2012. szeptember 10., hétfő

20.fejezet~Légy a barátnőm!

Sziasztok.:) itt a 20.fejezet,remélem tetszeni fog és komiztok:D 
az előző részhez köszönjük szépen a komikat.:) 
jó olvasást xx
puszii:Krisztii és Gréti W.

(Sophie szemszöge)
A randi után mindketten visszamentünk a bulira.Úgy döntöttünk,hogy senkinek se szólunk a mi kis randinkról,legyen elég annyi hogy kettesben voltunk és kész.Elkezdtük keresni a többieket,és 5 perc után rájuk is bukkantunk.Harry és Bella eléggé be voltak állva,és Louis se volt már józan.Liam,Danielle és Eleanor őket figyelték,ahogy egyre csak isznak és isznak.
Megforgattam a szemem,majd oda sétáltam hozzájuk.Leültem Eleanor mellé majd elkezdtem számolni.Hogy lehet hogy mi csak 8-an vagyunk?Hova tűnt a mi kis írmanónk?
-Liam.-szólítottam meg a fiút.Rám kapta a tekintetét,és figyelmesen várta,hogy megszólaljak.-Hol van Nialler?-kérdeztem.De ahogy,ezt kimondtam,a fiú megjelent Louis mellett és kikapta a kezéből az alkoholos poharat,és lenyelte a pohár tartalmát.Ha lehet azt mondani a 4 jómadár közül Niall volt a legjobban beállva.Utána Harry,Bella és Louis volt a legjobb állapotban ha úgy vesszük.A srácokkal egymásra néztünk,és elindultunk a részeg barátaink felé.Eleanor Boo Bear-hez ment,és derekát megfogva,elkezdte húzni kifelé a buliból.Liam megfogta Niallt,én pedig Harryhez mentem.Sophie és Danielle Bellát próbálták kirángatni.Ahogy kiértünk az ajtón a legközelebbi padhoz sétáltunk.Leültettük őket a padra,és vártuk hogy a friss levegő hatására egy kicsit ki józanodjanak.
Pár perc múlva Niall felnézett rám,majd kidobta a taccsot.Abban a pillanatban a bokrok mögül kiugrottak a lesifotósok és a gépüket kezdték kattogtatni.Na ez remek,a holnapi újságok arról fognak szólni,hogy a "One Direction így meg úgy bepiázott".Felállítottuk őket a padról,és már amennyire tudtunk futni,rohanni kezdtünk.Befordultunk az egyik zsákutcába és elbújtunk a konténerek mögé.Harry és Bella egymásra vigyorogtak,majd Harold szép férfiasan lekapta Bellát.Mindannyian érdekes tekintettel figyeltük az akciójukat,majd amikor meggyőződtünk róla,hogy kijutunk innen épségben,felhívtuk Scott-ot.
Scott 10 perc múlva megjelent a zsákutca elején,mi pedig szép lassan odarángattunk a többieket.Bemásztak a kocsiba,majd Scottra néztem.Elborzadva látta,hogy a 4 jómadár elég ramaty állapotban van.
-Kihez megyünk?-kérdezte Liam.Sophiera néztem,aki magukra mutatott.Lediktálta a számot Scottnak,aki elindult a házuk felé.Egy fél óra múlva nagy mázlinkra odaértünk,ugyanis most Lou tervezte,hogy kidobja a taccsot.
Sophie a ház ajtaja előtt,kivette a táskájából a kulcsot és benyitott.Bella feltántorgott a lépcsőn és hangos csattanással jelezte,hogy ne zavarjuk.Sophie is felment az emeletre mi pedig követtük.Ketten laknak itt de akkora házuk van,hogy legalább 10-en elférnek benne.Bella és Sophie szobáján kívül volt még vagy 7 szoba.Abban a szobában legalább 2 ágy volt,úgyhogy mindenki kényelmesen elfért.
Eleanor úgy döntött,hogy ő bizony nem alszik Lou-val,ezért Dani-hez társult.Liam megcsókolta barátnőjét majd beengedte a lányt a szobába.Louist és Niallt betoltuk az egyik legszimpatikusabb szobába és megvártuk amíg elalszanak.Ez nem tartott tovább 2 percnél.Liammel egyszerre álltunk fel és indultunk el a közös szobánk felé.Sophie az ajtaja előtt állt,majd intette egyet,hogy ő is lefekszik aludni.

(Louis szemszöge)
Reggel hatalmas fejfájásra ébredtem.Mellettem Niall nyöszörgött és próbálta kinyitni a szemét.A tegnapi napból szinte minden kiesett.Annyi rémlik,hogy Sophie és Zayn felszívódnak,én pedig táncolok El-el, de a többi kész homály.
Feltápászkodtam az ágyról és az ajtó felé csetlettem.Kinyitottam és egy nyúzott fejű Bellával találtam szembe magam.Ő is eléggé másnaposan nézett ki,sőt talán még rosszabbul mint én.Mikor meglátott halványan elvigyorodott,majd a konyha felé indult.Utána eredtem,és vártam hogy adjon egy fejfájás csillapítót.Bella a nappali felé vette az irányt és leült a kanapéra.Hirtelen egy hatalmas kiáltást hallottunk,majd Bella a földön landolt.Harry ugrott fel a kanapéról és egyből át is esett a földön heverő Bellán.Ha nem lettem volna másnapos én is a földön ülve nézném a történteket,annyi különbséggel hogy röhögőgörcsöm lenne.Bella felállt és inkább a konyhába indult.Harry és én egyből pincsi kutya üzemmódba kapcsoltunk,és követtük a konyhába.Mindhármunk elé lerakott egy bögrét,és mellé egy-egy fájdalomcsillapítót.Leültünk az asztalhoz és szinte egyszerre nyeltük le a gógyszert.
-Na fent vannak az álomszuszékok!-rontott be a konyhába Eleanor.Odasétált hozzám és hosszasan megcsókolt.Annyira szeretem ezt a lányt,ha nem lenne nem is tudom mi lenne velem.Soha nem akarom elveszíteni,hiszen még egy ilyen lányt nem találnék.
-Kicsim.mondtam és visszahúztam magamhoz.El szégyenlősen elmosolyodott,majd nyomott egy csókot a számra.Apró puszinak szánta,de én egy eléggé hosszadalmas csókot formáltam belőle.Eleanor elhúzódott,majd a Harryékre nézett.Hazza és Bella bambán bambultak maguk elé,és úgy néztek ki,mint az élőzombik.Barátnőm elröhögte magát és kiment a konyhából.


(Bella szemszöge)
Semmire nem emlékszem a tegnap estéből.Mióta kint vagyok Londonba ez már a második eset.Az első Josh-ékkal volt.Na de igen ők is hol vannak?Tudom,hogy Josh még itt van Londonba,viszont Jenny vissza utazott Magyarországra.
Visszatérve a tegnap esti bulira.Annyira emlékszem,hogy Harry is én eljátszottuk,hogy együtt vagyunk,de semelyik újságírónak se válaszoltunk.
Majd a bulin Lou-val elkezdtünk inni,amihez Niall is társult.Később Harry is odajött,de már akkor nem volt józan.Elhívott táncolni és innen minden kiesett.
A konyhában ültem és néztem,ahogy Eleanor és Louis hosszasan smárolnak.Néztem őket,de nem fogtam fel teljesen hogy most mi is történik körülöttem.Ránéztem a mellettem ülő Harryre,aki hasonlóképpen bambult előre.Pár pár múlva Eleanor kiviharzott a szobából,és helyette egy másnapos Niall lépett be.Odabotorkált az asztalhoz,és a kezét a halántékához szorította.Felálltam az asztaltól,és neki is öntöttem egy kis forró teát.Mellé raktam a fejfájás elleni gyógyszert,majd visszaültem a kényelmes helyemre.
10 perc után hatalmas trappolást hallottunk a lépcsőről,majd amint elhalkult 5 érdekfeszítő fejű ember lépett be rajta.Figyelmesen néztük végig ahogy odasétálnak,majd ledobnak elénk egy újságot.
A One Direction bepiázott.
Ez állt a címlapon.A többiekre néztem akik ideges fejjel néztek rám.Belelapoztam az újságba és olvasni kezdtem a cikket.
A One Direction szépfiúi és barátnőik,az éjjel eléggé tele itták magukat.Egy padon ülve fotóztuk le őket,és nem voltak túl jó állapotban.
Louis Tomlinson,Niall Horan.Harry Styles;és barátnője Bella Jonhson itták le magukat a sárga földig.A többiekben is volt egy kis pia,de ők még kezelhetők voltak.
Ahogy meglátták a paparazikat szélsebes vágtába kezdtek;Liam Payne,Danielle Peazer,Eleanor Calder,Zayn Malik és Sophie Mohn még próbálták menteni a menthetőt.De vajon mi lesz a rajongók véleménye?Ezek szerint a One Direction néhány tagja alkoholista lenne?Vagy csak Bella Jonhson van rájuk ilyen rossz hatással?Nem tudni,de mindent igyekszünk kideríteni.
Louis hangosan felszisszent,Harry pedig ökölbe szorította a kezét.Niall az újság láttán lefejelte az asztalt,én pedig dühösen felpattantam az asztaltól és a szobám felé vettem az irányt.Hallottam ahogy a fiúk utánam kiabálnak,hogy : "várjam meg őket" vagy,hogy "nyugodj meg,ez csak a hülye újság szüleménye". Hangosan becsaptam az ajtót,és a szekrényemhez léptem.Előkaptam a fehér ujjatlan felsőt,és egy rövid farmernadrágot.Hajamat kiengedtem és a fejem tetejére raktam egy napszemüveget.A lábamra vettem egy balerina cipőt,majd kiléptem az ajtón.

Harry állt előttem.Idegesen mért végig,majd amikor meglátta,hogy nem végeztem magammal semmilyen káros dolgot,megragadta a kezem.
-Most meg hova mész?-kérdezte ingerülten.Kirántottam a kezem a kezéből,és mélyen a szemeibe néztem.Zöld szemei egyszerűen elbűvöltek,de meg állj-t parancsoltam magamnak.
-A legjobb barátomhoz.-mondtam és lerohantam a lépcsőn.Harry eszembe futott,majd megcsókolt.Puha ajka az enyémet kezdte becézni,én pedig természetesen visszacsókoltam.Annyira jól csókolt,hogy megfeledkeztem a külvilágról.Mikor észhez tértem,hogy ezt nem szabad elhúzódtam Haroldtól és a nappaliba mentem.Jól sejtettem mindenki ott volt.Ahogy megláttak rám kapták a tekintetüket,és mindenki éppen megakart szólalni,de megelőztem őket.
-Elmentem,majd jövök.-daráltam el,és a bejárati ajtóhoz mentem.Kiléptem rajta és megcsapott a hűvös londoni szellő.Legjobb barátomhoz indultam,aki egy kicsit messze volt tőlem.

(Sophie szemszöge)
*este10óra*
Bella már reggel elment,és azóta még semmilyen életjelet nem adott magáról.Mindenki nagyon izgul érte,hogy nehogy találkozzon Adammel,hiszen a múltkori után elég durva lenne.
-Fiúk!Nem kéne felhívnunk Bellát?-kérdezte Danielle.A srácok és a csajok egész nap nálunk voltak.Nagyon jóba lettem Daniellel és Liammel.Niallel is hamar megtaláltam a közös hangot és jól elbeszélgettünk.Zaynnel pedig,hmm a randi óta nem nagyon beszéltünk.
-Tud vigyázni magára.Különben is a legjobb barátjánál van.-mondta Liam.Mindenki rá kapta a fejét,majd egy ilyen"hülyevagy" fejjel néztünk rá.Habár jobban belegondolva,ahogy Josh-t ismerem biztos,hogy vigyáz Bellára.
-Sophie beszélhetnénk?-kérdezte Zayn úgy 10 perc csend után.Aprót bólintottam,ő pedig a konyha ajtó felé intett.Mindketten felálltunk és a konyhába sétáltunk.Zayn megállt velem szembe,majd sötét barna szemeit mélyen az enyémbe fúrta.Tekintete megbabonázott,és képtelen voltam elvenni róla a szemem.Zayn elmosolyodott reakcióm láttán,és megszólalt.
-Légy a barátnőm!   

5 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik ^^ hozzátok már össze bellát meg harryt :DD várom az újat :)).xx

    VálaszTörlés
  2. nagyon cool tetszetős már várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  3. Blogg Hope:)) nyugalom nyugalom.:)) idő kérdése:DD<33
    Fanni <3 :DD

    VálaszTörlés
  4. imádoom..<333:')) következőt ugyen ilyen gyorsan pls...:*-*<333333

    VálaszTörlés
  5. Heni:)) áááá kösziii:))<3 sietünk xx

    VálaszTörlés