2012. november 13., kedd

28.fejezet~Holmes Chapel

Sziasztok drága olvasók!:)
Nézzétek mit hoztam,bizony egy részt!:)
Na a részről csak annyit,hogy : Bella és Harry lesznek a főszereplők benne,és egy kis részt Joshnak is szántam.A címből kifolyólag szerintem hamar rájöttök,hogy Holmes Chapelben játszódik.:)

Más:Most tartunk a 28.fejezetnél és nem sokára vége az első évadnak,DE nyugalom jön a második ÉVAD,de csak akkor ha lesz rá jelentkező!!

Puszii nektek,remélem a következő résszel,hamarabb végzek.:)
 
Krisztii.xx
 
 
 

(Bella szemszöge)
Félek.Mi van akkor ha nem tetszem nekik?Ha nem kedvelnek meg?Ha nem leszek nekik szimpatikus?Ha nem fogadnak be?
Idegesen tördeltem a kezem,miközben az ország úton hajtottunk Holmes Chapel felé.Harry fekete,jól bevált Range Rover-ével szeltük az utakat.Csendesen ültünk egymás mellett,Harry az utat figyelte én pedig a gondolataimba temetkeztem.
-Bella!Jól vagy?-hallottam Harry aggodalmas hangját.Óvatosan rázogatta a vállamat,szemeivel pedig engem bűvölt.Ijedten pislogtam egy párat,majd lassan ráemeltem a tekintetem.-Minden renden.-erőltettem egy kisebb féle mosolyt az arcomra,amit Harry egy szemforgatással dijjazott.
-Nyugodj meg!Szeretni fognak!-mondta.Szemeivel még mindig engem bűvölt,majd újra az utat kezdte pásztázni.Lassan haladtunk a forgalmas autópályán és egyre közelebb kerültünk a célhoz.Már messziről láttam kibontakozni a Holmes Chapel feliratot.A pánik újra rám tört,és megint tördelni kezdtem az ujjaim.Ideges voltam,nagyon is.A szemem sarkából láttam ahogy Harry rám pillant,majd az utat bűvöli tovább.Pár perc után azt vettem észre,hogy Hazza leparkol egy kis ház előtt és rám néz.Fal fehér arccal néztem a ház felé,ami minden bizonnyal a végleges állomás volt.Az ujjaimmal görcsösen markoltam az ülést,és ziháltan kapkodtam levegő után.
-Bella!-szólított meg Harry.Lassan odafordítottam a tekintetem és Harry ideges arcával találtam szembe magam.Szemeiben félelmet,aggódást és izgatottságot láttam.-Vegyél mély levegőt!-kérlelt.Aprót bólintottam és mély levegőt vettem.A zihálásom alább hagyott,és normális tempóban kezdtem levegőt venni.
-Készen állsz?-törtem meg a csendet.Aprót bólintottam és kimásztam a kocsiból.Láttam,ahogy Harry halványan elmosolyodik és ő is kiszállt az autóból.Mellém lépett és kezeinket óvatosan összefonta.Az ajtó felé kezdtünk lépkedni,majd mikor odaértünk Harry egyszerűen benyitott.Finom sütemény illat csapta meg az orrom,és abban a pillanatban Harry elkiáltotta magát.
-Megjöttünk!-utoljára még biztatóan rám mosolygott,majd az anyukája lépett ki a konyhából.Boldogan elmosolyodott és fiához rohant.Jó erősen megszorongatta,és apró puszit nyomott a feje búbjára.Harry arrébb lépett anyukájától és felém fordult.
-Anya ő itt a barátnőm,Bella Jonhson.-félénken előrébb léptem és udvariasan bemutatkoztam.
-Jó napot.Bella Jonhson örülök,hogy megismerhetem magát.
-Aranyom,tegezz csak nyugodtan.Anne vagyok.-mondta és engem is megölelt.Eléggé meglepett,de nem volt időm ezen mélázni mert a lépcső felől hangos dobogás hallatszott.Anne elhúzódott tőlem és a lépcső felé nézett.Egy barna hajú,csinos lány száguldott le az emeletről.Gemma Styles,az én pasim drága nővére.Még  mindig ugyan olyan szép,mint pár évvel ezelőtt.
-Öcsii!-visította és Harry nyakába ugrott.Nyomott egy barackot a fejére,majd felém fordult.-Bella örülök,hogy megismerhetlek.Remélem Harry az óvszert nem felejti el!-tette hozzá röhögve,mire én fülig vörösödtem.
-Jól van Gemma!-mondta Harry és kézen ragadott.-Felmegyünk kipakolni!-mondta és az emeletre húzott.Benyitott a legelső ajtón és maga után húzott.A falak világoskéken pompáztak,a szoba közepén volt egy hatalmas franciaágy,mellette pedig egy hatalmas Tv.A szoba jobb oldalán szekrényen sorakoztak és mellettük egy ajtó-gondolom a fürdőszoba-eléggé tágas kis szobácska volt.Harry levetődött az ágyra és csábosan rám mosolygott.Odalépkedtem mellé,és apró csókot nyomtam a szájára.Drága barátom persze ennyivel nem elégedett meg,magára rántott és forró csókot lehelt ajkaimra.A meghitt csókolózásunkat a telefonom szakította félbe.Kelletlenül húzódtam el Harrytől,aki a fürdő felé intett.Bólintottam egyet és a következő pillanatban Harry már a fürdőben volt.Kivettem a telefonom a zsebemből és a hívó fél nevére néztem.Josh.
-Igen tessék?-szóltam bele.
-Bella.-hallottam legjobb barátom lágy hangját,de nem tudtam mire vélni a hirtelen hangulatváltozását.-Sajnálom,hogy bunkó voltam.Ne haragudj!-hangjában hallottam az őszinte megbánást.
-Nem haragszom,inkább te ne haragudj rám!-mondtam.Hallottam ahogy Josh a vonal másik végén felhorkan,majd felröhög.Én is elmosolyodtam és vártam,hogy megszólaljon.
-Mikor jöttök haza?-kérdezte.
-2 nap múlva,vagyis holnapután.-hallottam ahogy Josh kifújja a bent tartott levegőt,majd gyorsan megszólalt.
-Rendben akkor 2 nap múlva találkozunk.Szia,szeretlek és vigyázz magadra!-mondta.
-Vigyázni fogok,de azért te se csinálj hülyeséget.Szeretlek.-hallottam ahogy barátom felhorkan,majd kinyomta a telefont.Visszacsúsztattam az Iphone-omat a zsebembe és a szekrényhez léptem.Millió meg egy fénykép volt Harryről,a családjáról és a fiúkról.
Az első képen Harry kisbaba kori képe volt,a következőn egy iskolás fotó ahol éppen az iskola padban ül,a harmadik képen az anyukájával és a nővérével volt,a negyedik képen a fiúkkal az x-factorban.Sorra jöttek a képek egészen az utolsó turnéig.Gondolom a többi képet,már nem tudta kirakni,hisz nem volt itthon olyan sokat.Aranyos látvány nyújtott,az összes régi fénykép,ez mutatta hogy Harry nem szállt el magától.Ugyan az a Holmes Chapeli srác,mint aki 2010-ben volt.
 
(Harry szemszöge)
Ki lébecoltam a fürdőből,és egyből Bella felé kaptam a fejem.A szekrényem előtt állt és a fotókat nézegette.Mikor észrevette,hogy őt bámulom,odasétált hozzám és megcsókolt.Bódító illata megint elvette a józan eszem,aminek következtében az ágyon kötöttünk ki.Szenvedélyes csókban törtünk ki,amikor anya kiáltása lengte be a lakást.
-Ebéd!-Bellával automatikusan szét rebbentünk.Kiugráltunk az ágyból és a konyha felé igyekeztünk.Anya a konyhapultnak támaszkodva várta míg mindenki leér,majd felszolgálta az ebédet.Anya házi készítésű húslevese volt a legfinomabb amit valaha ettem.
-Ugye szereted a húslevest?-kérdezte félve anya.Barátnőm aprót bólintott,mire anyukám megeresztett egy mosolyt.Az ebédet természetesen végig beszélgettük,minden féle téma jött.A desszertnél már a gyerek koromról volt szó.Anya készségesen mesélte,hogy miként fejeltem le egy kecskét és miként estem bele 7 évesen a sárba.Bella jókat mosolygott rajta,én pedig durcizva majszoltam a muffinomat.
-Jól van anya,már elegem meséltél.Mi most felmegyünk a szobámba.-mondtam és felálltam az asztaltól.Bells utánam araszolt,majd a szobámba érve az ágyra ugrott.
-Nagyon aranyos családod van.-mondta.Elmosolyodtam és mellé feküdtem a hatalmas francia ágyon.
-És te féltél.-állapítottam meg.Barátnőm lesütötte a szemét,majd odakúszott mellém.Szorosan a mellkasomra vontam és hallgattam egyenletes lélegzetét.
-Szeretlek!-suttogtam a fülébe.Bells megremegett,majd rám nézett.Elvigyorodott és apró puszikat lehelt a nyakamra.Kirázott a hideg az érintésétől,de ő mit sem törődve ezzel tovább kényeztetett.Nem bírtam tovább türtőztetni magam,gyorsan fordítottam a helyzeten így én kerültem felülre.Apró puszit nyomtam a nyakára,majd az ajkaira.Szenvedélyesen megcsókoltam és most már semmi se érdekelt.Akartam Őt.Mindennél jobban vágytam rá.Erőteljesen csókoltam és Bella is ugyan így tett.Hevesen küzdöttem az érzelmeimmel,de ő nem gátolt meg abban,amit tenni akartam.Hagyta magát.Apró csókokat leheltem a nyaka tövébe,az arcára,a homlokára és visszatértem a szájára.Bells szájából egy halk sóhajt tört fel,majd hirtelen megakadt a csókolózásban.Elhúzódtam tőle és értetlenül meredtem Bellára.
-Sajnálom,ha valamit rosszul csináltam....-kezdtem bele,de leintett.Óvatosan felült és a telefonja után kezdett kutatni.Megrémített,nagyon is.
-Nem csináltál semmi rosszat,csak rossz előérzetem van Joshhal kapcsolatban.-mondta és az Iphone-ját a füléhez emelte.

(Bella szemszöge)
Kicsöng....kicsöng..kicsöng..és végre valahára meghallottam legjobb barátom morcos hangját.
-Mi olyan fontos?-tért egyből a lényegre.Meglepődve hallgattam ezt a morcos hangot,majd mit sem törődve előző megnyilvánulásával,belekezdtem a mondandómba.
-Az olyan fontos,hogy volt egy rossz előérzetem és tudni akartam,hogy jól vagy-e.De ahogy elhallgatom eléggé morcos vagy,úgyhogy ki vele.Mi történt?
-Bella nem tudtam,hogy te vagy az.Bocsánat,csak aludtam.Nincs semmi,nyugodj meg jól vagyok.-megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt,mikor biztosított a jól létéről.
-Rendben.De ígérd meg hogy vigyázol magadra.Érzem,hogy valami fog történni.-mondtam.Féltettem Őt,hiszen általában mindig bevállnak a rossz előérzeteim.
-Vigyázok magamra,ígérem!
-Merem remélni,de most leteszlek.Szia.-mondtam és válaszát meg sem várva,letettem a telefont.Harryre pillantottam,aki még mindig értetlenkedve nézett rám.
-Rossz előérzetem van Joshhal kapcsolatban,és általában az ilyen rossz előérzetek mindig beválnak.Valami történni fog!-mondtam alig hallhatóan.


4 megjegyzés:

  1. Na végre egy új rész!!Nagyon jó lett!Siessetek a kövivel!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon sajnálom,hogy ilyen későn jött a rész.A következőt megpróbálom hamarabb összehozni.xx puszii:Krisztii xx

      Törlés
  2. áhh új réész imádtam mint mindegyiket puszka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.:) aranyos vagy.xx Puszii:Krisztii xx

      Törlés