Sophie is.Ők ketten eltűntek valamerre.Jennyt épp most hagytam ott a bárpultnál,én pedig a táncparketten sétálok egy elég helyes sráccal.Hogy is mondjam már eléggé közel kerültünk egymáshoz,hiszen benne is van elég sok alkohol és bennem is.Nem tudom hány pohár vodkát,koktél,pálinkát és meg annyi alkoholt ittam meg.Ha már a fiúk fizetik akkor ki is használom.
Éppen azzal a sráccal táncoltam amikor valaki megfogott hátulról és maga felé fordított.Joshhal találtam szembe magam,aki már alig állt a lábán,de a kezében még mindig vodkás üveg volt.Kivettem a kezéből a piát és meghúztam.Nem szoktam inni,de a szülinapjaimon mindig iszom.15 éves korom óta iszok,a szülinapomon.
Josh megsimogatta az arcomat,amit eléggé furcsálltam,de nem szóltam érte semmit,hiszen nem voltam teljesen magamnál.Joshban is és bennem is volt "némi"alkohol ami elvette az eszünket.Josh szája egyre közeledett felém,és hirtelen az enyémre tapadt.Mohón csókolt,és vadul simogatta a hátamat.Én is visszacsókoltam,és nem törődtem azzal.hogy éppen a legjobb barátommal smárolok.A csókunk nem tartott tovább 2 percnél.Levegő hiány miatt elváltunk és ziháltan kapkodtunk levegő után.Josh elmosolyodott majd újra megcsókolt.Most finomabban csókolt és meg kell hogy mondjam jól esett.Josh rohadt jól csókol.

*10perccelkésőbb*
Éppen a bárpulton üldögéltem amikor Sophie csetlett-botlott oda hozzám.Alig állt a lábán,de még akkor is csak ivott.Az én kezem is tele volt mindenféle alkohollal.Azt hiszem négyünk közül Jenny volt a legjózanabb,ezért sikerült neki hazarángatnia.Olyan 3 óra körül eshettünk be a házba és mindenki elterült,ott ahol éppen kedve tartotta.Egymás hegyén-hátán feküdtünk le a kanapéra.A lábunk egymás szájába lógott,de egyikünket se érdekelte,ugyan is full részegen mindenki magasról leszarta.Tudtam,hogy holnap elég hatalmas fejfájásra fogunk ébredni,és több-kevesebb sejtéssel a nap további részét a WC-n rókázva fogjuk tölteni.
 
 
 
      



2 megjegyzés:

  1. Annyira örülök neki hogy ti nem hagytátok abba a blog írást..mert a többi blognál igy suli időben nem nagyon vannak/ lesznek részek..szóval csak gratulálni tudok hozzá és még annyi hogy imádom.*-*<333

    VálaszTörlés
  2. hát igen tudom,hogy valakik ilyenkor egy kicsit szüneteltetik,de mi nem fogjuk.:)) köszi :)) <3

    VálaszTörlés