2013. március 15., péntek

*2.ÉVAD* 55.fejezet~Újra Londonban

Sziasztok!:)
Megjöttem az új résszel,remélem tetszeni fog:D

nagyon rövid lett,és gagyi is..de nyugalom a következő hosszabb lesz és élvezetesebb!:)
van egy csomó blogötletem,szóval várom az ötleteket,hogy a következő blogomban ki legyen a főszereplő srác:)
köszönöm a kommenteket,aranyos vagytok:D

puszii:Krisztii
Jó olvasást! xx


(Bella szemszöge)


Mosolyogva ültem be a kocsiba,ami kivitt a repülőtérre.Zayn és Sophie,egymást ölelve ültek a járműben,mi pedig Louisval egymás kezét fogtuk.A többiek nem tudtak arról,hogy visszamegyünk,de szerintem valahol mélyen sejtették.Elvégre ki tudna ellenállni ennek a két jómadárnak?
-Akkor ti most együtt vagytok?-kérdezte Sophie sejtelmesen.Louisval egymásra néztünk,majd megcsókoltuk egymást.

-Ez már válasz a kérdésedre?-kérdeztem vigyorogva.Zayn hangosan röhögni kezdett,Sophie pedig halványan elmosolyodott.
-Na ennek örülök,legalább boldogok vagytok mindketten!-mondta Zayn,mire Louis megforgatta a szemét,én pedig szúrósan néztem a drága jó barátnőmre.
-Bocsi,nincsenek titkaink!-mondta Sophie,én pedig elnézően bólintottam egyet.Izgatottan néztem Tommo szemeibe,aki egy folytában csak vigyorgott.Élvezettel töltött el,hogy Louist nézzem.Már olyan régóta nem láthattam Őt,most pedig itt volt mellettem.Arcának minden szegletét megvizsgáltam,kék szemei boldogan csillogtak,szája halvány mosolyban fejezte ki örömét.
-Örülök,hogy visszamegyünk Londonba!-törte meg a pár perces csendet Sophie.Mindannyian rá néztünk,ő pedig sejtelmesen mosolygott.
-Annyira gondoltam,hogy te ezt már elég régen kitervelted!-mondtam.Zayn és Sophie egymásra néztek és röhögni kezdtek.
-Bella,már akkor tudtam,hogy visszamegyünk amikor ide jöttünk!-mondta.A kocsi abban a pillanatban lefékezett,és örömmel láttuk,hogy kiértünk a reptérre.Kiszálltunk a kocsiból és elindultunk a csekkolás felé.Leadtuk a cuccaink,majd elindultunk hogy felszálljunk a gépre.Szomorúan gondoltam vissza az utolsó repülő utamra,akkor ugyanis éppen Louis és Harry  elöl menekültem,most pedig Louisval az oldalamon térek vissza Londonba.Felszálltunk a gépre,és Louisval egyből leültünk a helyünkre.Előkaptam a telefonom és twitterezni kezdtem.Kíváncsian tekergettem a kezdőlapot,és néztem a nekem szánt tweeteket,amiben elvoltam hordva mindennek.Az egyik része a directionereknek utált,a másik része pedig próbált megvédeni.Szarul érintett,hogy utálnak.Elvégre semmi rosszat nem tettem ellenük.
-Ne vedd magadra!-Louis kivette a kezemből a telefont,a fejem pedig magához fordította.Szomorúan néztem Louisra,aki egy apró csókot nyomott a számra.-Ne törődj velük!-suttogta és visszaadta a telefonom.Tovább tekertem és próbáltam nem törődni az utálkozó tweetekkel,de azért volt egy pár ami fájt.

@JessicaTomlinson : @BellaJonhson szállj le Louis-ról mert rossz vége lesz,ne akarj ilyen fiatalon meghalni te hülye kurva! dögölj meg!

@Elison96 : @BellaJonhson akkora egy kurva vagy...nem volt neked elég Harry?Most Louist is tönkre akarod tenni?Gyűlöllek téged!

Kiléptem az értesítésekről és kiírtam egy tweetet.

@BellaJonhson nem érdekel az utálkozásotok! Szeretem @Louis_Tomlinson-t és sajnálom ami Harryvel történt,de nem az ÉN hibám!

Kiléptem a twitteremből,a telefont pedig elsüllyesztettem a táskámban.Lousira néztem,aki idegesen bámulta a telefonját,és vadul nyomkodta a billentyűzetét.Odahajoltam a telefonja felé és elolvastam a tweetet.

@MaryTommo : @BellaJonhson megöllek!

Kivettem Louis kezéből a telefont és elraktam a táskámba.
-Ne törődj velük!Ha engem nem érdekel,akkor te se foglalkozz velük!-mondtam és egy puszit nyomtam az arcára.
-Bella,de én nem akarom hogy neked rossz legyen!-motyogta.
-Louis,kibírom!-mondtam és közelebb bújtam hozzá.Szorosan bújtam hozzá,ő pedig finoman simogatta a hátam.Abban a pillanatban úgy éreztem,hogy minden rendben van az életemmel.Felettébb boldognak éreztem magam Louis mellett,és még bűntudatom sem volt.Nem érdekelt,hogy mennyien utálnak,csak az számított hogy Louval lehettem.Szerelmes voltam ebbe a srácba,boldog voltam vele.Nem akartam Őt elveszíteni.
-Kérem a kedves utasaink,kapcsolják be a biztonsági öveiket!Megkezdjük a leszállást!-elhúzódtam Tommo-tól és bekapcsoltam az övem.Kinéztem az balakon és vigyorogva tudtam be,hogy megérkeztünk Londonba.Mint általában most is szakadt az eső.De hiányzott már,Pesten folyton sütött a nap.Jó volt újra Londonban.Előkaptam a telefonom és fotóztam egyet a repülőből.



@BellaJonhson jó újra Londonban! xx :)

16 megjegyzés:

  1. Geci jó lett, mint mindig *-*
    és ha még egyszer azt mondod hogy szar (vagy valami más jelzőkkel illeted a blogot) hozzád vágok egy túrós rétest! :*
    Hamar kövit! xxx. <3
    -Gréti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. túróós rétees*-* omg:DD
      megpróbálok igyekezni:/ <3

      Törlés
  2. Jaj máá Kriszti igaza van Grétinek, ne mondd többször , hogy szar , mert ez nem igaz. Nagyon is jóó, imádjuk!! Nagyon aranyos, Loui és Bella. Várom a kövit!!!
    Hamar hozd ámmm!! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyoooon jó:$
    a picsákat lett szar!
    hamar köviit!;)
    <3

    VálaszTörlés
  4. Mi az hogy gagyi??? :oo egyáltalán nem az szerintem és ahogy látom mások szerint is nagyooon jó lett!
    Siess! :) <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett:)nagyon örültem mikor össze jött Louissal:)) csak most Harryre leszek kíváncsi szerintem ő össze fog törni hamar köviit!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. minden kiderül a maga idejében:D
      megpróbálokxd

      Törlés
  6. Nagyon jo lett imadommmm
    ♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  7. Mikor hozod a kovi reszt nagyon ugyi vagy szupin irsz. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na ez egy jó kérdés..megteszek minden tőlem telhetőt:$

      Törlés
  8. Atya vilag annyira tohadt jol irsz imadom a blogod nem reg keztem el olvasni es annyira bele tudom elni.magam a szerepekbe kurva jol irsz igy tovabb Krisztii imadlak <3 <3 <3 Es remelem nagyon sokaig Louis-val marad Bells Hamar hozd a koviit draga mert kikurt jo a blogod <3 Bocsi a csunya szavakert de szebben nem lehetett kifelyezni :)

    VálaszTörlés
  9. imádtam *---* hamar kövit :D <3 ami mikorra várható ???:))))

    VálaszTörlés