2012. december 24., hétfő

35.fejezet~Szakítás

Sziasztok!
először is,bocsánat hogy ilyen sokat késtem a résszel,de a Karácsonyi előkészületek mindig lefárasztanak+hazajöttem a bátyám is.:)
Nos BOLDOG KARÁCSONYT NEKTEK:) 
ÉS NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT LOUIS-NAK :)
Az előző részhez nem kaptam CSAK 2 komit.o.O
Ha ilyen kevés a komi szám,akkor egyszerűbb ha befejezem.
Végig írom az első évadot és befejezem.
Komizzatok már!
Jó olvasást!xx




(Bella szemszöge)
~Érezted már,hogy egyszerre 2 embert szeretsz?
  Elhiszed,hogy lehet több embert szeretni?
  Nem,én sem hiszem el,elvégre még sosem történt meg velem!~

A haza fele út csendben és lassan telt.Louis nem szólt hozzám ugyanis,tudta hogy rossz passzban vagyok.Az,hogy ma kimentem a temetőbe újra elkeserített,rá kellett jönnöm,hogy a legjobb barátom ma már egy sokkal jobb helyen van.
-Bella!Mi lesz Harryvel?-törte meg a csendet Lou.Ránéztem és megrántottam a vállam.Tényleg nem tudtam,hogy mit kéne tennem.Szerettem azt a fiút,de megcsalt.Ő jelentette az életem,de eljátszotta az esélyét.Már nem bíztam benne,úgy mint az előtt.Bántott a tudat,hogy félre lépett.Akkor miért mondta,hogy szeret?Miért kérte,hogy legyek a barátnője?És Lexi hogyan tudta így megfűzni?Kérdések sokasága,amire szeretném a választ.A választ ami segít a döntésemben.A döntésben miszerint szakítok vele vagy megbocsájtok neki.
-Ha haza értünk beszélek vele!-mondtam.Louis aprót bólintott,majd beletaposott a gázba.

*10percmúlva*

Kipattantam a kocsiból és besiettem a házba.A szobám felé indultam,ahol sejtettem a göndör szépfiút.Beléptem a szobába,de senkit se láttam.
-Sajnálom...-suttogta.Hátra néztem és ott állt kisírt szemekkel és beesett arcokkal.Rossz volt így látni.Nem volt az a mosolygós fiú akit szerettem,egy élettelen srác volt.-Kérlek ne hagyj el!-kérlelt.Zöld szemeit az enyémbe fúrta és várta a reakcióm.
-Beszéljük meg!-mondtam.Bólintott és az ágyam felé indult.Vettem egy mély levegőt és mellé ültem.
-Ha vannak kérdéseid,akkor kérdezz!Őszintén válaszolok!-mormolta.
-Rendben!Az első kérdés az,hogy miért mondtad hogy szeretsz?-Harry arca a kérdés láttán elfehéredett visszatért az arcára a szín.
-Azért mert szeretlek!Azért mert komolyan gondoltam!-suttogta.
-A második kérdés,mivel vett rá hogy lefeküdj vele?-kérdeztem.Harry beszívta az alsó ajkát és maga elé meredt.
-Azt mondta szerelmes belém és,hogy nemsokára meghal és minden vágya az,hogy lefeküdjön velem.Megsajnáltam és megtettem!-mondta.Szemeiben őszinte megbánás csillogott.Tudtam,hogy minden szava igaz amit mond,de fájt.Fájt,hogy egy ilyen hazugságot elhitt.
-Értem...-suttogtam.A mellettem ülő fiú,lehajtotta a fejét,majd megszólalt.
-Bells,tényleg sajnálom!Én csak téged szeretlek és nem Lexit.Bocsáss meg nekem,én csak elhittem neki.Bedőltem a hazugságának.Ne csináld ezt velem!-felemelte a fejét és rám nézett.Szemeiben könny csillogott,arca pedig eltorzult a fájdalomtól.Döntöttem.
-Harry..-kezdtem,de a telefonja hirtelen rezegni kezdett.Előkapta a zsebéből,de mielőtt megnézhette volna az üzenetet,kikaptam a kezéből és hangosan olvasni kezdtem.
-Harry!Annyira köszönöm a múltkorit,annyira jó volt.Remélem holnap is eljössz a megbeszélt időpontban.Cicafiú ott legyél.Puszikál Lexi!-mire az üzenet végére értem a szemeim könnyben áztak.Harry a fejét fogta és sajnálkozva nézett.
-Harry tűnj innen!-suttogtam.
-Bella,ne csináld!-kezdte,de leintettem.
-Menj nyugodtan Lexihez,engem pedig hagyj békén.Szakítok veled,tűnj el a házamból!-kiáltottam.Harry közeledni kezdett felém,én pedig pofán vágtam.-Nem értetted?Menj innét,látni se bírlak!-kiáltottam és lerohantam az emeletről.Magamra kaptam a kabátom és kirontottam a házból.Lou kocsija a házunk előtt állt,bepattantam és beindítottam a kocsit.Csak hajtottam egyenesen előre,elakartam tűnni a saját lakásomból.A London Eye előtt lefékeztem és kipattantam a járműből.Befizettem magam egy körre és a tájat kezdtem kémlelni.Az életem fenekestül felfordult ebben a hónapban.Talán el kéne mennem Londonból pár napra,egy kicsit kiszellőztetni a fejem.Egy másik városba vagy országba.Los Angelesbe vagy New Yorkba.Ez az,hát New Yorkba van 2 jegyem.Elgondolkozva vártam,hogy leérjen a kabin és hazamehessek.Bepattantam a kocsiba és egyenesen haza hajtottam.Berontottam a házba ahol 4 ideges szempárral találtam szembe magam.Louis,Eleanor,Sophie és Zayn idegesen mértek végig.Louis kilépett a sorfalból és mélyen a szemembe nézett.
-Te vitted el a kocsim,de miért?-kérdezte.
-Csak kiakartam szellőztetni a fejem!-mondtam.Louis érdeklődve nézett,én pedig folytattam.-Kijönnél velem 1 percre a konyhába?-kérdeztem.Louis bólintott,majd a konyha felé kezdett húzni.
-Na mi az?-kérdezte.Vettem egy mély levegőt és belekezdtem.

4 megjegyzés: