2012. október 1., hétfő

24.fejezet~Te amo Bella

Sziasztok nyunyók:3 nagyon nagyon nagyon sajnálom,hogy ilyen későn hoztam részt,de mostanság nem sok időm van.
Tudjátok a tanulás az oka.No meg a gépem is elromlott :|| szóval nagyon jó mondhatom.

Amúgy...*dobpergés* 15 rendszeres olvasó,és átléptük az 5000 oldalmegtekintéést*-*
Jaj,de nem is jártatom a lepénylesőmet.Remélem ugyanolyan lelkesedéssel olvassátok a részt és komiztok is.:) pusziikkaa: Krisztii xx







(Bella szemszöge)
Ott álltam az ajtóban és figyeltem Adam távolodó alakját.Néztem ahogy befordul a követező utcába és eltűnik a látóteremből.Besétáltam az ajtóból és Louisba botlottam.Kíváncsian méregetett,majd mikor megelégelte hogy nem mondok semmit,ölbe kapott és a szobámba rohant.Ledobott az ágyra és bezárta a szobám ajtaját.Leült mellém az ágyra,én pedig a fejem az ölébe hajtottam.Így ültünk néma csöndben,amíg Lou végre meg nem törte a csendet.
-Bella,mi volt ez Adammel?-kérdezte.Kékes zöld szemeit mélyen az enyémbe fúrta és várta a válaszom.Elfordítottam a fejem és a szép falamat kezdtem tanulmányozni.Lou krákogott egyet-kettőt,ezzel elérve hogy végre rá figyelje.
-Semmi.-adtam meg a tömör választ a kérdésére.Megforgatta a szemeit,majd kifújta a bent tartott levegőt.
-Bella döntsd el kivel szeretnél lenni.Harryvel vagy Adammel?-tette fel a költői kérdést.Belenéztem Louis kék szemeibe és beledőltem az ölébe.Lou elröhögte magát és az arcomat kezdte simogatni.Félre értés ne essék,ez csupán baráti szándék volt.
-Nem tudom Louis.Adam már annyiszor megbántott,de tudom hogy érzek még iránta valamit.Harry pedig,nem találok rá szavakat.Szeretem őt.-mondtam ki a végszót.Lou halványan elmosolyodott,és nyomott egy puszit az arcomra.Feltápászkodtam az öléből,és az ajtó felé indultam.Utoljára hátra néztem Louisra aki heves bólogatott.


(Louis szemszöge)
Bíztam benne hogy Bella jól fog dönteni a két fiú kapcsán.És ahogy elnézem,most jól döntött.Reméltem,hogy Harryt választja,hiszem az a fiú nagyon szereti.Adam pedig,nem tudom.Lehet jobban meg kéne ismernem,de nem akarom.Tudom,hogy Bella sokat szenvedett miatta,de még mindig ugyanúgy szereti.Van közöttük egy olyan erős kötelék,amit nem tudom hogyan lehetne szét választani.
-Tomlinsoon!-kiabálta Harry és berontott Bella szobájába.Meglepődve néztem,legjobb barátom felé,aki idegességében fél pár zoknival rohant be hozzám.
-Mi történt?-kérdeztem.Harry elrettentve nézett rám,bennem pedig az ütő is megállt.Mi van ha Bella a végén Adamet választotta?Nem ez nem lehet.Azt mondta szereti Harryt,és nekem nem hazudna.Vagy ki tudja.
-Mit vegyek fel?Tudod,ma fogom bevallani Bellának az érzéseim.-mondta a haját tépkedve.Eléggé vicces látvány volt,ahogy drága barátom a haját tépkedni,közbe pedig a száját rágcsálja.Nehéz volt megállni,hogy ne kapjak röhögőgörcsöt,de tudtam hogy neki ez fontos ezért megpróbáltam komoly maradni.
-Harry,nyugi.Nem kell felvenni a fél ruhás szekrényt.Csak légy laza,úgy mint mindig.És ne parázz.Nem lesz semmi.Most pedig öltözz fel rendesen.-mondtam.Harry hálásan bólintott én pedig eldőltem Bella ágyán.

(Harry szemszöge)
Visszarohantam az úgynevezett szobámba,és kikapkodtam a szekrényből egy laza összeállítást,és csináltam egy "Harry Styles féle hajbedobást". Kiléptem az ajtón és a konyha felé lépkedtem.Tudtam,hogy ott van Bella.Benyitottam a konyhába,ahol Bella szorgoskodott.Amikor meglátott elmosolyodott és beljebb invitált.Mielőtt visszamehetett volna főzőcskézni,megragadtam a kezét és magam felé fordítottam.Félve pillantott rám,én pedig belekezdtem a mondandómba.

-Bella.-kezdtem bele.Még egyszer utoljára átgondoltam az egész gondolat menetet,majd elkezdtem.-Amikor először megláttalak,éreztem hogy te mást vagy mint a többi lány.Sokkal különlegesebb vagy mint hinnéd.Már első pillanatban tudtam,hogy te nekem vagy teremtve.Éreztem azt a szikrát kettőnk között.Amikor először megcsókoltalak már tudtam,hogy többet érzek irántad mint barátság.Bella behoztad a napot az én szürke világomba,megváltoztattál.Miattad más ember lettem,és lehet hogy ez mind csöpögősen hangzik de így igaz.Én szeretlek téged,minden nyelven.I love you Bella,Te amo Bella.-kinyögtem az utolsó szavakat és óvatosan megcsókoltam az előttem álló lányt.Nem lepődött meg a hirtelen csókomon,intenzíven visszacsókolt.Ebben a pillanatban úgy éreztem,hogy a felhők fölött vagy 3 méterrel.

ui: csajok,remélem komiztok és tetszeni fog ez a rész.
    amúgy:$ remélem láttátok az új klippjüket,ha esetleg nem amit kétlek akkor most gyorsan nézzétek meg.:)) 
Live While We're Young 
 






2 megjegyzés:

  1. huhuhuhúúúú!!!nagyon jó lett!..siessetek a kövivel! :) <3

    VálaszTörlés
  2. oooh..annyira imádom ezt a blogot..és a múltkor meg is ijedtem, mert azt hittem, hogy már soha nem hoztok új részt, merteddig mindig olyan hamar jöttek a részek..na mindegy imááádom gyorsan következőt!*--*

    VálaszTörlés