2013. június 26., szerda

*2.ÉVAD* 63.fejezet~A fiam a hibáddal együtt is szeretni fog

ÚÚÚJ rész!:DDD
Tisztára büszke vagyok magamra,hogy mostanság naponta hozom a részeket és ti meg írtoook komit..imádlak titeket
Remélem ez a rész is elnyeri a tetszésetek és komiztook:$
4-5 komi után jön a következő...de lehet ma még kaptok +1 részt...attól függ milyen a hangulatoom:D
Puszoo:Krisztii
Jó olvasást!xx

(Anne Cox szemszöge)

Összezavarodottság.Ez jellemezte az utóbbi 3-4 hónapomat.Először is nem értettem,hogy a fiam hogy volt képes megcsalni egy ilyen imádni való lányt,aki minden hülyeségével együtt szerette.Aztán jött a következő csapás,amikor Bella elutazott,a fiam pedig kiborult és kórházba került,akkor még nem gondoltam hogy a kislánynak ilyen nagy galiba van a háta mögött,de tévedtem.Sose gondoltam volna,hogy Ő és Louis összeszűrik a levet..Haragudtam rájuk,de később megértettem,hogy tényleg szeretik egymást.Aztán most itt ülök a kórház folyosóján és imádkozok,hogy a kisfiam felépüljön és gondolkozom a jövőn.Hogy min is?Ez egyszerű kérdés.Bellán.
Vajon tényleg a stressztől esett össze vagy valami más áll a háttérben?És vajon szereti még Harryt?
-Anyu,hol vannak a többiek?-Gemma megállt előttem és érdeklődve nézett bele a szemeimbe.
-Bella rosszul lett,Louisval és Liammel hazament,Zayn pedig szerintem cigizik.-mondtam.Gemma bólintott,majd leült mellém.
-Anyu,szerinted Harry mit fog szólni ahhoz,hogy Louis és Bella együtt vannak?-kérdezte.
-Figyelj kicsim!Tudom,hogy Harrynek nagyon rosszul fog esni,de visszafogadná Bellát.Szereti és pont ezért van most itt,ahol van.-mondtam.Gemma kifújta a levegőt,majd előkapta a telefonját és twitterezni kezdett.
Biztos voltam abban,hogy Harry az életénél is jobban szereti Bellát,de azt is tudtam hogy Bella is szereti még a fiam.Láttam rajta,amikor kijött a kórteremből és Louis is nagyon jól tudta,hogy a barátnője szereti Harryt.De nem merték bevallani,hiszen nem akarták tönkre tenni a kapcsolatukat.Mert szerették egymást,és akár az életüket is feláldozták volna egymásért..és ez példaértékű volt.De még mindig rossz volt őket együtt látni.Mert Bellát a fiam mellett szerettem volna látni,hiszen ő egy csoda volt.Egy földre szállt angyal...egy rossz szava se volt hozzám vagy akár a fiamhoz.
Felálltam a székről,majd a lányomhoz fordultam.
-Maradj itt,szerintem Zayn is hamarosan itt lesz...én most elmegyek,beszélnem kell Bellával.-mondtam és nyomtam egy puszit az arcára.Kiviharoztam az épületből,majd beültem a kocsimba és hajtani kezdtem a házukhoz.Pár perc után lefékeztem a járművel,majd az ajtóhoz léptem és becsengettem.Liam kissé szomorkás arccal nyitott ajtót,de amint meglátott egy mosolyt csalt az arcára,majd beinvitált.
-Mi szél hozott Anne?-kérdezte,miközben a nappali felé vezetett.
-Bellához jöttem.-válaszoltam,mire felkapta a fejét és érdekesen kezdett méregetni.-Beszélni szeretnék vele,nyugalom nem fogom megenni.-mosolyodtam el.
-Fent van az emeleten,jobbról a második ajtó...de nincs valami jó passzban!-mondtam,a mondandója végére pedig elhúzta a száját.Bólintottam egyet,majd az emelet felé indultam.Óvatosan kukucskáltam be a szobába,ahol Bella volt.Kissé fehér arccal feküdt az ágyban és olvasgatott.Beljebb merészkedtem,ő pedig felkapta a fejét és a szájával 'o' alakot formált.Maga mellé rakta a könyvet,majd kitakarózott és megpróbált felkelni.
-Ne,maradj csak nyugton!-mondtam,Ő pedig tehetetlenül visszasüppedt a párnák közé.-Ugye nem zavarok?-kérdeztem.Megrázta a fejét,majd megpaskolta maga mellett a helyet.
-Miben segíthetek?-suttogta.
-Bella,ugye tudod hogy a fiam nagyon szeret téged?-kérdeztem.Bella hatalmasra meresztett szemekkel nézett rám,majd megszólalt.
-Szeretett,de miután megcsaltam a legjobb barátjával,a pokol legmélyebb zugába kíván.-motyogta.
-Na figyelj rám.A fiam teljes szívéből szeret téged,soha senkit nem szeretett annyira mint téged,és az hogy megcsaltad nem azt jelenti,hogy nem szereted,mert hiába akarod letagadni látom rajtad,hogy még mindig érzel iránta valamit.És nem ezzel,nem azt mondom hogy nem szereted Louist,mert tudom,hogy szereted,de a fiamhoz fűz egy bizonyos kötelék,ami miatt nem tudsz tőle szabadulni.És tudom,hogy ha felébred küzdeni fog érted,persze először utálni fog titeket,de megbocsájt majd.Csak idő kell neki!-mondtam.Bella csillogó tekintettel nézett rám,majd megszólalt.
-Nem akartam soha megcsalni...-suttogta.Megszorítottam a kezét,mire ő halványan elmosolyodott.
-Tudom..de muszáj megkérdeznem tőled..Szereted még Harryt?-kíváncsian néztem Bellára,aki másodpercek alatt sápadt le és ugrott ki az ágyból.Hirtelen nem értettem mi történt,de a következő percben hangos öklendezés volt hallható a fürdőből.Felpattantam az ágyról,majd a fürdőhöz rohantam.Bella a Wc felett görnyedt,és hangosan öklendezett.Nyugtatásként a hátát kezdtem simogatni,amitől pár percen belül jobban lett.Lecsúszott a Wc mellé,én pedig leguggoltam elé.Könnyes szemeit rám emelte,majd megszólalt.
-Igen...-suttogta.Tudtam,hogy szerette,de jó volt az ő szájából is hallani.
-Isabella,biztos hogy csak a stressztől vannak ezek a rosszul létek?-kérdeztem.Értetlenül nézett rám,majd megrántotta a vállát.
-Mire gondolsz?-nyögte.Tisztán láttam a szemeiben,hogy félt.Félt a válaszomtól.
-Nem vagy te véletlenül terhes?-kérdeztem felvont szemöldökkel.Ahogy Bellára néztem,rögtön rájöttem arra,hogy bizony ők lefeküdtek...és talán igazam is van.Megrökönyödve nézett rám,és próbálta feldolgozni a hallottakat.
-Ez teljességgel lehetetlen...-motyogta.
-Védekeztetek?-kérdeztem.
-Nem....-nyögte,majd sírni kezdett.Tehetetlenül néztem Őt,és azon gondolkoztam hogy most mit kellene tennem.Hogy jöjjenek össze újra Harryvel,ha terhes Louistól?Kérdések,kérdések és kérdések...de a legfontosabb kérdés mégis ez volt..:Biztos hogy terhes?

10 megjegyzés: