2012. november 15., csütörtök

29.fejezet~Bradford

Sziasztok!:)
Nézzétek csak,igen bizony új rész miatt jelentkezem.:))
Az előző részhez kaptunk komit,aminek kifejezetten nagyon örülök.:))
Nos a lélekmutatón már lassan 10.000 az oldalmegtekintés,és olyan büszke vagyok rátok.:))
Mit kéne mondanom,hmm?!:D
Ja igen,pár díjat is szeretnék kiosztani,MEGINT.:)
nekik küldöm:----> http://beforetheflood.blog.neon.hu/
http://wfnagain.blogspot.hu/
http://whydontyouremember.blogspot.hu/
http://onegirlonemonthonedream.blogspot.hu/

1. 11 dolgot kell magadról mondani.
2.A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.

3.11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.

4.5 embert meg kell jelölni és linkelni.


11.kérdésem 
1.Mi inspirált az írásban?:)
2.Szereted a nutellát?
3.Honnan jött az ötlet,hogy ilyen témájú legyen a blog?
4.Ha választhatnál,melyiket választanád?: Repülni életed végig vagy halhatatlanság?:D
5.Szereted az alkonyatot?:DD
6.Melyik a kedvenc állatod?
7.Mióta vagy directioner?
8.Mi fogott meg a One Direction-ban?:DD
9.Voltál már külföldön?
10.Gumicukor vagy csoki?*-*
11.Szereted a pókokat?:DD
Na azt hiszem mára ennyi lettem volna:)
Olvassátok a részt és komizzatok.:PP
Puszii:Krisztii xx

ui: tudom,tudom nem 1D,de ti vártátok már a Breaking Dawn második felvonását?:)) /várom a válaszokat:D/

(Sophie szemszöge)
Útban Bradford felé,ahol megismerhetem Zayn szüleit.Nagyon izgatott vagyok,hiszen mindig is szerettem a pasijaim szüleit megismerni.Mindig mindenki udvarias volt velem és szerettek is.Mindig volt bennem egy kis egészséges félelem annak kapcsán,hogy mi van akkor ha esetleg nem vagyok nekik szimpatikus,de Zayn még az út elején megnyugtatott,hogy imádni fognak és én hittem neki.
-Mindjárt ott vagyunk!-zavarta meg a gondolataim Zayn.Aprót bólintottam és rávigyorogtam.Izgultam,de nem féltem.Kíváncsi voltam,hogy milyen Zayn szülei és testvérei.Azt tudtam,hogy Zayn nagyon szereti őket,de kíváncsi voltam,hogy velem hogyan fognak viselkedni.
Zayn 10 perc után lassan leparkolt egy aranyos,családi ház előtt.Kívülről fehér festék fedte a házat,a kertjeiben hatalmas fák tornyosultak,egyszóval minden tökéletes volt.Teljesen nagy volt az összhang,igazi családi idill.
Kikapcsoltam a biztonsági övemet,és kipattantam a kocsiból.Zayn is ugyan így tett,majd mellém sétált.Gondosan átfonta az ujjait a kezemen és a ház felé lépkedett.Hatalmas vigyor ült ki az arcomra,amit Zayn egy megkönnyebbült levegő kifújással díjazott.Az ajtóban még utoljára rám nézett,majd benyitott.Egy tágas előszobába léptem be.Barna tapéta borította a falakat,és szekrények sorakoztak a falakon.
-Anya,Apa!-kiáltotta egy kicsit hangosan Zayn.Beljebb lépkedett a házba és megállt az egyik szoba előtt.Megvárta amíg odaértek mellé,majd belépett.A narancssárga színű kis szobába csöppentünk.A Tv és a kanapé láttán egyből rájöttem,hogy a nappaliban vagyunk.Hangos dobogást hallottam,a következő pillanatban pedig egy közápkorú nő állt velünk szembe.Szeme izgatottan csillogott,szája pedig mosolyra húzódott.Zayn közelebb lépett a nőhöz és szorosan megölelgette.Pár percig csendesen ölelgették egymást,majd a nú húzódott el Zayntől,hogy engem szemügyre vegyen.Feltűnően végig mért,majd odasétált hozzám.
-Örülök,hogy a fiam egy ilyen csinos lánykát fogott meg!-mondta.Hangja tele volt őszinteséggel,ami megnyugtatott.-Patricia Malik!-nyújtotta felém a kezét.
-Sophie Mohn!-köszöntem.Halványan elmosolyodott,majd az ajtó felé nézett,ahol pár perccel ezelőtt bejött.Én is odanéztem és megláttam,egy férfit aki éppen barátomat öleli.Elhúzódott tőle és hozzám sétált.
-Yaser Malik!-köszönt.-Nagyon csinos kislányt fogtál ki magadnak Zayn!-mosolyodott el.
-Sophie Mohn!-köszöntem én is.
-Anya,apa hol vannak a lányok?!-kérdezte Zayn,de ahogy kiejtette ezt a mondatott 3 lány ugrott egyszerre a nyakába és kezdték el puszilgatni.Safaa,Waliyha és Doniya őrültek módjára ölelték Zaynt,aki arcán őszinte,boldog mosoly villant fel.-Lányok!Szeretném nektek bemutatni a barátnőm!-ahogy Zayn kimondta a barátnő szót,mindannyian lemásztak róla és érdeklődve figyeltek.zayn felém mutatott és a 3 lány egyből felém fordult.
-Sziasztok!Sophie Mohn vagyok.-mondtam és rámosolyogtam a 3 lányra.Doniya kezdett el felém lépkedni,majd a nyakamba ugrott.Erősen szorított magához,és én is automatikusan visszaöleltem.
-Doniya Malik.Örülök,hogy megismertelek,remélem jól jársz az öcsikémmel!-lökte oda könnyedén,majd egy másik szoba felé araszolt.A következő lány aki odajött hozzám,a kis Safaa volt.Félénken rám nézett,majd bemutatkozott.
-Safaa Malik vagyok!-nyújtotta a kezét.Elmosolyodtam a kis Safaa láttán,majd megráztam a kezét.Elvigyorodott és visszaszökdécselt bátyához.Waliyha is odajött hozzám és ő is kinyújtotta a kezét.
-Waliyha Malik!Remélem jóban leszünk!-elmosolyodtam.Mindenki nagyon kedves volt velem és ennek nagyon örültem.Ránéztem Zaynre aki a szüleivel beszélgetett,amikor látta,hogy Őt nézem odasétált hozzám és megölelt.
-Felmegyünk a szobámba!-suttogta és az ajtó felé húzott.Lassan lépkedtünk a lépcsőn,és befordultunk az első ajtón.
A halványzöld falak,a sötétbarna szekrények,a sötétkék ágyhuzat teljesen Zayn ízlését mintázta.A szoba egyik sarkában egy hatalmas franciaágy volt,mellette pedig egy aranyos kis asztalka.Az asztalon mindenféle csecsebecse volt.Digitális órától kezdve,a hamu tartóig.
-Nagyon aranyos!-suttogtam,miközben a szekrény előtt a régi fotókat nézegettem.Azt amikor a fiúkkal volt,vagy amikor a családjával mentek egy tóhoz.Mindenféle fénykép megtalálható volt a szekrényen.
-Pont mint Te!-suttogta.Közelebb lépett hozzám és apró puszit nyomott a fejem búbjára.Maga felé fordított és mélyen a szemembe nézett.Érdeklődve figyeltem,ahogy a szeme a szemeim és az ajkam között cikázik,majd megállapodik az ajkamon.Csibészesen elmosolyodott majd lecsapott a számra,mint a ragadozó madár az áldozatára.Szenvedélyesen és erőteljesen csókolt,majd az ágy felé kezdett tolni.Belemosolyogtam a csókunkba,majd még erőteljesebben kezdtem csókolni,ami Zaynnek nagyon bejött.Hangosan sóhajtoztunk,miközben próbáltuk lerángatni egymásról a felesleges ruhadarabot.De ezt is,mint mindig megzavarta valami.Most éppen a telefonom kezdett hangos visítozásba,ahogy belekezdett az egyik Coldplay számba.Kelletlenül,de elhúzódtam barátomtól,aki ziháltan kapkodott levegő után.Kihalásztam a zsebemből a telefonom és a kijelzőt kezdtem szugerálni.BELLA.Lassan a fülemhez emeltem a telefont és éppen beleszólni készültem,amikor meghallottam Bella hangját.
-Sophie.....-és elcsuklott a hangja. 

4 megjegyzés:

  1. Wwwááá !De izgi *o*!! Nagyon jó mint mindig !! Hamar kövit !! Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha.:DD
      köszönjük szépen!
      aranyos vagy..:DD
      sietek xx.

      Törlés
  2. ááá vajonmit akar mondani nekiii :OO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD
      a következő rész tartalmából kiderül,addig is nyugii.:DD

      Törlés