2013. április 14., vasárnap

2.Díj

Sziasztok drágáim!:)
Nagyon-nagy meglepetés ért,ugyanis díjat kaptam:D
omg*-* el sem hiszeeem:D
a díjat nagyon szépen köszönöm And xx - nek :)



1. Ha megkapod a díjat készíts róla egy bejegyzést és tedd ki ezt a képet!:)
2.Válaszolj a kérdésekre!
3.Küld el öt személynek!
4.Vissza adni,nem ér :)


Most lehet én vagyok hülye,sőt biztosan...de szimplán nem írtál kérdést,vagy arra kéne válaszolnom amire te válaszoltál?!:D
nem tudom,mind egy ..írok 10 dolgot és legyetek megelégedve.:D

1.) A blogot 100 részesre tervezem,a vége után pedig belekezdek egy új blogba.:)
2.) Jelen pillanatban boldog párkapcsolatban élek ( de fura ezt így leírnixd)
3.) Nyáron lehetséges,hogy sikerül kijutnom Londonba,szóval drukkoljatok.
4.) A legjobb barátnőmmel,Vikivel azt tervezzük,hogy gólyatáborba megyünk.
5.) Imádok blogokat olvasni,de csak olyat aminek van értelme és nem sablon sztori.
6.) Szeretem a Little Mix együttest...annyira gyönyörűek *-* asdfgh <3
7.) Sose voltam még külföldön :c
8.) Hobbi szinten írok blogot,de régebben gondolkoztam hogy kiadok egy könyvet:D
9.) Demi Lovato és Eleanor Calder a példaképem:) <3
10.) Félek a pókoktól..:D

Hmm,muszáj elküldenem?:)

na jó akkor a kérdések.

1.) Miért írsz?
2.) Miért pont az a főszereplő srácod aki?
3.) Mi a legnagyobb álmod?
4.) Van példaképed,ha igen kicsoda?:)
5.) Mikor hallottál először a fiúkról?


                            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése