2012. november 2., péntek

26.fejezet~Együtt

Sziasztok babócák:D
Lehet örülni,meghoztam az áhított 26.fejezetet.
Remélem tetszeni fog és komiztok.

Nos a népszámláló,már majdnem eléri a 8000 kattintás,úgyhogy nagyon köszönöm/köszönjük.
Van 18 rendszeres olvasó,szóval á köszii.:) 
A részről annyit,hogy a címből is ki lehet következtetni a lényeget.
A szünetben,még vagy ma vagy holnap felkerül a 27.fejezet is.
De addig komizzatok és jó olvasást.
Puszii:Krisztii xx 

  *Sophie szemszöge*
Eljött az idő.Most vagy soha.

Lélekszakadva rohantam Zayn lakásához és bíztam benne,hogy még nem késtem el.Őrült módjára nyomtam a csengőt és vártam a megmentőmet.De az valamilyen oknál fogva nem akart jönni.Elkeseredetten nyomtam a csengőt,de semmi haszna nem volt.Elkéstem.
-Te mit keresel itt?-hallottam egy mély,dörmögős hangot.A térdeim remegni kezdtek és a pillangók a hasamban egy emberként kezdtek ficánkolni.Lassan felé fordultam.Előttem állt,teljes élet nagyságban.Barna hajában,szőke melírok,arcán pedig egy kis borosta.Mély barna szemeit az enyémbe fúrta és várta a válaszom.Elmosolyodtam,majd a nyakába ugrottam.Szorosan magamhoz öleltem,majd megcsókoltam.Zayn szenvedélyesen visszacsókolt,majd a hajamba túrt.Éreztem,hogy megtaláltam a helyemet.Zayn volt a pasi,akiért bármire hajlandó lennék.Megtaláltam a másik felem,és nem méltóztatok elengedni.Zayn pár perc után elhúzódott tőlem és meglepődve nézett felém.
-Akkor engem választottál?-kérdezte egy huncut mosollyal az arcán.Aprót bólintottam,Zayn pedig hirtelen az ölébe kapott.Ide-oda ugrált velem,majd egyszer csak lerakott.
-Szeretlek!-mondta.Kimondta,azt amire kicsi korom óta várok.Azt mondta szeret.Úristen,engem Sophie Mohn-t szeret egy híresség,aki nem más mint Zayn 'szexisten' Malik.
Az agyamban hirtelen minden elsötétült és jött a rózsaszín köd,ami nem akart kijönni onnan.Elborult az agyam,nem érdekelt,hogy Zayn most éppen hülyének néz,egyetlen szó visszhangzott a fejembe: "szeretlek".
-Én is szeretlek Malik!-láttam,ahogy Zayn kifújja az eddig bent tartott levegőt és sármosan elmosolyodik.
-Akkor mostantól együtt?-kérdezte.Hatalmas kő esett le a szívemről,hiszen most már biztos lehettem benne,hogy komolyan gondolja.
-Együtt.-mosolyodtam el.Zayn bólintott egyet és egy apró puszit lehelt az ajkaimra.

*Bella szemszöge*
Talán most eljött az én időm.Talán Harry oldalán megtalálom az igazi boldogságot.
-Kicsim!-rontott be a szobámba,az újdonsült barátom.Óvatosan végig nézett rajtam,majd a combjaimnál megakadt a tekintete.Kaján vigyor ült ki az arcára,mire én megdobtam egy párnával.Durcásan nézett a szemembe,én pedig jkedvűen mosolyogtam.Harold megforgatta a szemeit,majd hirtelen felkapott és ledobott az ágyamra.Hiper gyorsasággal rám mászott,majd gyengéden megcsókolt.Nyelvei utat törtek az én számba,és táncra hívták az én drága nyelvecskémet.(muszájvolt:D. szerk.megj.)Óvatosan beletúrtam a hajába,amit ő egy édes kuncogással reagált le.Elhúzódott tőlem,majd a nyakamat kezdte csókolgatni.Az egész testem bizsergett az érintésétől.Tudtam,hogy ha most nem állunk le,akkor bajok lesznek.
-Harry...-suttogtam,de ő rávetette magát az ajkaimra.Követelőzve csókolt,én pedig ugyan olyan intenzíven csókoltam vissza.Újra beletúrtam a hajába,Harry pedig morgott egy aprót.Belemosolyogtam a csókunkba,majd elhúzódtam tőle.Először érdekesen nézett rám,majd leesett neki a tantusz.
-Ne haragudj,csak teljesen megbolondítasz és egyszerűen elvesztettem a fejem és...-gyorsan nyomtam egy puszit a szájára,ezzel elhallgattatva.
-Nem haragszom.-mondtam,és a szekrényemhez lépkedtem.
-Szeretlek Bells.-mondta és magához húzott.


*Louis szemszöge*
Tudtam,hogy minden a legnagyobb rendben lesz.Zayn Sophie-val,Harry pedig Bellával találja meg a közös pontot,hangot...kinek hogy tetszik.
-Eleanor.-szólítottam meg kedvesen a barátnőmet.Mosolyogva felém kapta a fejét,majd odasétált mellém.
-Igen Lou?-kérdezte.Huncutul elmosolyodtam,majd magamhoz rántottam és finoman megcsókoltam.El készségesen visszacsókolt,majd belemosolygott a csókunkba.Elhúzódott tőlem,majd a konyha felé indult.A konyha ajtóból,még vissza fordult és küldött egy légpuszit.A pusziért kaptam,és az arcomra nyomtam.El felnevetett azon az édes,csilingelő hangján majd a konyhába sietett.
Megfogtam ezzel a lánnyal az Isten lábát.Csodálatos,kedves,gyönyörű és ami a legfontosabb,nem a hírnevem miatt szeret.Sok lány csak a hírnevemre pályázik,a pénzre és arra,hogy luxus villákban lakhasson,de Eleanor nem ilyen.Ő teljesen más,megért engem és a rosszabb napokon is képes mosolyt csalni az arcomra.Sose tudnám megcsalni,hiszen még egy ilyen lányt soha se találnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése