2013. február 27., szerda

*2.ÉVAD* 51.fejezet~Mi történt?

Hi babies!:)
köszönöm a komikat,imádlak benneteket:)
remélem örültök a résznek,és komiztok:D
5 KOMI UTÁN ÚJ RÉSZ!

puszii:Krisztii 
Jó olvasást!xx


(Bella szemszöge)




Vártam a felszállást,de még is rossz érzéssel töltött el a tudat,hogy elmegyek Londonból.Szerettem Londont,mindig is ez volt az álmom,hogy kiköltözök és most saját döntés alapján hazautazom.Hihetetlen.Az álmélkodásom a telefonom zavarta meg,amit gyorsan előkapartam a táskámból és megnéztem,hogy ki hív.Sophie arca mosolygott rám,amitől elszomorodtam.De mégis úgy döntöttem,hogy felveszem.
-Igen tessék!-szóltam bele.
-Bella,szállj le a Budapestre tartó gépről,a reptér felé igyekszem.Szállj le és mindent elmagyarázok,egyedül jövök!-mondta és sürgetően várta a válaszom.Semmit se értettem,de engedelmeskedtem neki.Felálltam az ülésből és leszálltam a repülőről.Hitetlenkedve néztem körül és pillantottam meg Sophiet a bőröndjeivel.Átvágta magát a tömegen és hozzám rohant.
-Mindjárt felszállok a gépre veled együtt,csak becsekkolok!-mondta és elrohant.Pár perc múlva karon ragadott és a repülőre tuszkolt vissza.
-Na mesélj!Mi ez az egész Sophie?-kérdeztem.Sophie elmosolyodott és belekezdett a mesélésbe.
-Szóval,nem hiszem hogy egyedül szeretnél vissza menni,ezért jövök veled haza.Onnan tudom,hogy Pestre mész,mert Harry elmondta.Nyugalom senki se tudja,hogy hova utazol..Harry tartani fogja a száját,de áruld el nekem.Kivel csaltad meg Harryt és miért?-a mondandója végére szigorúan a szemembe nézett és várta a válaszom.Bíznom kellett Sophie-ban,el kellett neki mondanom az igazat.
-Beleszerettem abba a fiúba,nem gondoltuk át,hogy mit cselekszünk.Csak csókolóztunk és tudom,hogy már ez is épp elég abszurd,de nem akartuk.Louisval csaltam meg..-suttogtam megadón.Sophie még levegőt is elfelejtett venni,és egyenesen a szemembe bámult.
-Te beleszerettél Louisba?De hisz neki ott van Eleanor,és azt hittem neked ők az igazi álompár..Bella hogy történt?-kérdezte,és a gép abban a pillanatban felszállt.
-Sophie,én sem tudom..ezért kell eljönnöm onnan.Nem akarom elrontani a barátságuk.Louis már azt tervezte,hogy szakít Eleanorral,miattam.Ez szörnyű,én nem akarom hogy szakítsanak.Nem tudom mi ütött belénk,de ennek most már vége.Soha többé nem megyek vissza Londonba.Te visszamehetsz nyugodtan,elvégre neked ott van Zayn,én pedig itthon maradok.Majd néha meglátogatlak,vagy te engem!De kérlek szépen,ne beszéljünk többet a fiúkról..ezért jöttem el.-mondtam.Sophie bólintott és előkapta a telefonját.
-Rendben Bells,akkor most hazamegyünk és kiveszünk Pesten egy lakást.De arra számíts,hogy a directionerek eléggé ismernek már minket!-mondta,én pedig bólintottam egy hatalmasat.Pontosan ettől félek,a rajongóktól.Akik szerettek,és akik utáltak.De megnyugodhatnak,soha többé nem kerülök a fiúk közelébe.Előkaptam a telefonom és felléptem twitterre.Pont úgy volt,ahogy sejtettem.A kiírásom alá az összes fiú hozzászólt.Még utoljára.

@Real_Liam_Payne : @BellaJonhson nem értem a döntésed,de ha neked így jobb,akkor nosza rajta!Kicsilány,majd értesítelek mindenről,már ha akarsz rólunk hallani.Nyugalom,még mindig a barátunk vagy :)

@NiallOfficial : @BellaJonhson remélem hamar észhez térsz és visszajössz hozzánk.Sajnálok mindent..xx

@EleanorJCalder : @BellaJonhson nem értelek téged..

@Louis_Tomlinson : @BellaJonhson miért?

Louis ebben az egy szavában,több fájdalom volt,mintha egy egész regényt írt volna.Mélységesen megsebeztem,és ezt sehogy se tudtam helyrehozni.

@BellaJonhson : @Louis_Tomlinson idővel könnyebb lesz...sajnálom..

Tovább nézelődtem,és megláttam Harry kiírását is.Talán az összes közül ez volt a legrosszabb,a legfájdalmasab.

@Harry_Styles: @BellaJonhson nélküled semmi se lesz ugyan olyan..nem gátollak meg,mert sokkal jobban szeretlek mint hinnéd...egyszer majd együtt leszünk,hiszen nekünk együtt kell lennünk....mindig is te leszel az igaz szerelmem.:) <3 xx

Tovább görgettem és próbáltam nem tudomást venni a fiúkról,de képtelenség volt.Szinte mindegyik második tweet tőlük jött.Rossz volt látni,fájdalmas volt.

@SophieMohn : @BellaJonhson ketten együtt :) te vagy a legjobb barátnőm,mindig melletted állok :) 

Elmosolyodtam és megöleltem a mellettem ülő lányt.
-Köszönöm!-mondtam.
-Ezt nem kell köszönnöd!-mondta és tovább kockult.Egy aranyos tweet jelent meg előttem,amit muszáj volt RT-znem.

@SophieMohn :@zaynmalik nyugalom,jól vagyok..szeretlek!:) ígérem hamarosan beszélünk <3

Ők boldogok,nekik összejött.Gyönyörű pár lett belőlük,amit nem bánok.



(Harry szemszöge)



Bulizás.Pia.Részegség.Megoldás.

Sorra ugrottak fel a szemem előtt különböző képek,hogy mit is kéne csinálnom.De mindegyikben ugyanaz a terv.Részegre inni magam és elfelejteni mindent a külvilágból.Sietve indultam meg a legközelebbi buli helyszíne felé,ahova hivatalosak voltunk...Bellával.Gyorsan kivertem ezt a nevet a fejemből,és tovább mentem.
-Harry,jó hogy itt vagy!-vigyorgott a képembe Lexi.A lány láttán emlékek ezrei kezdtek az agyamban cikázni,mégis az egyik megragadt a szemem előtt.Bella kirohan a házból,és öngyilkos lesz.Minden Lexi hibája.Ha nem csalom meg Bellát,akkor ő sem csal meg.Minden tökéletes lenne köztünk.
Dühösen meredtem az előttem álló lányra,aki szemmel láthatólag nagyon szeretett volna újra rám mászni.
-Nem miattad jöttem!Bulizni akarok,és nem veled!Örülnék,ha nem jönnél az este folyamán a közelembe!-sziszegtem és a bárpulthoz igyekeztem.Rendeltem magamnak pár pohár koktél,whiskyt és vodkát.A szeszes italok pillanatok alatt elvégezték a feladatukat.Nem éreztem fájdalmat,csak a részegséget.Ez volt a célom,ki akartam verni a fejemből minden rosszat.Hangosan beszélve mentem közelebb a táncparketthez,ahol felkértem egy lányt,aki minden bizonnyal nem Lexi volt.Megkönnyebbültem és táncolni kezdtem a lánnyal.A tánc ugyan nem tartott sokáig,hiszen eszembe jutott egy név.Bella.Ő is táncolt,az volt az élete...Innom kell.A bárpulthoz sétáltam és kértem mindenből egy pohárral.10 perc után már magamon kívül voltam,semmit se tudtam magamról.Nem tudtam a nevem,a korom azt,hogy hol lakom.Jól éreztem magam.bár ez nem tartott olyan sokáig mint gondoltam.Ügyetlenül,támolyogva mentem vissza a lányhoz akit ott hagytam,de persze ez sem sült el olyan jól.A két lábam összeakadt,én pedig a padló felé kezdtem közelíteni.Az asztal sarka vészesen közel volt a fejemhez.Hallottam ahogy hangos csattanással a földre esem és beverem a fejem,aztán minden elsötétül.

Meghaltam?Mi történt?Sötét van,nem látok semmit.Vagyis akkor meghaltam.Beleőrültem volna,hogy Bella elhagyott?Vagy egy diliházban vagyok?És magammal beszélek?Mi a franc történt velem Harry Stylessal?Elmentek hazulról?Hol vannak a többiek?Vagy csak én őrültem meg?Hihetetlen.Vagy talán agyamra ment a sok pia,és most józanodom.Vagy talán tényleg meghaltam.Azért nem hittem volna,hogy a halál ennyire,unalmas.Borzasztó.De azért rémisztő is...Harry Styles a One Direction göndör hajú szépfiúja meghalt.Mi lesz így a bandával?Mit fognak a többiek kezdeni?És a rajongók?És Bella?





16 megjegyzés:

  1. nagyon jóóó:$$ nagyon gyorsan kövit!:333

    VálaszTörlés
  2. Jóóóóó! Ne haljon meg Harry!

    VálaszTörlés
  3. VÁÁÁÁÁ! nagyon király!

    VálaszTörlés
  4. Imádooom. mi lett Harryvel?! nagyon siess! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom,hogy imádod :D
      nem sokára kiderül,hogy mi történt Harolddal :D
      sietek.xx <3

      Törlés
  5. Istenem... nemár kövit akaroook . <3 :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó a rész, de az új háttér meg minden nagyon cool!!! :)
    kövit hamar :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh hát köszönöm szépen,örülök ha tetszik (:
      sietek.xx:D

      Törlés