2012. december 31., hétfő

37.fejezet~Ez nem lehet!

Hi babócák!:)
Boldogságos Új Évet Kívánok!:)
Új rész,bizony!:D
Remélem örültök neki..:)
Már csak 3 (!!!!) rész van az első évadból,szóval húzzatok bele a komizásba,hogy kiderüljön lesz-e második évad:D
Na puszikállak titeket!:)
Jó olvasást!xx


(Louis szemszöge)

-Bells,csináljunk egy fotót!-visítottam.Bella megforgatta a szemét,majd mellém lépett.Elővette a telefonját és lefotózott minket.

@BellaJonhson: megérkeztünk New Yorkba @Louis_Tomlinson köszönöm.xx


-Nagyon szívesen,örömmel jöttem veled.De most menjünk a szállodába!-mondtam.Bella bólintott egyet,majd megragadta a bőröndjeit és elindult a kocsihoz.Beültünk mindketten és ámuldozva figyeltük a New York-i nevezetességeket.Csodálatos,nem ez az első,hogy New Yorkban járok,de mindig ámulatba ejt.Gyönyörű város.Telis-tele van nevezetességekkel,különféle kultúrával és mesés emberekkel.
-Louis,gyere!-rázogatta meg a vállam Bella.Elmosolyodtam,majd kimásztam a kocsiból.Hatalmas luxus szállodát vettem ki magunknak,elvégre megérdemli.
-Remélem tetszik!-suttogtam a fülébe.
-Ez gyönyörű,de nem kellett volna ennyit költened rám.-motyogta.
-Bella,elvégre a jegye te fizetted!-mondtam.-De most nyomás befelé!-kiáltottam és húzni kezdtem magam után a lányt.

(Bella szemszöge)
-Jó napot kívánok Mr.Tomlinson!-kezdte a recepciós,majd megfordult.Abban a pillanatban levegőt is elfelejtettem venni.Mély barna szemek mértek végig,úgy ahogy én is az előttem álló fiút.Haja kesze-kuszán felzselézve,ingje pedig félig kigombolva.-A nevem Joshua!-nyújtotta a kezét.Megtántorodtam,majd hátra lépkedtem.Könnyes szemmel néztem a fiút,aki menthetetlenül hasonlított egykori legjobb barátomra.
-Kérem adja a kulcsokat!-sziszegte Louis.A férfi a kezébe nyomta a kulcsot,Loui pedig karon ragadott.A lift előtt megállított és maga felé fordított.
-Bella!-kezdte,de egy hang megakadályozta.
-Kisasszony!Ott hagyta a pultnál a kis táskáját!-a recepciós fiú ott állt mögöttem.Csibészesen mosolygott,szemeit pedig az enyémbe fúrta.Ott állt velem szembe a legjobb barátom hasonmása.
-Köszönjük!-nyögte Louis,majd behúzott a liftbe.Sokkoltan álltam Louis mellett,aki hitetlenkedve próbálta felfogni az előbb látottakat.
-Louis....-suttogtam és hozzá bújtam.Szemeit áztatták a könnyek,a torkomat marta a sírás.De nem akartam sírni,nem itt.
-Bells,ugye nem csak az én szemem káprázott?-makogta.
-Nem!-kibújtam Louis védelmező karjaiból és a szemébe néztem.Aggódóan nézett a szemeimbe,majd megszólalt.
-Sajnálom,nem tudtam hogy ez lesz,én........
-Lou elég,nem a te hibád.Senki nem gondolta,hogy pont itt,messze Londontól találkozunk egy fiúval,aki tökéletes mása Joshnak!-mondtam.Louis aprót bólintott,majd kiszállt az akkor megállt liftből.
-Gyere!A 424-es a mi lakosztályunk.Előre szólok,hogy hatalmas.És nincs ellenkezés!-vigyorgott.Megforgattam a szemem és barátom után igyekeztem.Az ajtó előtt még utoljára megállt és rám nézett.
-Nyisd már ki!-utasítottam.
-De kis türelmetlen vagy!-kiáltotta.
-Louis ne csináld már!Sírni fogok..-nyávogtam.Louis rám emelte a tekintetét és abban a pillanatban kinyitotta az ajtót.
-Ez nem hatalmas,ez oltári nagy!-suttogta Boo Bear.
Az ablakok hatalmasak,a falak meseszépel,a bútorok pedig káprázatosak.Ez az egész lakosztály egy palotára hasonlít.
-Loui ez gyönyörű!Csodálatos!-kiáltottam és a nyakába ugrottam.
-Kicsi lány!-susogta a fülembe.Nyomtam egy cuppanós puszit az arcára,majd a szoba felé kezdtem spuurizni.
-Basszus!-sikítottam.Egy hatalmas francia ágy volt a szoba közepén,és egy hatalmas plazma TV.Az összhang pedig elképesztő volt.Louis berontott a szobába és tátott szájjal mérte végig a látványt.
-Huh..-nyögte,majd a következő percben az ölébe kapott és rohanni kezdett.Csukott szemmel vártam,hogy végre lerakjon de kb. 5 perc után is ugyanolyan sebességgel rohant.
-Vegyél egy nagy levegőt!-kiáltotta és elrugaszkodott.Még pont időben teljesítettem a kérését,ugyanis a következő pillanatban bombaként robbantunk a medencébe.
-Tomlinson!-mondtam,mikor feljöttem a víz alól.A hajam az arcomra,a ruhám pedig a testemre tapadt.Mily meglepő dolog,hogy az egész melltartóm átlátszott a fehér felsőm alatt.
-Jonhson!-kiáltotta Loiu.Testére simult a ruhája,ugyan úgy mint nekem.Az átázott ruhái kiemelték a tökéletes felső testét.A mindig felzselézett haja,most vizesen csillogott a koponyáján.Tökéletes összhatás volt.
-Ne hívj Jonhsonnak!-nyávogtam.Lou odaúszott mellém,majd magához húzott.
-Te meg ne hívj Tomlinsonnak!-suttogta.
-Tomlinson...-motyogtam.Lou megforgatta a szemét,majd lenyomott a víz alá.Pár másodperc múlva levegőért kapkodva jöttem fel a víz alól.-Hülye!-ziháltam.Louis gonoszan elmosolyodott,majd átfogta a derekam.
-Vegyél nagy levegőt,majd a víz alatt nyisd ki a szemed!Háromra!1...2...3.-mondta.Pár pillanat múlva a víz alatt voltunk mindketten.Louis szorosan átfogta a derekam és várta,hogy kinyissam a szemem.A víz alatt Louis-val meseszerű volt.Arca közeledni kezdett felém,és nyomott egy puszit az arcomra.Elhúzódott majd felrántott a víz alól.A levegő hiány miatt mindketten ziháltan kapkodtunk oxigénért.
-Csodálatos volt!-motyogtam,miután a légzésem visszaállt a normális tempóba.

(Louis szemszöge)
Bella átázott ruhái teljesen kiemelték az alakját.Csodálatos lány volt,mesés alakkal és gyönyörű arccal.
-Louis nem megyünk fel?-kérdezte.
-Menjünk!-mondtam.A medence széle felé kezdtem úszni,de Bells nem jött.Eltorzult arccal nézett maga elé.Odakaptam a fejem ahova Bella bámult.Joshua állt ott egy lánnyal az oldalán.Az a fiú tökéletes mása volt Joshnak.Mély barna szemek,sötét barna haj és izmos felsőtest.Rossz volt így látni a legjobb barátom,elvégre azért jöttünk hogy kikapcsolódjon.
-Bella!-suttogtam.A lány rám kapta könnyestekintetét,majd erőt vett magán és úszni kezdett.
-Felakarok menni!-sírta.Bólintottam egyet és húzni kezdtem.Kimásztam a medencéből,majd kikaptam Bellát.Sietősen akartunk távozni,de a lány megszólalt.
-Jézusom!Louis Tomlinson áll előttem!Kérhetnék egy aláírást?És a többiek is itt vannak,vagy Elanorral jöttél?-tette fel sorba a kérdéseket.Bellára néztem,aki aprót bólintott ezzel jelezve,hogy csináljam a dolgom.
-Szia!Persze kérhetsz aláírást,és nem a többiek nincsenek itt és Eleanor se jött velem.A legjobb barátommal;Bellával jöttem.Milyen névre írjam?-kérdeztem.Az előttem álló lány szeme felcsillant és beszélni kezdett.
-Daisy Mitchell és Bella Jonhson,Harry barátnője?-kérdezte.Bells Harry nevére idekapta a fejét,amire a lány felfigyelt.Bella odasétált mellém és elmosolyodott.
-Bella Jonhson!-nyújtotta kezét.
-Daisy Mitchell,ő pedig a legjobb barátom Joshua Sander!-mosolygott.Joshua odasétált hozzánk és készségesen bemutatkozott.
-Joshua Sander!És elnézést ha reggel kellemetlenséget okoztam,nem tudtam,hogy rosszul fog érinteni,hogy olyan közvetlen voltam.-mondta.Bella levegőt visszafojtva figyelte,ahogy Joshua beszélt.Láttam rajta,hogy nem sok hiányzik ahhoz,hogy sírjon.Mosolyt erőltetett az arcára,majd megszólalt.
-Bella Jonhson!Nem semmi gond nincs azzal,hogy közvetlen voltál.Csak hasonlítasz egy régi ismerősömre!-mondta.
-Viszont nekünk most mennünk kéne!-mondtam és Daisy kezébe nyomtam az aláírást.
-Rendben,sziasztok és köszönöm!-mondta Daisy.Karon ragadtam Bellát és húzni kezdtem.
-Ugyan az...-suttogta.Magamhoz húztam s a hátát kezdtem simogatni.
-Kicsi lány,nyugodj meg!-mondtam.

8 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jóó lett!!! :)) köviit! :D

    VálaszTörlés
  2. uhhh ez baromi jó lett, ugyan úgy mint a többi..
    De azért remélem , hogy Bella és Harry kifognak békülni.
    És az is nagyon aranyos Louistól , hogy így foglalkozik bellával. Eleonortól pedig az , hogy nem féltékeny Bellára!!!
    Hamar a kövit!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj de aranyos vagy!:)
      igen rendes Louis-tól,hogy foglalkozik Bellával és Eleanort-tól is hogy nem féltékeny..majd meglátjuk mit hoz a jövő,sietek!:)

      Törlés
  3. huuuhhh légyszi mindenki komizzon mert akkor harabb jön az új rész!!!!!! :))))
    Nagyol jókat írsz amúgy :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még mindig aranyos vagy!:))
      de jól esik,hogy komizol.
      köszönöm♥

      Törlés