2013. augusztus 2., péntek

Köszönetnyilvánítás

Sziasztok!
Hálásan köszönök nektek mindent.
Amikor elkezdtem ezt a blogot soha nem gondoltam volna,hogy ilyen népszerű lesz.
44 rendszeres olvasót tudhatok magam mögött, az oldalmegjelenítés 38 371 lett,( de tudom,még fog változni:D) ami egyszerűen csodás,legalább is nekem.
Összesen 99 bejegyzés,609 komment és 6 díj.

Egyszerűen nem tudom,hogyan kellene elbúcsúznom tőletek,kedves olvasóktól,na és a blogomtól,ami már teljesen a szívemhez nőtt.Nehéz a búcsú,de ezt a történetet már nem lehetett tovább húzni,mint a rétes tésztát.
Már a legelején tudtam a blognak,hogy ennek bizony ilyen vége lesz,de nem mehetett minden simán.
Elárulok nektek valamit : Eleinte nem terveztem,hogy összejön Louisval,de amikor New Yorkban megcsókolták egymást,úgy gondoltam,hogy meg kell kavarnom a szálakat.És ahogy a komikat olvastam,kissé meglepődtetek,hogy Louisval összeboronáltam.
A végét sem így terveztem,hogy Bella az egész Louisval való kapcsolatát csak álmodja,de jött egy hirtelen ötlet,hogy mi lenne ha? 
Elméletileg úgy szerettem volna,hogy Harry küzd Belláért,aki persze elbizonytalanodik és visszamegy a göndörkéhez.És hogy a babával mi lett volna?:)
Nos,az egyik olvasó szimplán kitalálta az egész történet végét,ahogy én elterveztem.Bella elvetél,majd visszamegy Harryhez,de mielőtt ezt megvalósíthattam volna,változtattam.
Kellett bele egy kis csavar így a végén,hogy megdöbbentselek titeket.
Azért azt elárulom,hogy Belláék gyereke kisfiú lett volna.:)

Igazából remélem,hogy aki olvasta az nem bánta meg,hogy belekezdett a blogomba.Remélem nem okoztam senkinek csalódást a végével.

Nem is igazán tudom,hogy mit kellene még írnom...vagyis de,már tudom is :D

Egyszerűen köszönöm,fenomenálisak vagytok!


Oldalmegjelenítések száma országonként

A blogok nézői között legnépszerűbb országok diagramja
BejegyzésOldalmegjelenítés
Magyarország
32220
Egyesült Államok
599
Szlovákia
557
Oroszországi Föderáció
494
Románia
466
Németország
405
Egyesült Királyság
322
Szerbia
146
Kanada
115
Törökország
106

A Blogger oldalmegtekintéseinek diagramja  ez a mostani hét :)


Köszönöm szépen nektek ezt az egészet!
Azt hiszem ennyi lettem volna.
Köszönöm,hogy figyelemmel kísérted Bella Jonhson és Harry Styles szerelmi életét.
Szeretlek titeket!! :) <3
Még találkozunk! xx
Krisztii 



4 megjegyzés:

  1. bizony bizony..:) nagyon hiányozni fog. :) <3 szeretünk Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Nagyon fog hianyozni de mindig is ez marad a legjobb blog amit valaha olvastam. :) puszii Pley

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszett és kár hogy vége de várom a következő blogod!!! Remélem minél hamarabb olvashatom!!! :-D

    VálaszTörlés