2012. december 30., vasárnap

36.fejezet~New York

Hi babies!:)
Hoztam részt,pedig nem kaptam CSAK 2 komit.:c
Nos arra jutottam,hogy az első évadból már csak 4 rész van.
A 40. rész után indítok egy szavazást,hogy egyáltalán van-e értelme a második,esetleg harmadik évadnak.
Na mind1.
Jó olvasást!xx
ui.: komizzatok.:)


(Louis szemszöge)
-New Yorkba utazom!-mondta Bella.Meglepetten néztem az előttem álló szőkeséget.
-Miért?-kérdeztem.Bella beszívta az alsó ajkát,majd vett egy mély levegőt.
-Szakítottunk Harryvel!-mondta.Rezzenéstelen arccal nézett,én pedig hatalmas szemekkel próbáltam feldolgozni a hallottakat.
-Jól van,te tudod!-nyögdécseltem.-Ki megy veled?-tettem fel a legfontosabb kérdést.
-Szerintem senki,elvégre már nagykorú vagyok!-mondta.Megforgattam a szemem és közelebb léptem hozzá.
-Bells,ne egyedül menj!Kérlek!-suttogtam.Bella kék szemei mélyen belefúródtak az enyémbe.Nem értettem Hazzát,hogy csalhatott meg egy ilyen lányt?!
-Louis....-suttogta.Elmosolyodtam és magamhoz húztam.Erősen szorított magához,én pedig finoman simogattam a hátát.-Gyere velem!-suttogta a vállamba.Elhúzódott tőlem és könnyes szemekkel bámult rám.Az igazat megvallva pont erre vártam,hogy mikor adja ki magából a szakítás fájdalmát.
-Rendben!-mondtam.Bells elmosolyodott,majd kiment a konyhából.Utána siettem és a vállánál fogva magam felé fordítottam.Könnyes szemekkel nézett rám,én pedig magamhoz öleltem.
-Add ki magadból!-mondtam,ő pedig sírni kezdett.


*2napmúlva*
(Bella szemszöge)
A Londoni repülőtéren álltunk a kis csapatunkkal.Mindenki kijött elbúcsúzni,pedig csak 3 napra utazunk New Yorkba.Niall egy uzsonnás táskát bízott ránk,amibe különféle New York-i elemózsiát kellett pakolnunk.Sophie,Eleanor és Danielle különböző ruhákról álmodoztak,míg Liam és Zayn azt kérték,érjünk haza épségben.Harry pedig csak ott állt és nézte a búcsúzkodást.
-Bells,vigyázzatok magatokra!-ölelt magához Eleanor.Aprót bólintottam és odasétáltam az utazó társamhoz.Loui lepillantott rám,aztán folytatta a beszélgetést Liammel.
-Kérjük a New Yorkba tartó utasainkat,kezdjék meg a felszállást!-a bemondó hangja zavarta meg a meghitt beszélgetést.Lou még nyomott egy csókot El szájára,én pedig magamhoz öleltem Sophiet.A következő pillanatban Lou kezeit szorongatva igyekeztünk becsekkolni.Leadtuk a csomagjainkat,majd a repülőhöz siettünk.
-Köszönöm!-mondtam Lou-nak,amikor leültünk a helyünkre.
-Mit?-fordult felém, és egy grimaszt vágott.
-Azt,hogy eljöttél velem!-mondtam és mélyen a szemébe néztem.Eleanor nagyon mázlista,hogy ilyen barátja van.
-Bells,szívesen jöttem veled!-mondta.Elmosolyodtam,ő pedig nyomott egy puszit az arcomra.Az idilli pillanatot a telefon SMS hangja zavarta meg.Előkotortam a táskámból és megnyitottam az üzenetet.
Kicsim!Annyira sajnálom,nem tudom mi ütött belém.Bolond voltam,én csak téged szeretlek!Ne haragudj!Ha hazajöttél minden megbeszélünk!Szeretlek Bells!
Harry xx
Az SMS láttán összeszorult a szívem.A szemeim automatikusan bekönnyesedtek,a kezeim pedig remegni kezdtek.Mindent kizártam a külvilágból,egyedül az SMS foglalkoztatott.Louis szorítása ébresztett fel a bambulásomból.Aggódó szemekkel nézett rám,a következő pillanatban pedig megszólalt.
-Mi történt?-kérdezte.Hangja nyugtalan volt,szemei pedig érdeklődve pásztázták az arcom.
-Harry küldött egy üzenetet.....-suttogtam.Louis arcizmai megfeszültek,én pedig megtöröltem a szemem.-De mind1 is,inkább twiterezz!A rajongóid biztos örülnének ha visszakövetnéd őket!-motyogtam.Lou elővette a telefonját és fellépett twittere,én is előkaptam és lelkesen twiterezni kezdtem.
@BellaJonhson: irány New York! :) xx 
Kiposztoltam és tovább görgettem a kezdőlapot,amikor megakadt a szemem egy tweet-en.
@Louis_Tomlinson: @Harry_Styles többet ne mert bántani! xx
Meglepetten néztem a kiírást és próbáltam felfogni,hogy miről lehet szó.
@Harry_Styles: @Louis_Tomlinson most miről beszélsz? 
@Louis_Tomlinson: @Harry_Styles BELLÁRÓL!
@Harry_Styles: @Louis_Tomlinson szeretem....xx
Most már értetten,Louis és Harry rólam beszél.
@BellaJonhson: @Louis_Tomlinson @Harry_Styles erre semmi szükség!Fejezzétek be!
Amint kiraktam,Louis felém fordult és bűnbánóan nézett rám.
-Sajnálom!-motyogta.Megráztam a fejem és tovább nézelődtem twitteren.

@Lexi_Burger: @Harry_Styles mikor csináljuk újra?

Lou hirtelen megfeszült és kikapta a kezemből a telefont,de akkor már késő volt,láttam.Visszavettem a telefont és vártam Harry válaszát,de helyette nem az övé jelent meg.

@NiallOfficial: @Lexi_Burger @Harry_Styles szállj le Harryről!Jobban jársz,ha nem tudnád van barátnője!

-A kis írmanó...-suttogtam.Louis rám nézett,majd elmosolyodott.

@Lexi_Burger: @Harry_Styles @NiallOfficial ha jól tudom szakítottak+Harrynek minek kéne egy ilyen lány?!Ki kezdett Louval is,rögtön a "legjobb barátja" halála után..

Megrökönyödve bámultam a képernyőt,ahol Lexi földbe tiport.Louis idegesen nézte a telefonja képernyőjét.
-Muszáj beleszólnom!-sziszegte.Rám nézett és várta a válaszom.
-És nekem is!-nyögdécseltem.Mindketten bólintottunk egyet és a telefont kezdtük nyomkodni.

@BellaJonhson: @Lexi_Burger kicsit rosszul tájékoztattak,ugyan is nem kezdtem ki Louval,ne hasonlíts magadhoz! @NiallOfficial köszönöm:) xx @Harry_Styles nem mersz visszaírni?

@Louis_Tomlinson: @Lexi_Burger ne kavard a szart @BellaJonhson a legjobb barátom, és @EleanorJCalder a barátnőm,akit szeretek...@Harry_Styles csalódtam benned...
Louis szemei csakugyan csalódottságot tükröztek.Tényleg csalódott a legjobb barátjában.A telefon hirtelen rezegni kezdett,majd kiesett a kezemből.Louis utána kapott és megnyitotta az üzenetet.
Bells,beszélj Harryvel...kiburult.
Nialler.xx:)

Gyorsan bepötyögtem a telefonba a választ és visszaléptem twitterre. De bár ne tettem volna,már a pokol is elszabadult,mindenki veszekedett mindenkivel.Visszatekertem az elejére és olvasni kezdtem.

@Lexi_Burger: ahj @Louis_Tomlinson ezt te sem gondolod komolyan @BellaJonhson biztos nem csak barátkozni akar @EleanorJCalder vigyázz :D

@EleanorJCalder @Lexi_Burger szánalmas vagy,én bízom bennük @Louis_Tomlinson szeretlek és @BellaJonhson @Harry_Styles-ra vigyázok.

@Louis_Tomlinson: @EleanorJCalder szeretlek!xx @Lexi_Burger szállj le rólunk!

@Real_Liam_Payne: @Lexi_Burger @Louis_Tomlinson @BellaJonhson fejezzétek be!Ezzel lesz tele a sajtó!

@zaynmalik: @Lexi_Burger szíveskedj arrébb tolni magad,mert idegesítő vagy @BellaJonhson szeretünk!xx

-Nem kell beleszólnod,ha nem akarsz!-törte meg a csendet Louis.
-Megvédem magam!-mondtam.Louis elmosolyodott és újra belemerült a twitterezésbe.

@BellaJonhson: @Lexi_Burger fáj a tudat,hogy nem tudod őket manipulálni?Nem sikerül?Magadat minősíted! @NiallOfficial @zaynmalik @Louis_Tomlinson @EleanorJCalder @Real_Liam_Payne köszönöm:) szeretlek titeket!xx

-Mi is szeretünk Bells!-suttogta Louis.
-Köszönöm Boo Bear!-mosolyogtam.Louis rám nézett,majd a telefon képernyőjét kezdte nézni.Lepillantottam a telefonra és nem hittem a szememnek.Harry beszállt.

@Harry_Styles: @BellaJonhson i love you and sorry!:c @Louis_Tomlinson tudom,hogy csalódtál bennem..én is magamba...@Lexi_Burger hagyj engem békén!Ne bazd el az életem!

@Lexi_Burger: @BellaJonhson nyugi csak idő kérdése:) @Harry_Styles a múltkor még nem ezt mondtad!:P

@BellaJonhson: @Lexi_Burger SOK SIKERT! @Harry_Styles tudom,hogy sajnálod.

@Louis_Tomlinson: @Harr_Styles örülök,hogy tudod.Lépj le twitterről!Ez nem mehet így tovább..

@Lexi_Burger: @BellaJonhson később nem ezt fogod mondani,Josht is sikerült elvennem....

Amint megláttam a válaszát,kinyomtam a telefont és elsüllyesztettem a táskám mélyére.
-Bella..-Louis aggódó hangja zavarta meg a mélázásom.Felemeltem az ujjam,ezzel jelezve hogy várjon pár percet.Lexi a fejemhez vágta azt ami a legjobban fájt,azt amikor elvette tőlem Josht.Mélyeket lélegezve próbáltam meg visszatartani a könnyeimet,a düh kitörésem és a sikításom.
-Sajnálom!-mondta Louis.Megráztam a fejem és egy mosolyt varázsoltam az arcomra.
-Ne sajnáld!Csak egyet kérek Louis,bocsáss meg Haroldnak!-mondtam.Louis értetlenül nézett rám,én pedig mosolyogtam.
-Komolyan mondtad?-kérdezte.Aprót bólintottam,ő pedig mosolyt erőltetett a pofijára.
-Kérjük kedves utasainkat,kapcsolják be a biztonsági övüket!A leszállást megkezdjük!-mondta a stewardess.Lou-val egymásra vigyorogtunk,majd szólásra nyitottuk a szánk.
-NEW YORK!








  

6 megjegyzés:

  1. Azta *o* Hát......ez *o* huh, nagyon jó lett :$$ Siess a kövivel ^^ xx

    VálaszTörlés
  2. Jó lett!!...:)) Xx tényleg bármi megtörténhet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      és bizony bármi megtörténhet!:)

      Törlés
  3. Ez nagyon tetszik..de nagyon jó lenne ha kibékülne Harry és Bella.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát köszönöm:)
      nos..majd kibékülnek HA itt az ideje,addig sok minden fog történni.:D <3

      Törlés