2013. január 11., péntek

40.fejezet~GoodBye

Hi babies!:)
Hát igen ehhez a részhez is elérkeztünk...az évad utolsó része következik most.
EZ NEM A BLOG BEFEJEZÉSÉT jelenti,hanem az első ÉVAD végét,nyugalom nyugalom nemsokára jön a második ÉVAD.

A résztől,csak annyit mondok,hogy megint okozok meglepetéseket és remélem díjazzátok!:)
Csak tudjátok most 19.-én felvételizek és most minden erőmmel a központira koncentrálok.
Szóval 19.-én drukkoljatok :)
Az utána való héten pedig megnyílik a második évad is!:)
DE KOMIKAT kell írni!:3
na de itt is a rész,remélem tetszeni fog...KOMIZZATOK!

puszii: Krisztii 
Jó olvasást! xx


(Bella szemszöge)

Fáj a tudat,hogy kétszer is megcsalt,ugyan azzal a lánnyal.Lexi Peterson az egykori legjobb barátnőm,kavart Harry Styles-zal.Persze mindig is ez volt a célja,de soha nem gondoltam volna,hogy Harry képes erre,de megtette.
Futva igyekeztem ott hagyni a saját lakásomat,ahol ez a kis affér megtörtént.Egyenesen a Temze partjára siettem,ahol megvalósíthattam a tervem.Pár perc után megláttam a jól ismert partszakaszt.Futólépésben haladtam a kijelölt helyszínre,oda ahol minden véget ér.
Lehuppantam a földre és elgondolkoztam az élet nagy dolgain.A szerelemben mindig megszívtam;először Adam Russel küldött padlóra,majd rá 4 évre Harold Edward Styles dönt úgy,hogy megcsal.Előtte meghal a legjobb barátom,Josh Brandons.Aztán most itt ülök és várom a hirtelen elhatározásom,miszerint beleugrom a jég hideg Temzébe és megfullasztom magam.Gratulálok Bella Amy Jonhson megint elmenekülsz a problémáid elől.Ügyes vagy!
Ott ültem amikor eszembe jutott egy név: Louis William Tomlinson.Ő akinek,az elmúlt 2 hetemet köszönhetem,akinek a segítségével újra tudtam mosolyogni,aki iránt többet éreztem,mint barátság.De most itt hagyom,itt kell  hagynom.Remélem Eleanor vigyáz rá és mindig szeretni fogja.Előkaptam a telefonom és még utoljára tweeteltem egyet.

@BellaJonhson: @Louis_Tomlinson @EleanorJCalder @SophieMohn @NiallOfficial @DaniellePeazer @zaynmalik @Real_Liam_Payne köszönök mindent! xx:)

Gyorsan elküldtem és még egy kicsit nézelődtem.A telefonom rezegni kezdett,ami jelen esetben a twitterem jelző hangja volt.

@Louis_Tomlinson: @BellaJonhson mi történt? hol vagy? mi ez a kiírás?! xx :o

Ahogy elolvastam megjelent a többi is.


@NiallOfficial : @BellaJonhson ne csinálj hülyeséget! mi történt? rám számíthatsz! xx

@zaynmalik: @BellaJonhson mi a baj?Bells..gondolkozz!xx

@Real_Liam_Payne: @BellaJonhson Kicsi lány mi a gond? merre jársz? xx

@EleanorJCalder: @BellaJonhson csajszii mi történt? gyere haza! xx

@DaniellePeazer: @BellaJonhson ne csinálj butaságot!xx

@SophieMohn: @BellaJonhson azonnal told haza a formás segged! és ne csinálj hülyeséget! xx

Fáj,hogy itt kell hagynom őket,de nem vagyok képes Harryt és Lexit nézni.
Újabb 2 rezgés,amiből az jön le,hogy valaki megint megakar akadályozni.

@Harry_Styles: @BellaJonhson sajnálom! szeretlek kicsim!ne csinálj hülyeséget!!xx

Gülűszemekkel néztem a képernyőt,amelyen Harry bocsánatot kért.Kifújtam a bent tartott levegőt és tovább görgettem.

@Louis_Tomlinson: @BellaJonhson nem hagyhatsz itt! nem teheted ezt velem! You are my best friend! xx



És ebben a percben éreztem,hogy a könnyeim utat törnek maguknak.Kiakartam adni magamból a fájdalmat.Sírni akartam még utoljára.

@BellaJonhson goodbye my life and sorry! :c xx

Kiírtam és leraktam a telefonom.Néztem a folyót,a tájat,az embereket akik vidáman sétáltak a párjaikkal.A bambulásom a telefonom csörgése zavarta meg.A Harryvel való közös képünk villogott a képernyőn.Úgy éreztem mintha ezer meg ezer tűt döfte volna a szívembe.Ott volt az a kép,ami azt bizonyította,hogy egyszer minden rendben volt köztünk.De már nem volt így.Harry elrontotta.Kinyomtam a telefont és tovább nézelődtem.De ebben megint megzavart a telefon.Lepillantottam a képernyőre ahol Boo Bear mosolygós arca villogott.Megnyomtam a zöld gombot és a fülemhez emeltem.
-Bella!Jól vagy?Mit csinálsz?Gyere haza!Érted megyek,csak mond meg merre vagy!Mindenki nagyon aggódik.Bells,nem hagyhatsz itt.Nem teheted ezt velem!Szeretlek téged!-Louis szipogós és ideges hangja zengte be a telefonom.
-Louis sajnálom!De ne felejtsd el,hogy nagyon szeretlek téged!Mindennél jobban!Vigyázz El-re és senkinek se mond el,hogy mi történt New Yorkban.Becsüld meg a barátaid,és Sophiet ne hagyd egyedül.Vigyázzatok egymásra és ne feledjétek,hogy mindannyiótokat nagyon szeretlek!Még Harryt is.Louis...ne haragudj rám és soha ne felejts el,emlékezz rám egy mosolygós lányként,aki mindig boldog volt!-motyogtam.
-Bells ne csináld!Szeretlek!-nyögte elhalóan.A szívem elszorult,de nem tudtam mit csinálni.
-Sajnálom!-suttogtam és éppen kiakartam nyomni ,amikor egy hajó dudált.
-A Temzénél vagy,odamegyek!-visította Lou,én pedig lecsaptam a készüléket.
Felálltam a földről és közelebb léptem a folyóhoz.Vettem egy mély levegőt és beleugrottam.A hideg víz egy pillanat alatt átjárta a testem,kifújtam a bent tartott levegőt és vártam,hogy a tüdőm megtelítődjön vízzel.Éreztem,hogy süllyedek,ahogy az öntudatlanság a markában tart,ahogy a szemeim lassan elnehezednek,ahogy az életem a vége felé tart.Tudtam,hogy nemsokára a legjobb barátom karjaiban leszek.Ott ahol boldog lehetek.
Hirtelen éles fényességet láttam,a következő pillanatban pedig elnyelt a sötétség.Ez pedig egyet jelentett,teljesült a tervem.MEGHALTAM.




Nos,remélem tetszett és a második Évadban is velem tartotok!:)
Köszönöm,hogy az első Évadban végig olvastátok a blogot és írtatok Komikat.
És köszönöm,hogy feliratkoztatok!
Ti vagytok a legjobbak!:)) 

14 megjegyzés:

  1. Neee mér ne Haljon meg Bella!!!!
    Ez így nem fair!!
    Ugye megtalálják időben és az orvosok újra élesztik Ő nem halhat meg BASSZUS!!!!
    Légyszi!! kövit mahar. és sok sikert a felvételihez ugyan is én is írok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát kitudja,bármi előfordulhat.lehet meghal..lehet nem.
      sietek csak írjam meg a felvételit! köszönöm szépen,neked is sok sikert hozzá!:) xx

      Törlés
  2. Nagyon jó lett :) Várom a folytatást :)
    Sok sikert a felvételihez,én is akkor írom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen..:)
      igyekszem.
      köszii,neked is sok sikert!xx

      Törlés
  3. Krisztiiiii!! Ne csináld már ne haljon meg Bella!
    asdfghjk nagyon jó! kövit nagyon hamar! :D
    btw: én is 19.-én felvételizek :/ sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szintiii!:)
      de csinálom :3 hát kitudjaa:$$
      sietek,sietek!
      btw.: szerintem mindenki akkor írja:"DD sok sikert neked is és köszönöm szépen.xx

      Törlés
  4. MI ? Nem, az nem lehet h Bella meghal... :o !!
    :D Azon kívül nagy jó lett, hamar hozd a folytatást ! xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól látod!:)
      hmm hát de meghalhat..:$ de majd kiderül!;)
      köszönöm szépen,igyekszem!xx

      Törlés
  5. Ne haljooon meg!!!! Amúgy jó lett:D *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmmm:$$ majd kiderül minden!xx
      köszönöm szépen:) xx

      Törlés
  6. neee Bella nehogy meghaljon am sok sikert a felvételihez én is akkor írom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii neked is sok sikert!:)
      hm..majd kiderül:'D xx

      Törlés
  7. Sok sikert a mai felvételihez :) xx de Louis ugye megtalálja mondd hogy megtalállja :'(

    VálaszTörlés