2013. február 26., kedd

*2.ÉVAD* 50.fejezet~Elment

Sziasztok drágáim!:)
Köszönöm az előző részhez kapott komikat,hihetetlenek vagytok:)
Köszönöm a biztató szavakat,de örülnék ha kicsit kifejtenétek a véleményetek a blogról!:)
5 KOMI UTÁN ÚJ RÉSZ!
Nem is rizsázok,itt a rész:P
puszii:Krisztii 
Jó olvasást!xx


(Harry szemszöge)



Ott álltam az ajtóban és bámultam a lányt.A lányt akit mindennél jobban szerettem,Őt aki alig egy órája kidobott.Bőrönddel a kezében,és egy repülőjegyet szorongatva állt velem szembe.Próbálta a repülőjegyet eltakarni előlem,de akkor is láttam,hogy mi van ráírva.Budapest.
-Te meg hová mész?-kérdeztem.Nem akartam hogy tudja,hogy észrevettem.Tudtam,hogy nem akarja nagy dobra,de mégis fájt hogy egy szó nélkül el akar menni.
-Sajnálom Harry,így lesz mindenkinek a legjobb!-suttogta,és elhaladt mellettem.Utána akartam menni,de a makacsságom felül kerekedett a többi érzelmeimen.Egy helyben állva figyeltem,ahogy Bella fog egy taxit és beül.Könnyes szemmel néztem a taxi után,ami nem sokat várakozott,gyorsan megindult,és elvitte a szerelmem.
Álltam még egy pár percig,aztán bementem a házba és Bella szobájába indultam.Szomorúan néztem körbe a szobába,ahol most minden olyan üres volt.Elment,és talán soha többé nem jön vissza.Leültem az ágyra és sírni kezdtem.Én a híres-neves Harold Styles,sírt.Itt hagyott a szerelmem,elment.Valamit tennem kellett,nem akartam érezni ezt a fájdalmat.A szívemet mintha kettétépték volna,és az egyik felét elvitték volna.Igen,pontosan így volt.Bella magával vitte a fél életem.Igaza volt,jobb lesz így mindenkinek,csak nekem nem.Inkább maradt volna itt,és maradtam volna vele,még akkor is hogy ha megcsalt,mintsem hogy azt se tudjam,hogy láthatom-e valaha.Előkotortam a mobilom a zsebemből és írni kezdtem.

Bella.Gyere vissza,könyörgöm.Megbocsájtom,mindent elrendezünk.Ne csináld ezt velem,én még mindig szeretlek..Harold.xx

Elküldtem,és a telefont elhajítottam.Semmi se érdekelt,semmit se akartam csak elfelejteni ezt a fájdalmat.Boldog akartam lenni azzal a lánnyal,aki már a reptéren lehetett.Menj utána!A belső hang az agyamban megszólalt,de nem mehettem utána.Túlságosan hülye voltam.



(Louis szemszöge)



Céltalanul bolyongtam a Temzénél.Nem akartam senkivel se találkozni.Gondolkoznom kellett.Ha tovább látom együtt Harryt és Bellát,akkor megbolondulok.De igaza van Bellsnek,Harry a testvérem,nem okozhatok neki ekkora fájdalmat.Eleanor pedig össze roppanna,nem lehet ilyen önző,hogy csak magamra gondoljak.Csendben kell szenvednem,semmi jelét nem szabad mutatnom annak,hogy bármit érzek Bella iránt,barátságon kívül.


(Bella szemszöge)


A reptéren álltam amikor a telefonom rezegni kezdett.Elővettem és könnyekkel küszködve olvastam Harry üzenetét.

Sajnálom,így mindenkinek jobb lesz..idővel könnyebb lesz.Bella.xx

Elküldtem és elsüllyesztettem a mobilom a táskámba.
-Kérjük a Budapestre tartó utasokat,kezdjék meg a beszállást!-a hangosbemondó hangja belengte az egész repteret.Felkaptam a csomagjaim és elindultam csekkolni.Leadtam a bőröndjeim és átestem a vizsgálaton.Egy mosoly kíséretében szálltam be a repülőre és ültem le a helyemre.Előkotortam a telefonom és tweeteltem egy utolsót,innen Londonból.

@BellaJonhson köszönök mindent London!:) Sok kedves embert ismerhettem meg,de azt hiszem innen is tovább állok. xx

Kiírtam és le is léptem twitterről.Nem akartam,hogy bárki is gyanakodni kezdjen,de tudtam hogy a fiúk nem fogják szó nélkül hagyni.


(Sophie szemszöge)



Hazafele igyekeztünk a kórházból,ahol a doktor közölte velünk,hogy Bella saját felelősségre hazajött.Liam vezetett mi pedig a hátsó ülésen ülve próbáltunk elérni,Louist és Harryt.Eleanor nagy nehezen elérte Louist,aki azt ígérte,hogy egyből indul hozzánk.Harryt még mindig nem tudtuk elérni,de betudtuk annak,hogy Bellával van valahol.Liam leparkolt a ház előtt,mi pedig kiugrottunk.Beléptünk a házba és kiáltozni kezdtünk.
-Bella,Harry!-kiáltottam,és a következő percben lábdobogást hallottunk.Harry kisírt szemmel,kótyagosan jött le a lépcsőn.Ránk nézett,majd a nappali felé mutatott.Mindannyian kíváncsiak követtük és vártuk,hogy megszólaljon.
-Louis,hol van?-kérdezte,de abban a pillanatban csapódott az ajtó és Louis ugrott be rajta.Harryre nézett és lesápadt.Nem értettem ezt a viselkedést,de nem is érdekelt.
-Harry,mi történt?-kérdezte Niall.Harry elővett egy borítékot és a kezembe nyomta.
-Olvasd fel Sophie!-suttogta.Kiszedtem a levelet a borítékból és olvasni kezdtem.
-Srácok és Lányok!Sajnálom,elég régimódi a levél írás,de ez most megfelelőnek tűnik.Sajnálom,hogy ebben a levélben kell elbúcsúznom tőletek,ne haragudjatok.
Elutazom,elmegyek Londonból,és sajnálom de nem mondom meg,hogy hová.Nem akarok még többet ártani nektek,elég volt így is.
Zayn,vigyázz a barátnőmre és becsüld meg,elvégre nem mindenhol találsz egy ilyen csodabogarat.
Sophie,ne aggódj miattam,biztonságos helyre megyek.Ne csinálj butaságot,légy boldog Malikkal!
Liam,köszönöm szépen,csak ügyesen,nem kell az én segítségem,egyedül is megoldod.Nyugalom köztünk marad.
Niall,senkinek se mond el.. Bízom benned,maradj mindig ilyen önfeledten vidám és kajás.Egyél sokat,nem akarom hogy legközelebb mikor visszajövök egy csont vékony srác fogadjon.
Eleanor,drága barátnőm!Vigyázz erre e répaimádó srácra,szeresd és legyetek boldogok!
Boo Bear,köszönök neked mindent és sajnálom,hogy olyan zűrösen váltunk el.Vigyázz a barátnődre,ne csinálj semmi hülyeséget.Gondolj meg minden lépést!Szeretlek,te vagy a legjobb barátom
Harry,sajnálok mindent.Sajnálom,hogy fájdalmat okoztam neked.Találd meg azt a lányt,aki őszintén szeret és nem csak a pénzedért van veled.Légy vele boldog,elvégre kijár neked a boldogság.Szeretlek téged,de jobb így mindenkinek.Már túl sok fájdalmat okoztam neked/nektek.Egyszerűbb lesz nektek nélkülem.
Köszönök nektek mindent.
Millió puszi: Bella Amy Jonhson- olvastam hangosan,a végére viszont már elcsuklott a hangom és a sírásom próbáltam visszafojtani.Harry mit sem törődve velünk,bőgni kezdtek és káromkodni.Louis halálsápadt arccal nézett körbe-körbe,aztán a tekintete megakadt Niall-nél és le se vette róla a szemét.Niall szomorkásan nézett Louisra,majd rám.
-Harry miért ment el Bella?-kérdezte Liam és Harryre nézett.A göndör felkapta a fejét,majd válaszolt.
-Megcsalt engem...-suttogta.Louis arca a sápadtabbnál és sápadtabb lett,Niall pedig megfeszült.
-Kivel?-kérdeztem.Harry rám emelte a tekintetét és megrántotta a vállát.
-Azt mondta nem mondhatja el..elment Sophie!Itt hagyott..-kiáltotta és kiviharzott a nappaliból.Rá 2 percre a bejárati ajtó hangos csapódása jelezte,hogy Styles távozott a köreinkből.Mindannyian értetlenül néztünk egymásra és próbáltuk felfogni a tényeket.Gyorsan előkaptam a telefonom a zsebemből és tárcsázni kezdtem Harryt.
-Harry..kérdeznem kell valamit!-mondtam és felrohantam a szobámba.-Bella hova ment?-kérdeztem,és reménykedtem benne,hogy Harry csak ugyan tudja.
-Nem mondhatom el!-hallottam a vonal másik végén ahogy Harry megfeszül és próbál lehiggadni.
-Basszus Styles,azonnal mond meg!Tudom,hogy szereted Bellát,de utána kell mennem!Harry,visszahozom..kérlek!-kiáltottam.Harry kifújta a levegőt és megszólalt.
-Hazament!-mondta és pedig kinyomtam a telefont.Előkotortam a bőröndöm az ágy alól és pakolni kezdtem.Beledobáltam mindent ami a kezem közé kerültem,és reménykedtem hogy időbe utol érem.Felálltam a földről és magam  után húzva a bőröndöm elindultam a földszintre.
-Kicsim,mi ez a bőrönd?-kérdezte Zayn az ajtóban állva.Szemei aggodalmat tükröztek.
-Bella után megyek!-mondtam határozottan.Mindenki megkövülten állt,én pedig elindultam az ajtó felé.
-Sophie ne hagyj itt!Mond el,hogy hova mész!-Zayn könyörgő szemei visszarántottak és igézve nézett rám.
-Nem mondom el,hogy hova megyek.De ígérem visszajövök hozzád,Malik!De engedj,Bellának szüksége van rám.Szeretlek téged!-suttogtam és nyomtam egy csókot barátom arcára.Zayn bólintott egyet és elengedett,Hálásan rámosolyodtam és elindultam a reptér felé.

16 megjegyzés:

  1. ez nagyon izgi lett gyorsan kövit*-*

    VálaszTörlés
  2. WwÁÁÁáá *--* Úrist'n !! Siess !!

    VálaszTörlés
  3. Asd imadom sirtam kozben pedig nem szoktam soha. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem hiszem el h tudsz így írni imádom. :))) Blany

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Csak ígérd meg h Louis Elenort választja! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      hát sajnos semmit se ígérhetek..:D

      Törlés
  6. *_______*IMÁDOM! KRISZTI! NAGYON SIESS! <3

    VálaszTörlés
  7. kikúrt jó lett!!:DDD köviiiit!*-*

    VálaszTörlés