2013. június 8., szombat

*2.ÉVAD* 60.fejezet~Forró éjszaka

Hello mindenki!
Igen nagyon régen hoztam részt,és most sem állt szándékomban,de nagyon unatkoztam.
Szóval,az előző részhez nem gyűlt össze az 5 komi,amin nem is csodálkoztam mert ritka szar lett a rész,mint mindig..na de nem ez a lényeg nem is rizsálok tovább,itt a rész!
A részről annyit,hogy most írok ilyet életemben először,szóóval nézzétek el ha rossz :D
És tudom,hogy megígértem hogy hosszú rész lett,de már nem tudtam mit írni bele,sajnálom!:/
Jó olvasást!
Puszi:Krisztii

(Bella szemszöge)


Louis apró csókokat hintet a nyakamra,amitől engem jóleső borzongás járt át.Tudta,hogy szeretem ha kényeztetnek és ezt meg is adta nekem.A bikini felsőmet kezdte lehámozni rólam,míg én a fürdőnadrágját húzgáltam.A bikini felsőm egy halk puffanással ért földet,Louis nadrágja pedig bizonyára levert valamit,ugyanis nagy csattanás következett.Elmosolyodtam Louis pedig lehúzta a bugyim.Apró csókokat nyomott a száma,majd lejjebb tért a mellkasomra.Két hatalmas kezével megragadta a melleim,majd masszírozni kezdte.Jóleső nyögés hagyta el a számat,ő pedig folytatta.Fordítottam a helyzetünkön,én kezdtem el Őt kényeztetni.Simogatni kezdtem a hasát,majd egyre lejjebb tértem.A férfiassága megfeszült,én pedig óvatosan bekaptam a számba.Louis káromkodott egy hatalmasat,én pedig folytattam amit elkezdtem.Louis aprókat nyögött,ami engem örömmel töltött el.Kivettem a számból a férfiasságát,ő pedig rögtön maga alá tepert.Elvigyorodott,majd az ujját a hüvelyembe dugta,és ki-be húzgálta.Apró sikoly hagyta el a számat,de ez Louis nem tántorította vissza,ugyanolyan sebességgel folytatta a dolgát.Pár perc után kihúzta az ujját,majd a nyelvével kezdte simogatni a szeméremajkam.Megragadtam az ágytámlát és próbáltam egyenletesen venni a levegőt,több-kevesebb sikerrel.Fölém hajolt,majd az ágyékát hozzám nyomta.
-Bells,ugye már nem vagy szűz?-kérdezte kissé ziháltan.Megráztam a fejem,ő pedig egy csókot nyomott a számra.Kérdőn nézett rám,én pedig bólintottam egy hatalmasat.Éreztem,ahogy Louis szépen lassan belém hatol és kezdett el 'döfködni' (nemjutottsemmimásazeszembe:D-szerk.megj) .Apró nyögésekkel adtam Louis tudatára,hogy nagyon is élvezem amit csinál.Egyre gyorsabb és gyorsabb lett,én pedig egyre közelebb értem a gyönyörhöz.A kezemmel megragadtam Louist és apró karmolásokat ejtettem a hátát,amitől Ő nyögött egy hatalmasat.Erősen szorítottam a fiút,akinek a férfiassága egyre nagyobb és nagyobb lett.Tudtam,hogy nem sok kell ahhoz,hogy Louis elélvezzen,ezért még jobban kényeztettem.Megragadtam a nyakát,majd szívni kezdtem.Louis elmondott egy halk 'basszameget', a következő pillanatban pedig éreztem,hogy belém élvez.Mosolyogva néztem barátomra,akinek homokán izzadtságcseppek folytak végig,kék szeme pedig vágytól égett.Megcsókoltam barátomat,úgy ahogy még sohasem.Bekebeleztem az ajkait,és édes táncra hívtam a nyelvét.Mindketten levegőárt kapkodva váltunk szét,de nem sokáig,ugyanis Louis újra kezdte a 'döfködést'.Éreztem,hogy pár másodpercen belül én is elélvezek,megmarkoltam a lepedőt és felvisítottam.
-Tomlinsooooooooooooon!-kiáltottam,a következő pillanatban pedig beteljesült a várva várt gyönyör.Louis óvatosan kihúzta a férfiasságát s óvatosan mellém feküdt.Mindketten ziháltan kapkodtunk levegő után,és simogattuk egymást.
-Szeretlek Bella Jonhson!-suttogta és egy csókot nyomott a kezemre.Minden erőmet összeszedve rámásztam Louisra,majd megcsókoltam.Beletúrtam a hajába,ő pedig meztelen hátamat kezdte simogatni.Elhúzódtam tőle és mélyen a szemébe néztem.
-Én is téged Louis Tomlinson,mindennél és mindenkinél jobban szeretlek!-suttogtam a szájába,majd újra megcsókoltam.Louis belemarkolt a fenekembe,én pedig egy aprót sikítottam.Hangosan felröhögött,amit persze nem hagytam szó nélkül és a férfiasságához csúsztam.Louis abba hagyta a röhögést,én pedig megnyaltam a férfiassága végét.Tommo egy aprót nyögött,én pedig újra bekaptam az egészet a számba.Nyalogatni kezdtem,amitől egyre keményebb lett.Tudtam,hogy ha sokáig csinálom,Louis újra elélvez,én pedig megkóstolhatom.Nyalogattam,majd a kezeimmel kezdtem babrálni a heréit.Louis erősen szorította a matracot,a férfiassága pedig egyre keményebb és keményebb lett.Mosolyogva néztem fel barátomra,aki csillogó szemmel nézett engem.
-Bella...-suttogta,én pedig újra bekaptam kemény férfiasságát.Louis felszisszent egyet,a következő pillanatban pedig a számba élvezett.Örömmel tapasztaltam,hogy finom íze volt,kissé sós de mégis finom.Megnyaltam a számat,majd megcsókoltam a fütyijét és visszamásztam az ágy tetejére.Louis egy apró puszit nyomott a számra és elmosolyodott.
-Isteni vagy Bella!-mondta,majd közelebb húzott magához.
-Nos te is tökéletes teljesítesz az ágyban Tomlinson.-suttogtam.Louis lenyúlt a takaróért,majd kettőnkre terítette.Az oldalamra fordultam,Tommo pedig a hasamra tette a kezeit és belecsókolt a nyakamba.Felkuncogtam,Ő pedig a kezeit hirtelen feljebb rakta és masszírozni kezdte a melleim.Felnyögtem,Ő pedig folytatta,a bimbóim pár másodpercen belül megmerevedtek,amit Louis is észrevett.
-Ha ezt csinálod Tomlinson,sosem fogunk aludni.-motyogtam fojtott hangon.
-Jól van szívem,befejezem!-mondta és visszavezette a kezet a hasamra.
-Jó éjt Louis!-suttogtam.
-Jó éjt Kicsim!-mondta.


8 megjegyzés:

  1. ohh de cukik!! ISTENEM már nagyon vártam ezt a részt...király lett még akkor is ha ez volt az első h ilyet írtál....tökéletes...:)
    SIESS A FOLYTATÁSSAL!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fanni :)
      tudom h vártátok..:$
      háát nem volt tökéletes,de egész tűrhető :)
      köszönöm <3
      sietek.xx

      Törlés
  2. Hopphopp. S ki fog védekezni?:D

    VálaszTörlés
  3. ez kikúrt jó lett:3 <3
    nagyon hamar újat:$
    puszii:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóóó lett!
    siess a kövivel!:)
    ~Szintiaa xx.

    VálaszTörlés