2013. január 6., vasárnap

38.fejezet~Érzések

Sziasztok!:)
Végre valahára sikerült felraknom az új részt..és nem most nem azzal volt probléma,hogy nem tudtam időbe megírni..mert ez a rész már vagy egy hónapja készen van.Most az időhiány a gond.Sokat kell tanulnom,mert a felvételi a nyakamba van és még amiből tudok javítanom kell,de nem olyan egyszerű.
De most van egy kis időm ezért felrakom nektek az új részt!:)
Remélem tetszeni fog és meglepődtök egy kicsit!:)
Ja és még elnem felejtem...nyitottam egy új blogot..ami nem 1D-s de remélem lesznek feliratkozók..szóval nézzetek be.: Hope's life
Komizzatok és iratkozzatok fel!:D
puszii:Krisztii xx
Jó olvasást!


(Bella szemszöge)

Nem bírom tovább.
Mindenhol Ő van.Ő akit a világon mindennél jobban szerettem.Ő aki itt hagyott,aki elment egy jobb helyre.
Josh Brandons,igen még mindig itt vagyok kiakadva.Minden percben ő jár a fejemben,minden pillanatban beugrik egy kép a mosolygós arcáról,a sok badarságáról és az ölelő karjairól.Róla,akit soha többé nem látok,aki örök nyugalomra tért.
És most mit csinálok nélküle?Pótolom a legjobb barátságot,Louis Tomlinsonnal.Ő az a srác aki tudja,hogy mikor van rá szükségem és hogy mikor kell magamra hagynia.Megtapasztalta,hogy milyen az amikor hisztizek,és hogy milyen az amikor senkihez se szólok.Kiismert.És még így sem hagy magamra,szeret engem.Nem tudom elégszer meghálálni a sok segítséget neki és Eleanornak.
Igen,Eleanornak.Ő is segít nekem és kiáll mellettem.És ami a legszebb az egészbe,nem féltékeny.Nem bánja,hogy Louis mostanság velem van többet,és nem vele.Megért.
Na és mi van a többiekkel?A twitteres esemény óta közelebb kerültem a kis szöszihez.Ebben a 2 napban sokkal többet beszéltünk,mint úgy általában.A csicsergő tőlünk harsog,ugyanis általában ott beszélünk.És,hogy miért nem telefonon?Időeltolódás.
És a legjobbat még nem is mondtam,a rajongók azt találták ki,hogy Niall és én együtt vagyunk.Hát nem mesés?Szegény írmanót most ezzel szekálják,hogy vallja be hogy én vagyok a barátnője.Ő pedig nem győzi bizonygatni,hogy ez nem így van.No és az egyik interjúban felhozták ezt az egészet.Ugyebár Louis az interjún nem jelent meg,így egyből jöttek a találgatások,hogy hol van.És minden kérdésre én voltam a válasz,vagyis többnyire.
De visszatérve az elejére,felhozták az összes twitteres beszélgetést Niallel.A műsorvezető pedig megkérdezte,hogy mióta vagyunk együtt.Ezt persze Harry nem hagyta szó nélkül,egyből fellázadt,hogy én az ő barátnője vagyok.Itt viszont a műsorvezető mutatott be egy fotót,amin a Lexivel való veszekedés ment.Harry szépen kiakadt és kisétált élőadásból.Szegény Liam fogta a fejét,ugyanis ő már az elején megmondta,hogy az egész sajtó ezen fog csámcsogni,és lássuk be;igaza lett.Mindegyik címlap oldalán különböző cikk szerepelt.

"Bella Jonhson,Harry Styles egykori barátnője,most Niall Horanra vetett szemet?"
"Meghitt utazásra ment Louis Tomlinson,de nem barátnőjével.Mi történt?"

"Megvan az új álompár?:Lexi Burger és Harry Styles?"
"Mi volt a szakítás oka?:Bella Jonhson és Harry Styles!"
"A rajongók kibuktak:visszaakarjuk kapni az 1D-t!"

És,hogy ezek után mi következett?Mindenki összeveszett mindenkivel.Liam haragudott Harryre,Harry haragudott Niallre,Niall pedig szívta az egészet.
No és hogy mi történt Harryvel és velem?
Utoljára tegnap este beszéltünk az interjú után,amikor számon kérte rajtam a Niallel való "kapcsolatom".Én persze besértődtem és leraktam a telefont.Még neki állt feljebb,miután ő csalt meg engem.Valljuk be,most minden összejött.A twitter attól harsog,hogy kivel vagyok együtt.Külön csoportok alakultak,akik Harryvel akartak látni és akik azt szerették volna ha Niallel jövök össze.De volt olyan csoport is,amelyik Lou-val akart összeboronálni.Mindannyian mással akartak látni,ráadásul a követőim száma is az egekbe repült.Az 1500 követőből,750.000 lett és mindezt 2 nap alatt.Hihetetlen.
Ma volt a harmadik napja,hogy New Yorkban voltunk,ma volt a harmadik napja,hogy mentek a találgatások.Megelégeltem.Úgy gondoltam tudniuk kell az igazat.Felléptem twitterre és nézegetni kezdtem a kiírásokat.Mindenki ezen rágódott,mindenkinek bökte a csőrét,hogy nem tudja az igazságot.A trendek közt is szerepeltünk már.Harryt és engem már csak "Hellának" hívtak,a Niallel való kapcsolatom "Nella" lett,míg a Lou-val való szerelmi románcunk a "Lella" becenevet kapta.Valaki az Elounort trendelte,hogy bizonyítsa nem létezik "Lella".
Rámentem az értesítők opcióra,ahol 100 meg 100 kiírás volt.Több,mint a fele arról szólt,hogy kövessem őket vissza,a negyede arról,hogy kivel vagyok együtt,a maradék pedig a fiúktól és lányoktól jött.Az utolsó amit kaptam Niall-től jött.

@NiallOfficial: @BellaJonhson láttad a trendet? #Nella ???

Ez volt az ami kiakasztott,a directionerek bemeséltek mindent.Elvégre Niall és köztem semmi se volt.Lejjebb tekertem és megláttam Harry kiírását.


@Harry_Styles : @BellaJonhson #Nella #Hella #Lella ezek mik?mond már el az igazat!xx :|

És itt volt az a pillanat,amikor meguntam a találgatásokat.Rámentem a kezdőlapra és írni kezdtem.

@BellaJonhson senkivel se vagyok együtt!!!

Kiírtam és leléptem twitterről.Untam már.Nem értettem miért akarnak 3 sráccal is összehozni.

-Most beszéltem Eleanorral!-jött be az ajtón Louis.Dereka köré egy törölköző volt csavarva,felső teste pedig meztelen volt.A vízcseppek végig folytak a mellkasán,majd a kocka hasát vették célba.
-És mit mondott?-kérdeztem.A szemeim Louis tökéletes felső testén legeltettem,majd nagy nehézségen árán de felvezettem a szemem az arcára.Louis vigyorogva nézett,én pedig vörösödő arccal bámultam a kékeszöld szempárba.
-Azt,hogy kijönnek a repülőtérre!-mondta.Közeledni kezdett felém,én pedig automatikusan hátrébb csúsztam az ágyon.
-Rendben!-suttogtam.Louis elmosolyodott és leült mellém.
-Láttad a trendeket?-kérdezte.Arca közeledni kezdett felém,és ebben a pillanatban a pillangók hada megindult a hasamban.
-Igen láttam,de kiírtam,hogy szingli vagyok!-motyogtam.
-Bella...-suttogta Lou és még közelebb hajolt.Az arcunk között már csak pár centi volt,Louis pedig egyre jobban közeledett.
-Louis....-nyögtem,de ekkor megszólalt a mindent megmentő telefon.Felkaptam a telefont és kiviharoztam a fürdőbe.
-Tessék!-szóltam bele a telefonba.
-Bella,mi az hogy nem vagy együtt senkivel?-Harry hangja hallatszott a vonal másik végén.
-Harry elvégre szakítottunk!-mondtam.
-De ez csak szünet!Basszus Bella értsd már meg,hogy szeretlek.Szerelmes vagyok beléd!Érted?-Harry könyörgő hangja miatt bűntudatom lett.Úristen majdnem megcsókoltam a legjobb barátját.
-Harry,otthon mindent megbeszélünk!-suttogtam,majd kinyomtam a telefont.Kisétáltam a fürdőből és egyenesen a szobába igyekeztem.Louis ugyan úgy az ágyon ült,annyi különbséggel hogy a törölközőt lecserélte boxerra.
-Bells....-mormolta és odasietett hozzám.Olyan fura volt,olyan más.Mintha kicserélték volna.
-Louis mi ütött....-kezdtem,de száját az enyémre tapasztotta és megcsókolt.A nyelve utat tört a számba és táncra hívta az enyémet.Nem ellenkeztem,visszacsókoltam.Nem törődtem a következményekkel,akartam Őt.MOST.
És ebben a pillanatban jöttem rá arra,hogy Louis iránt többet érzek,mint barátság.


8 megjegyzés:

  1. de jó *-* lécci kövit ! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyooon jóó:DD Louis.:$$ Köviit:)

    VálaszTörlés
  3. Most ezt nem mondod komolyan?? :)))
    Nagyon aranyos .
    A kövit hamar!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de komolyan mondom vagyis inkább írom:'D
      hááát aranyos vagy inkább érdekes:)
      sietek.xx

      Törlés
  4. Háát erre nem számítottam. De nagyon jó lett. Hamar kövit !! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök h tetszik és hogy meglepetést okoztam!:) sietek.xx

      Törlés