2013. március 13., szerda

*2.ÉVAD* 54.fejezet~Viszontlátás

Sziasztok husók!:$
Tudom,tudom megint késtem...ezer bocsánat.:/
Nem tudom,hogy hogyan fog tetszeni a rész,nekem egy 'kicsit' tetszik...szóval ez már nagy szó:DD
Egy a probléma vele,rövid lett:/ 
Mellesleg táncszakon harmadik lettem,a nem tudom én mennyiből szóval tiszta boldog vagyok :3
na jó nem is jártatom a lepénylesőm!:D
5 Komi:DD
Puszii:Krisztii
Jó olvasást!


(Bella szemszöge)


-Bells...-mondta.A hasamban pillangók ezrei keltek életre,a tenyerem pedig izzadni kezdett.Közelebb lépett hozzám,majd megcsókolt.Intenzíven becézte az ajkaim,és én akármennyire próbáltam ellenállni neki,nem ment.Gyorsan visszacsókoltam,és közelebb húztam magamhoz a srácot.Akartam Őt,úgy mint 3 hónappal ezelőtt.Rosszat cselekedtem akkor és most is.De nem érdekelt,szerettem ezt a fiút.Vele akartam lenni,még akkor is ha ezzel másokat megbántottam.Elhúzódtam tőle és mélyen a szemébe néztem.Kék szemei izgatottan csillogtak,amitől egy apró mosoly kúszott az arcomra.-Jó újra látni!-suttogta,majd Zaynnel az oldalán belépett a házba.Elvigyorodtam,majd utánuk siettem.Sophie  és Zayn már egymás szájában matattak,Ő pedig engem bámult.Intettem egyet a konyha felé,mire  Ő pedig gyorsan megindult.Az ajtóban felém fordult és megszólalt.
-Szeretlek Bella Jonhson,és szeretném ha visszajönnél Londonba.Azt akarom,hogy a barátnőm légy!Ez az elmúlt 3 hónap maga a pokol volt.Hiányoztál,elvitted a napot az életemből!Gyere vissza velem!-motyogta.Könnyes szemmel néztem a fiút,aki az imént vallott szerelmet.
-Louis William Tomlinson szeretlek téged!-suttogtam.Louis elvigyorodott,majd újra megcsókolt.Sokkal erőteljesebb csókolt,és húzott magához.Megráztam a fejem és elhúzódtam tőle.Loui érdekesen nézett rám,én pedig egyből hozzákezdtem a beszédemhez.
-Mesélj,mi történt ezalatt a 3 hónap alatt?Mi van Eleanorral?Niallel?Liammel és Daniellel?Mik történtek Londonban?Ugye a ház még épségben van?-kérdést özönt zúdítottam rá,majd nagy nehezen hozzátettem az utolsó kérdést is.-Harryvel mi van?-a hangom a mondat végére megremegett,de nem foglalkoztam vele,kíváncsian figyeltem Louis válaszára.
-Eleanorral még akkor szakítottam,és azóta nem is beszéltünk egymással.Haragszik rám,de jogosan.Niall még mindig zabál,és most van egy lány a láthatáron,de semmit se árul el róla...Liam és Danielle már jegyben járnak,de nem akarnak még összeházasodni,hiszen mindketten azt szeretnék,hogy ti is ott legyetek.Londonban,semmi érdekes nem volt az elmúlt 3 hónapban,habár én nem is nagyon mozdultam ki,többnyire a te szobádban voltam és gondolkoztam.Nyugalom a ház még áll!-mondta,és a végére elvigyorodott.Csillogó szemmel nézett rám,majd az arca elkomorodott és válaszolt az utolsó kérdésre,amiben a göndörkéről volt szó.-Harry még mindig kómában van.Az orvosok még 2 hónapig várnak,ha nem ébred fel,akkor.....-Louis elhalkult és rám emelte a tekintetét.Óvatosan lépdeltem felé,és szorosan magamhoz húztam.Nem tudtam semmit se mondani.Az,hogy a göndörke kómában volt mindenkit megrémített.De mindannyian reménykedtünk abban,hogy ez csak ideiglenes állapot.Mindennap imádkoztam,hogy keljen fel.És most,hogy kiderült hogy még mindig kómában van,megrémített.Ha nem kel fel,akkor mindennek vége.Nem lesz többé a One Direction,hiszen Harold nélkül nem lenne ugyanaz.Négy legjobb barát fog összetörni a testvérük elvesztése miatt.Millió directioner fog kiborulni,és hülyeséget csinálni.A szülei belefognak betegedni az elvesztésébe,és a nővére is.És én?!Én mit fogok csinálni?Elvégre,ő volt aki Adam után újra boldogságot hozott az életembe,szerettem Őt,hiába megcsalt,akkor is szerettem.Sőt TALÁN,még most is szeretem.De nem,Harry nem halhat meg.Elvégre ő Harold Edward Styles,a One Direction göndör hajú,smaragzöld szemű,gödröcskés kisfiúja,akit lányok milliói imádnak.Szorosan öleltem magamhoz Louist,aki a hátamat simogattak és nyugtatott.Hiába nem akartam kimutatni az érzelmeim,nem tudtam visszafogni magam.Szaggatottan lélegeztem,és próbáltam megnyugodni,ami Louis közelségétől elég hamar sikerült.Kibújtam Lou ölelő karjai közül,és letöröltem a könnyeim.
-Pakolnom kéne,ugyanis ha visszaakarunk menni Londonba a cuccaim is kellenek!-mosolyodtam el,Louis pedig érdekesen nézett.
-Ez akkor azt jelenti,hogy visszajössz velünk?-kérdezte,és majdnem elszállt örömében.
-Igen Tommo,azt jelenti..-mondtam,ő pedig magához ölelt és megforgatott a levegőben.Pár perc után letett,én pedig a szobám felé kezdtem húzni.Előkotortam a bőröndöm az ágy alól és elkezdtem pakolni.Louis az ágyamon ülve figyelte,ahogy gondosan behajtogatok minden ruhadarabot a bőröndbe,majd felállok és behajigálok minden mást.Éppen a tusfürdőm tettem be a cuccaim közé,amikor két kéz fonódott a derekam köré.Szembe fordultam a támadómmal,aki egy csókkal díjazta a tevékenységem.
-Bella,lennél a barátnőm?-kérdezte egy hatalmas vigyorral az arcán.Megforgattam a szemeim,és egy puszit nyomtam az arcára.
-Ezer örömmel!-mondtam és megcsókoltam az újdon sült barátomat.
-Ez esetben,nem Londonba megyünk!-mondta egy sejtelmes mosollyal az arcán.Kíváncsian fürkésztem az arcát,de semmi jelét nem adta annak,hogy folytatná a mondatot.
-Akkor hová?-kérdeztem kíváncsian.Louis egy puszit nyomott az orrom hegyére,és visszaült az ágyra.
-Bemegyünk Londonba,hazavisszük a cuccaid.Ott maradunk egy éjszakára,aztán indulunk tovább.Nyugalom Bells,majd megtudod hogy hová megyünk!-mondta és elvigyorodott.Megforgattam a szemem,és tovább pakoltam a bőröndöm.10 perc után kíváncsian ültem le Tommo mellé,aki intenzíven twitterezett.Rám mosolygott és írni kezdett egy tweetet.Leírta és kiposztolta.Tudtam,hogy a média ezen fog mostantól csámcsogni,és hogy innentől kezdve millió fenyegető levél fog érkezni a twitteremre.De valami miatt mégis úgy éreztem,hogy Louis megfog védeni...mindenáron.

@Louis_Tomlinson : sajnálom drága directionerek,de mostantól nem vagyok szingli..@BellaJonhson szeretlek kicsim!:) xx

14 megjegyzés:

  1. Nagyooon jó:$$ Nagyon tetszik!;)) Köviit!<3

    VálaszTörlés
  2. gyaaaa de jóóóó Louis és Bella, Bella és Louis*------*
    Siess!!

    VálaszTörlés
  3. Wáááá Kriszti!! Ne kínozz...nagyon jóó
    Kicsit sajnálom, hogy nem lesz együtt Harry-vel....de lehet, hogy ennek így kellet lenni-e.
    Remélem hamar hozod a kövi részt!!
    (és azt is remélem, hogy Harry felébred, és akkor lesz még valami Harry és Bella közt!!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fanni!:)
      nem szeretnélek kínozni:DD
      hamar hozom a kövi részt,nyugalom :D
      mindent a maga idejében,még semmi sem biztos :)))
      kitudja akár még Harry és Bella is összejöhet:P <33

      Törlés
    2. huhhuhuhuhu Kriszti, nagyon remélem!! :)))

      Törlés
  4. Úristen. Bella és Louis én ezt nem tudom elképzelni remélem lesz máshogy is :D gyorsan hozd a következőt nagyon várom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm:$ kitudja...még bármi lehetséges..xx <33

      Törlés
  5. Nagyon jóóóóóóó

    VálaszTörlés