2012. november 2., péntek

27.fejezet~Egy váratlan fordulat

Nézzétek mit hoztam.:D
Egy újabb fejezet,így a szünet utolsó napjaiban.
Ahogy ígértem,2 részt kaptatok.Azt hiszem ez a rész egy kicsit hosszabb lett,mint a többi.
Iratkozzatok fel,és komizzatok is.:)
MÁS: láttátok a videóklippet?
Annyira nagyon jó lett,hogy huh.Nem találok rá értelmes szavakat.
Zayn csokoládé barna,érzelmes szemei.
Liam puszi küldése.
Niall szólója,és a közelítés az arcára.
Louis aranyos mosolygása,és az ő arcára közelítés.
És Harry.Amikor kis szégyenlősen lehajtja a fejét,vagy amikor a szólója közben mosolyog.
Komolyan,tudják hogy kell tökéletes klippet csinálni az már biztos.
LITTLE THINGS.- ha nem láttátok,nézzétek meg.
Nos,ennyi lettem volna.Puszii:Krisztii xx ui.:Komizzatok :D



 *Harry szemszöge*
Egy hét telt el azóta,hogy összejöttünk Bellával.A rajongók már nagyon faggatóznak,ugyanis twitteren bejelentettem,hogy barátnőm van.Igaz,azt nem árultam el,hogy ki hiszen nem akarom veszélynek kitenni.De a mai interjúnkon,muszáj lesz elmondanom a nevét.
-Kicsim!-szólítottam meg,mire mosolyogva rám nézett.-Ma el kell mondanom,hogy te vagy a barátnőm.-mondtam.Bells lehajtotta a fejét,majd újra rám nézett és bólintott egy aprót.Odabújtam hozzá és szorosan a mellkasomra vontam.Apró puszit nyomtam az orrára és ennek következtében vörösödni kezdett.Elmosolyodtam és kimásztam az ágyból.Az ajtó felé vettem az irányt,de egy hang megszakította a tevékenységem.
-Szeretlek Harry.-hallottam meg Bella,édes hangját.A szívemet hatalmas melegség járta át.Megfordultam a tengelyem körül és visszaugrottam az ágyra.
-Én is szeretlek kicsim!-mondtam és megcsókoltam.

*Zayn szemszöge*
Egy hete vagyunk együtt Sophieval.Minden a legnagyobb rendben megy.Hatalmas a harmónia,és millió meg egy közös pontunk van.Megértjük egymást,és azt hiszem ebben az egy hétben megtapasztaltuk egymás jó és rossz tulajdonságait.
-Zayn,mikor jelented be,hogy nem vagy szingli?-kérdezte egy hatalmas mosollyal az arcán.
-Szerintem ma.Interjúra megyünk.Jöhetnél velem,szerintem Harry is hozza Bellát.-mondtam.Sophie bólintott egyet,majd a konyhába csoszogott.Utána masíroztam és hátulról átöleltem.Apró puszikat leheltem a nyakára,amitől Őt kirázta a hideg.
-Malik....-kezdte volna a szokásos pampogását,de egy csókkal elhallgattattam.Belemosolygott a csókunkba,majd sietősen elhúzódott tőlem.Vigyorogva nézett rám,majd a 'szobánk' felé intett.Megforgattam a szemeim és a szobánkba indultam,valami értelmes gönc után kutatva.

*Sophie szemszöge*
Ahogy Zayn bement a szobába Bella számát kezdtem tárcsázni.A második csörgésre végre méltóztatott felvenni.
-Mond!-szólt bele egy hang.
-Harry,tudod adni Bellát?-kérdeztem.Harry elkiáltotta magát,és a következő percben már barátnőm hangját hallottam.
-Na mond mit szeretnél?-kérdezte.Átgondoltam a mondandóm,majd belekezdtem.
-Téged is visz Harry az interjúra?-kérdeztem.Bella sóhajtott egy hatalmasat,majd megszólalt.
-Igen visz és bejelenti,hogy együtt vagyunk.És ha jól gondolom Zayn is visz téged és ő is most jelenti be.-mondta.Hangján hallottam,hogy mosolyog.Felkuncogtam,majd sietősen beleszóltam.
-Nemsokára hazaugrom.Kell valami ruha.Majd beszélünk,szia.-mondtam és gyorsan letettem a telefont.Zayn abban a pillanatban csapta ki a szoba ajtót,és egy modellt megszégyenítő divatbemutatót tartott nekem.Először ledobta a kockás ingét,majd a nadrágjával kezdett szerencsétlenkedni.Izmos vállát és kocka hasát kezdtem bámulni,míg ő nagy nehezen leoperálta magáról a farmer nadrágját.Kaján vigyor ült ki borostás pofijára,de én nem törődve vele,elmasíroztam mellette.Vagyis csak szerettem volna,hiszen Zayn felkapott az ölébe és csókolgatni kezdett.
-Zayn..-kezdtem,de mit mindig,most is megcsókolt nehogy betudjam fejezni.-Neked ma interjúd lesz,nekem pedig haza kéne ugranom átöltözni.-mondtam.Zayn letett az öléből,majd kiskutya szemekkel nézett rám.
-Ugye én is mehetek veled?-kérdezte.Elvigyorodtam a hülye kérdésén,de amikor láttam,hogy ő halál komolyan gondolja bólintottam egyet,ő pedig kisfiú módjára kezdett öröm táncba.Gyorsan magamra kapkodtam egy ép kéz-láb ruhát,majd az ajtó felé siettem.Barátom,még szarakodott egy sort a hajával,ugyan is neki nem volt mindegy,hogy merre dől az antennája.


*Bella szemszöge*
Josh szobájában ültem és vártam,hogy hazajöjjön.Mióta Harryvel összejöttem kicsit elhanyagoltam.Jaj,kinek akarok hazudni?Nagyon is elhanyagoltam,sőt nem is nagyon foglalkoztam vele az elmúlt 1 hétben.Azt se tudom,most merre van.
A szoba ajtó hirtelen kicsapódott és Josh lépett be rajta.Mikor meglátott,kikerekedett szemekkel vizsgálta,hogy biztos nem csak káprázik a szeme.
-Hát te?-kérdezte nem törődöm stílussal.Rosszul esett,hogy ilyen érzelemmentesen kérdezte,de tudtam;megérdemeltem.
-Josh,sajnálom hogy elhanyagoltalak.-kezdtem bele a bocsánatkérésbe,de Josh félbe szakított.
-Nem haragszom.Csak nem értem minek vagyok még mindig itt.-kezdte.
-Hogy-hogy nem érted,miért vagy itt?-kérdeztem.Arcára kihatolt minden érzelem.A szemei fájdalmat,csalódottságot és szomorúságot tükröztek.Nem értettem.
-Sophie-nak nem kellek.Te pedig elvagy varázsolva az újdonsült barátoddal.-mondta és megint átváltott bunkó stílusba.
-Mondtam már,hogy sajnálom.És igen tudom ezzel nem tudom helyre hozni,de nagyon bánom,hogy így elhanyagoltalak.Te vagy a legjobb barátom és nem akarlak elveszíteni.-éreztem,hogy nemsokára eltörik a mécses,de nem engedhetem meg magamnak,hogy folyton sírjak.
-Bells,nem fogsz elveszíteni és ezt te is jól tudod.De most hagyj magamra,tudod ilyenkor jobb.Most napon van.-mondta és az ajtó felé mutatott.Óvatosan felálltam az ágyról és kisétáltam a szobájából.A szobám felé indultam,de útközbe Sophie-ba botlottam.A szobája felé intett én pedig követtem.
-Nagyon ki van?-kérdezte.Tudtam kire gondol.Nevet se kellett mondania,egyből leesett a tantusz,hogy Joshra gondol.
-Igen.-mondtam.Sophie bólintott egyet és gardróbjához sétált.Kivett egy piros-fehér 'Zayn-es' pulcsit,hozzá pedig egy krém színű nadrágot.
Kitette az ágyára,majd cipő után kezdett kutakodni.Előhalászott egy egyszerű fekete torna cipőt,majd a ruhája mellé rakta.




Kíváncsian nézett rám,én pedig elképesztő vigyort varázsoltam az arcomra,ezzel jelezve,hugy tetszik az összeállítás.Barátnőm az ajtó felé biccentett én pedig kisétáltam rajta,ő is jött utánam és egyenesen a szobám felé indult.Beléptem a gardróbomba és ruha után kezdtem kutatni.Elővettem egy világos kék farmer,és egy kék Angry Bird-os felsőt.Kerestem hozzá egy kék ADIDAS-os pulcsit,majd cipő után kezdtem kutakodni.Előhalásztam egy egyszerű kék torna cipőt és az ágyamra dobtam.Sophie elvigyorodott,majd kirohant a szobámból.




Pár perc múlva a kikészített ruhájával állt a szobám kellős közepén,és kezdett öltözni.
-Bolond!-mondtam.Sophie rám nyújtotta a nyelvét,majd folytatta az öltözködést.
10 perccel később már teljes harcidíszben álltunk a szobámban.Sophie lazán a vállára engedte a haját,én pedig lófarokba kötöttem.Pár perc múlva kicsapódott az ajtóm és két imádnivaló fickó lépett be rajta.Zayn odasétált barátnőjéhez,Harry pedig az ajtófélfának dőlve nézett végig rajtam.Hogy teljes legyen a hatás meg is fordultam egyszer-kétszer,amit Harry röhögve díjjazott.Odasétált mellém,majd szorosan magához húzott.
-Skacok gyertek!-kiáltotta el magát Liam.Harryvel kézen fogva sétáltunk le a lépcsőn,mögöttünk pedig Zayn-Sophie páros sétálgatott.Kiértünk a házból és egyből az autó felé vettük az irányt.Az út elég rövid volt,ugyan is a stúdió nem volt olyan messze a lakásunktól.Már messziről lehetett hallani a rajongók sikítozását,amitől Sophie és én is megijedtünk egy kicsit.A fiúk bíztatóan néztek ránk,amitől egy kicsit jobban éreztük magunkat.
-A lényeg a lényeg.Mindig maradhatok mellettünk,és ne figyeljetek az újságírók kérdésére.Bent úgy is tisztázunk mindent.-mondta Liam.Kipattant a kocsiból,mi pedig követtük.A vakuk automatikusan kattogtak,és a kérdések ezrei cikáztak a levegőben.Erősen szorítottam Harry kezét,aki hiper gyorsasággal lépkedett be az épületbe.Szorosan magához húzott és így mentünk fel a harmadik emeltre.A fiúkat elvezették az öltözőjükbe,mi pedig kint vártuk,hogy jöjjenek.10 perc múlva mikroporttal felszerelkezve készültek az élő adásba.

*Louis szemszöge*
-Helló mindenkinek,Itt Julia Evens jelentkezik élőben a Teen Tv-től.Mai vendégünk a brit-ír fiúbanda,a One Direction.-ahogy kimondta a nevünket,a rajongók eget rengető sikítozásba kezdtek.A fiúkkal szép,lassan bevonultunk,majd helyet foglaltunk a kanapén.Julia kedvesen mosolygott,majd elkezdte az interjút.
-Nos srácok,most fog kijönni az új albumotok.Mondjatok róla valamit.-kezdte a beszélgetést.Mindannyian Liam felé néztünk,aki belekezdett a mondandójába.Szépen megfogalmazta az új albumról szóló dolgokat.Julia figyelmesen végig hallgatta,majd feltette a legjobban várt kérdést.
-És hogy vagytok a lányokkal?-kérdezte.
-Nekem még mindig van barátnőm,Eleanor Calder személyében.-mondtam és a név hallatán melegség járta át a szívem.
-Én is boldog párkapcsolatban élek Danielle Peazerrel.-mondta Liam és a többieket figyelte.
-Nos,én még mindig szingli vagyok.-jelentette ki Niall,mire hangos sikítások lepték el a stúdiót.
-Nekem is van barátnőm.-kezdte Zayn,de Julia félbe szakította.
-Oh,akkor mesélj róla.Hogy ismerkedtetek meg?Hogy hívják?Mióta vagytok együtt?-tette fel a kérdéseket.Láttam Zaynen,hogy nem sok kell neki és mindjárt feláll és itt hagyja az egészet,de türtőztette magát.
-Sophie Mohnnak hívják,lassan 2 hónapja ismerem és egy hete vagyunk együtt.-mondta.A közönség tapsviharba tört ki,majd a nő Harry felé fordult.
-Én is boldog párkapcsolatban élek,amit twitteren már be is jelentettem.Bella Jonhsonnak hívják a barátnőm,és ugyan úgy 2 hónapja ismerem és 1 hete vagyunk együtt.És kedves rajongók,szeretnélek titeket megkérni,hogy ne küldjetek nekik fenyegető üzeneteket,ha igazi rajongók vagytok;akkor elfogadjátok,hogy Zayn és Én boldogok vagyunk.-mondta Harry.Helyeslően bólogattunk,majd megköszöntünk,hogy részt vehettünk a műsorban és távoztunk.

*Bella szemszöge*
Ahogy Harryék kijöttek a stúdióból,egyből a nyakába ugrottam.Szorosan megölelt majd a fülemhez hajolt és suttogni kezdett.
-Pakolj,holnap megyünk Holmes Chapelbe!

*Sophie szemszöge*
Zayn felém igyekezet,én pedig szorosan hozzábújtam.Beszívtam bódító illatát,majd apró csókot nyomtam a szájára.
-Szívem,holnap indulunk Bradfordba!






4 megjegyzés:

  1. Uuúúúuu... Nagyon jó !! *o* Hamar kövit !! Egyre izgibb !! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii.:) igyekszem.még kell pár komment:)) xx

      Törlés
  2. wowowowow...nagyon jó!!*-* Siessetek a kövivel!! :DD

    VálaszTörlés
  3. áááááá nagyon szupi *.* kövit gyorsan

    VálaszTörlés