2013. február 24., vasárnap

*2.ÉVAD* 48.fejezet~Titok

Hello:')
Szörnyen rosszra sikeredett ez a rész...katasztrofális...
Köszönöm a komikat,az új rész 5(!!) komi után jön.SAJNÁLOM.
Puszii:Krisztii
Jó olvasást!xx


(Louis szemszöge)


Gyorsan fordultam meg,ahol szembe találtam a kihallgatómmal.
-Jól hallottam?-kérdezte,és csakugyan érdekelte a válaszom.Őszinte érdeklődéssel nézett szemeimbe,ahonnan reményeim szerinte semmit se tudott kiolvasni.-Louis!-sürgetett és egy lépéssel közelebb jött hozzám.
-Jól hallottad...-suttogtam erőtlenül,a fiú pedig még levegőt is elfelejtett venni.
-Tomlinson,de hát...-kezdte,de abban a pillanatban Eleanor sietett mellénk.
-Skacok,nekem most mennem kell...most hívtak,hogy lenne egy fotózásom!-mondta és kedvesen rám mosolygott.Karon ragadtam a barátnőmet,és az ajtó felé kezdtem húzni.
-Szívesen elkísérlek.-mondtam és egy csókot nyomtam az arcára.-Majd folytatjuk ezt a beszélgetést.-szóltam még oda a földbe gyökerezett lábú srácnak,majd elindultunk Eleanorral.Végig azon gondolkoztam,hogy vajon most mit kéne csinálnom.Elmondani mindent ami New Yorkban történt,vagy játszani a hülyét és mi van akkor ha Bellán számon kéri,habár kétlem hogy beleavatkozna,elvégre csak annyit tud,hogy én szeretem.


(Bella szemszöge)


Csendben nézelődtem a szobámba és vártam,hogy végre valaki bejöjjön hozzám,és boldogítson.És ez nem is maradt el sokáig,ugyanis Liam rontott be hozzám és felettébb izgatott állapotában volt.
-Kicsi lány!-mondta,amitől nekem emlékek ezrei kezdtek leperegni a szemem előtt.Apró mosollyal díjaztam az előbbi megszólalását.
-Liam.-mosolyogtam,ő pedig leült mellém az ágyra.
-Én még nem tettem neked szemrehányást,és nem is szeretnék.Örülök,hogy jól vagy és már nem vagy életveszélyes állapotba.De azért még is haragszom rád,hogy képes voltál ekkora őrültségre,azt hittem neked épp elméd van,de ezek szerint tévedtem...-mondta,de az utolsó szavaknál már önfeledten vigyorgott.
-Sajnálom Liam,nem így terveztem,sőt az igazat megvallva nem is terveztem el,csak cselekedtem..de soha többé nem csinálok ilyen meggondolatlanságot.-mondtam,ő pedig magához húzott.
-Nagyon megszerettünk az utóbbi időben,nem is értettem,hogy Harry hogy lehetett ilyen idióta..-mondta,én pedig csakugyan megkönnyeztem ezt a kedveskedő beszédet,amiből természetesen drága barátom se maradhatott ki.
-Tudjuk,hogy milyen Harry!-suttogtam és felnéztem Liamre,aki kedvesen mosolygott.-Na de mesélj,miújság van Daniellel?-kérdeztem,Liam arca pedig hirtelen felragyogott.
-Hát tudod,azon gondolkozom,hogy megkérném a kezét...de nem tudom,hogy hogyan és,hát szeretném ha segítenél nekem!-mondta sejtelmesen.Őrült vigyorgásba kezdtem,amint felfogtam a szavak jelentését.
-Liam,ez csodálatos..úristen..jaj,természetes hogy segítek..mond csak!-lelkesedtem az ötletért,hogy Liam és Danielle egybe kelljenek.
-Bella köszönöm!-mondta és egy puszit nyomott az arcomra.-De ez még titok,nem szeretném ha rajtad kívül bárki is tudna erről az egészről.Még nem jött ez az ideje,hogy mindenki tudjon róla.-mondta,én pedig megtisztelve éreztem magam,hogy beavatott ebbe a titokba.
-Liam inkább én köszönöm,hogy bízol bennem,nyugalom senkinek se fogom elárulni!-motyogtam.


(Louis szemszöge)



Amint visszaértem a kórházba.egyből megpillantottam a végzetem.Ahogy ő is észrevett közelebb sétált hozzám,és megszólalt.
-Rendben Louis most már elmondhatnád ezt az egészet,mert ez így nekem eléggé gyanús.-mondta.Tudtam,hogy benne teljesen megbízhatok,ideje volt megtudnia valaki kívülállónak,hátha ő tudott segíteni.
-Oké,elmondok mindent...csak ne itt..-mondtam és a kijárat felé mutattam.Ő készségesen megindult én pedig követtem.Most vagy soha.
-Nos akkor hallgatlak!-nézett rám hatalmas kék szemeivel.Tudtam,hogy innen már nincs visszaút.
-Ígérd meg,hogy amit most elmondok neked soha senkinek se mondod el..Ígérd meg Niall Horan..-mondtam.
-Akkor ezek szerint,komoly dologról van szó.Megígérem Louis,esküszöm!-és csakugyan láttam,hogy komolyan gondolja.
-Szerelmes vagyok Bellába.New Yorkban majdnem megcsaltam Eleanort,csókolóztam vele..és majdnem le is feküdtünk de megszólalt a telefonom.Ő is szeret engem,de Harrybe is szerelmes...nem tudom Niall,hogy mi legyen.Annyira nagyon nehéz,én imádom Eleanort,de valamit érzek Bella iránt is,de ő annyira más.Én nem akarom megbántani Elt,és Harrynek se szeretnék rosszat,és tudom hogy Bella és Harry most megint összejöttek,hiszen ÉN mondtam neki,hogy bocsásson meg neki.De annyira rossz őket együtt látni...Niall,mit csináljak?-kiakadtam.Niall tehetetlenül nézett rám,és ahogy láttam nehezen talál szavakat.
-Louis,ez tényleg nagyon bonyolult...de erre csak egy dolgot tudok mondani,ha az elsőt igazán szeretted volna,akkor nem szerettél volna bele a másodikba!Döntened kell,mérlegeld a dolgokat,nem hiszem hogy Bella elhagyná Harryt,viszont téged Eleanor imád és ezt te is jól tudod.-mondta.Igaza volt,döntenem kellett,jól kellett döntenem.
-Tudom,hogy mit fogok csinálni..

14 megjegyzés:

  1. imáádom köviiiiit

    VálaszTörlés
  2. juj de kíváncsi vagyok hogy döntött lou :) kövit gyorsan légyszi mert nem bírom kivárni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hah:)) örülök ha kíváncsi vagy :'DDD sietek xxx

      Törlés
  3. De hülye vagy! mi az hogy szörnyen rosszra sikeredett? Ez a rész is rohadt jóó *-*
    nagyon siess! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szintii:DD hát nah szörnyen rosszra sikeredett :'DDD imádlaak <33

      Törlés
  4. ez kiráály:D te bolond, nem is lett szar;) hamar köviit!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól van már nah :D nekem nem tetszik*-* :DD <33 ksznm:$

      Törlés