2013. augusztus 1., csütörtök

*2.ÉVAD* 79.fejezet~Eljegyzés

Sziasztok!:)
Itt az utolsó előtti rész is :')
Hihetetlen,hogy a blognak nem sokára vége van,de még nem kezdek el búcsúzkodni,majd az epilógusnál.
Nekem ez a rész személy szerint tetszik,szóval tényleg remélem,hogy elnyeri a tetszésetek :3
Köszönöm a kedves visszajelzéseket.
Jó olvasást!xx
Puszii: Krisztii


(Bella szemszöge)



Egyenesen a Funky Buddha nevű szórakozóhely felé tartottunk,ugyanis a fiúk abba a buliba voltak hivatalosak,amely ott volt.A limuzin leparkolt a szórakozóhely előtt,mi pedig kiszálltunk belőle.A paparazzik abban a pillanatban észbe kaptak és fotózgatni kezdtek.A többiekkel egymásra néztünk,majd pózolni kezdtünk.Ilyen se volt még,hogy minket tízünket egy helyen látnak,ráadásul még kedvességből pózolgatunk is.Sophie-ra néztem,aki éppen abban a pillanatban csókolta meg a kissé be csiccsentve levő Malik-ot.Louis és Harry egyszerre röhögtek fel,Sophie pedig hatalmas vigyorral húzódott el barátjától.Hazza megragadta a kezem,majd a szórakozó hely bejáratához kezdett húzni.A biztonsági őr ránk nézett,majd kitárta előttünk az ajtót,mi pedig készségesen besétáltunk rajta.
A hangos zene egyből hallhatóvá vált,a testemen pedig végig futott a jól eső borzongás.Az elmúlt évek eseményei hirtelen bukkantak fel az elmémben,majd borították el az agyam minden egyes kis zugát.Minden lejátszódott újra előttem,a táncolás;amit mára már teljesen elhanyagoltam,pedig az volt az életem értelme,ott tudtam magam a legjobban kifejezni,de ezzel mára már felhagytam,hiszen a mindennapjaimat lefoglalták a fiúk.Eszembe jutott a legutolsó buli,amelyen részt vettem,az a buli,ahol a 18-dik születésnapomat ünnepeltünk,Joshsal.A szemeim hirtelen bekönnyesedtek,de nem engedtem őket útjukra.Nem akartam sírni,a múlt történésein,hiszen tudom,hogy Josh sem ezt szeretné.Ő sem azt akarná,hogy miatta sírjak,tudom,hogy azt szeretné,ha boldogan gondolnék az együtt töltött pillanatainkra,ha büszkén mesélnék róla mindenkinek.
Megráztam a fejemet,majd visszatértem a jelenben.Észre sem vettem,de már egy páholyban ültünk.Louis és Niall már sehol sem voltak,de Eleanor és Lucy is eltűnt.
Pár perc múlva Eleanor ült le mellénk 10 kis üveggel,amely színültig tele volt valami féle koktéllal.Vigyorogva néztünk egymásra,majd az éppen akkor csatlakozó Louisra,akiben már nem kis mennyiségű ital volt.Nos,igaza volt Harrynek; ma leisszuk magunkat a sárga földig!
Hirtelen becsúszott mellém Niall,az ölébe pedig Lucy ült.Mosolyogva néztem a párosukat,majd az ital felé nyúltam.A többiek is követték a példámat és elvették a poharat. 
-Koccintsunk arra,hogy körülöttünk minden a legnagyobb rendben!-mondta Liam,majd magasra emelte a poharát,mindannyian koccintottunk a másikkal,majd egymásra néztünk.
-Ránk!-suttogta a fülembe Harry,majd inni kezdte a pohár tartalmát.A számhoz emeltem az italt és lehúztam.Mielőtt lerakhattam volna a poharat Louis egy másikat nyomott a kezembe,miszerint azt is meg kell innom.Megfogattam a szemem majd inni kezdtem,fintorogva tettem le a poharat,hiszen az a valami ami benne volt,iszonyatosan szar volt.
-Hozok még!-mondtam,majd felálltam az asztaltól és a bárpulthoz siettem.
-Mit hozhatok a kisasszonynak?-kérdezte a pincér egy kaján mosollyal.Semleges arccal meredtem előre,a srácnak pedig egyből leolvadt a mosolya az arcáról.
-Valami erőset kérnék,de olyat,ami tényleg nagyon-nagyon erős...Ja és tíz pohárral!-mondtam egy csábos mosollyal.
-Szerelmi probléma?-kérdezte,miközben töltögetni kezdett mindenféle szeszes italt a pohárba.
-Nem,ünneplünk a barátaimmal!-mosolyogtam,a srácok felé intettem,akik már az asztal tetején táncikáltak.Röhögve fordultam vissza a fiú felé,aki kimeresztett szemmel bámulta őket.
-Te a One Direction-nel vagy?-kérdezte meglepődötten.Döbbent tekintettel néztem a srácot,aki még mindig meglepődve nézett rám.
-Igen velük!-feleltem.A srác a kezembe nyomta a tálcát,én pedig ott hagytam és az asztalhoz igyekeztem.Leraktam a többiek elé,ők pedig vedelni kezdték,velem együtt.Tényleg erős volt,a kedvem pedig egy perc alatt megjött.Megragadtam Sophie karját,majd egyenesen a táncparkett közepére húztam.Vigyorogva néztünk egymásra,miközben a zene ütemére mozgattuk a testünket.
Hirtelen egy kéz fonódott a derekamra és kezdett el velem mozogni.Óvatosan megfordultam,Ő pedig száját az enyémre tapasztotta.Heves csókolózásba kezdtünk,amit sajnos a levegő hiány szakított félbe.Megeresztettem egy kacér mosolyt,majd ott hagytam Harryt a táncparkett közepén,és a bárhoz mentem.
-Szegény Harryt jól ott hagytad!-mondta Liam,aki a bárpultnál ült és narancslevet iszogatott.
-Megszomjaztam!-vontam vállat.Leadtam a rendelést,majd Liam felé fordultam.
-Örülök,hogy minden rendben köztetek..-mondta egy őszinte mosollyal az arcán.
-Hát ezzel nem vagy egyedül.De ha most megbocsátasz,kiengesztelem azt az idiótát,aki most éppen a fenekét riszálja.-mondtam.Felkaptam az italomat,nyomtam egy puszit Liam arcára,majd Harryhez siettem.Erőteljes bele markoltam a fenekébe,amitől a száját egy nyögés hagyta el.Vigyorogva fordult felém,de mielőtt megcsókolhatott volna,inni kezdtem.Mogorva tekintettel meredt rám,de én csak ittam és ittam.
-Bella!-suttogta.Csillogó szemmel nézett rám.Láttam a szemein,hogy már nem józan.
-Harry!-dadogtam.Összeszűkített szemmel méregetett,majd magához húzott és megcsókolt.Beletúrtam göndör fürtjeibe,Ő pedig belemarkolt a fenekembe.Belenyögtem a csókunkba,de még közelebb húztam magamhoz,már ha ez lehetséges volt,ugyanis minimum fél milliméter lehetett köztünk.





*másnap reggel*

Kómásan nyitottam ki a szemem,majd ültem fel,de abban a pillanatban vissza is dőltem.Szédülni kezdtem,a fejem pedig hasogatott....ja,igen ez a másnaposság.Megpróbáltam újra felülni,bár most lassabban,mint az előbb.Körül néztem a szobában,s megnyugodva tapasztaltam,hogy ez az én szobám.Az ágyon mellettem már nem feküdt senki,szóval akkor Ő már felébredt.Belebújtam a rózsaszín mamuszomba,majd lecsoszogtam a konyhába.Liam éppen kávét főzött,Danielle pedig valami ehetőt csinált,az illatok alapján.Harry az asztalon feküdt egy bögre kávéval.
Beljebb lépkedtem,majd én is eldőltem az asztalon.Liam elém rakott egy bögrét és 2 fejfájás csillapítót.Hálásan néztem rá,majd mohón lenyeltem a bogyókat.Harryre néztem,aki egy percre sem vette le rólam a tekintetét.Hirtelen az ajtó felé kaptam a tekintetem,ahol Louis csetlett-botlott éppen az asztalhoz.
-Reggelt emberek!-motyogta,majd Ő is csatlakozott a társaságunkhoz.Danielle elvigyorodott,majd elé tette a bögrét és a gyógyszert.
-Tudjuk,hogy hosszú volt az éjszakátok,de legközelebb lehetne halkabban?-kérdezte Dani egy sunyi mosoly kíséretében.Louis hirtelen fuldokolni kezdett,szemeit kidüllesztette,majd próbált úrrá lenni a köhögőrohamán.
-Nem kértük,hogy hallgatózzatok!-mondta megrovóan,majd fülig pirult.-De ha már itt tartunk,ezt Belláéknak is mondhatnád!-folytatta és rám kapta a tekintetét.Pironkodva néztem rá,majd Harryre,aki vigyorogva figyelte az eseményeket.Lesütöttem a szemeimet,Harry pedig végig simított a combomon.
-Nos ez esetben Tomlinson,neked sem kellett volna fülelned!-mondtam és elvigyorodtam.Louis megforgatta a szemeit,kiöltötte a nyelvét,majd Harryre bámult.
-Ezt még vissza kapod Jonhson!-mondta fenyegetően.Vigyorogva álltam a fiú bosszús tekintetét,amit végül Ő tört meg.
-Kíváncsian várom!-feleltem.Felálltam az asztaltól,majd vissza cammogtam a szobámba.Ledőltem az ágyra,az álom manók pedig pillanatok alatt jöttek a szememre.



*délután 4 óra*

Nyújtózkodtam egy hatalmasat,majd a megfordultam az ágyban.A kezem valami papír szerűségbe akadt,ezért kinyitottam a szemeimet.Felemeltem a párnáról a borítékot,kinyitottam,majd olvasni kezdtem.

Kicsim! :)
Este 7-re legyél készen,ugyanis akkora megy érted a limuzin.Csinosan öltözz fel..! Ne kíváncsiskodj,senki nem fog neked semmit mondani.Meglepetés lesz! Szeretlek! Harry xoxo

Mosolyogva tettem le magam mellé a levelet,s néztem az órára,ami 4-et mutatott.Felpattantam az ágyból,s egyenesen a zuhanyzó felé lépkedtem.Levetkőztem,majd beálltam a meleg víz alá.Eper illatú tusfürdőmmel mosakodni kezdtem,erőteljesen súroltam minden testrészemet,majd mostam le a vízzel a felhabosodott tusfürdőt.Elzártam a meleg vizet,majd kiléptem a kabinból és magam köré tekertem a törülközőt.Kiléptem a fürdőszobából és egyenesen a gardróbomhoz mentem tökéletes ruha után kutatva.A ruhás szekrényem felét kipakoltam,amikor végre megtaláltam a megfelelő ruhát.Egy aranyos miniruhát vettem fel,amely mell résznél fehéres volt,a szoknya része pedig sötét kék,derekánál pedig egy barna öv díszelgett.Gyorsan magamra kaptam,majd újra a fürdőbe mentem.A sminkem nem vittem túlzásba,kentem fel egy kis kék szemfestéket,kihúztam a szemeimet,az ajkaimra pedig kentem egy kis vörös rúzst.A hajamat kivasaltam,majd egy részét felcsatoltam.Befújtam magam a kedvenc parfümömmel,majd kiléptem a fürdőből és az órára pillantottam.6 óra 52 perc. Tátott szájjal néztem az órát,ugyanis amikor elkezdtem készülődni még csak 4 óra volt. A lábamra kaptam egy sötét kék magassarkút,felkaptam egy kisebb táskát,beledobáltam a legfontosabb dolgaim,majd a földszintre igyekeztem.
-Csinos vagy!-kiáltotta Louis.Hátra fordultam,Ő pedig ott állt velem szembe.Oda szaladtam hozzá,Ő pedig megpörgetett a levegőben.
-Mire készül?-súgtam a fülébe.Louis elröhögte magát,majd lerakott a földre.
-Nem mondom el,de nemsokára meglátod.Ügyesen.-mondta és egy csókot nyomott a homlokomra.Éppen megakartam kérdezni,hogy hogy értette ezt az egészet,de a dudaszó megakadályozott.Louis rám kacsintott,majd az ajtó felé intett,miszerint ideje lesz elindulnom.Megeresztettem felé egy halvány mosolyt,majd kiléptem az ajtón.A limuzin csakugyan ott állt a házunk előtt,egy igen csak sármos sofőrrel.
-Kisasszony!-mondta és kinyitotta az ajtót.Megilletődve néztem rá,majd beszálltam.A sofőr bezárta utánam az ajtót,majd megkerülte a limuzint s beült a vezető ülésre.Arrébb csúsztam az ülésen,de akkor egy újabb papírba botlottam.Kíváncsian bontottam fel és kezdtem el olvasni.

Remélem Louis nem mondott semmit! :D
Igen,nem véletlenül volt ott...remélem tetszik a limuzin és kíváncsi vagy a meglepetésemre.Nyugalom,már csak pár perc és meg tudod. ;) Harry xoxo

Vigyorogva tettem el a levelet a táskámba,és kezdtem el gondolkozni.Tényleg vajon,mit akarhat Harry?Mi lehet a meglepetése? 
A limuzin hirtelen lefékezett,ami egyet jelentett azzal,hogy csakugyan megérkeztünk.A sofőr kipattant a vezető ülésről és egyenesen az én ajtómhoz sietett.Kinyitotta előttem,sőt még a kiszállásban is segített.
-Remélem jól utazott kisasszony! Mr.Styles már várja!-mondta és intett egyet.Tátott szájjal meredtem előre,ugyanis az ösvény végig gyertyákkal volt kirakva.Lassan lépkedtem a kivilágított úton,amely rózsaszirmokkal volt leszórva.Könnyezve bámultam a földet,majd néztem fel.És akkor ott megpillantottam Őt. Fekete öltönyben,ünneplőben állt az ösvény végén egy szál rózsával.A szám felfelé kunkorodott,a szívem pedig heves dobogásba kezdett.Kecsesen lépkedtem előre,majd mikor már csak pár méter választott el tőle,megálltam.Kíváncsi tekintettel fürkésztem Harryt,aki közelebb sétál hozzám,majd letérdelt elém.A szemeim kidülledtek e cselekvés miatt,de rendeztem a vonásaim.Mosolyogva néztem a srácot,aki elővett a zsebéből egy dobozt,majd felpattintotta a tetejét és elém tartott.
-Bella Amy Jonhson,soha senkit nem szerettem még ennyire,mint Téged.Te behoztad a napot az életembe,bearanyoztad a mindennapjaimat.Megmutattad nekem,hogy létezik szerelem első látásra.Megváltoztattál,jobb emberré tettél.Szeretlek Téged,az életemnél is jobban...! Hozzám jönnél feleségül?-kérdezte. Potyogó könnyekkel álltam előtte,de nem tudtam megszólalni.Pislogtam párat,hogy megbizonyosodjak arról,hogy nem álmodom.Harry tényleg megkérte a kezemet,komolyan gondolja.Mosolyogva néztem a fiút,majd megszólaltam.
-Igen,igen,igen,igen..ezerszer is igen.-visítottam.Harry kivette a gyűrűt a dobozból,s az ujjamra húzta.Csodálva bámultam a gyűrűt,amíg Harry fel nem állt.Szó szerint a nyakába ugrottam,Ő pedig körbe-körbe forgatni kezdett.
-Köszönöm!-mormolta a nyakamba.Harry lerakott a földre,majd szorosan magához ölelt.Mosolyogtam,mint egy vadalma.Boldog voltam és semmi nem ronthatta el a kedvemet.Menyasszony lettem.
-Szeretlek!-motyogtam.Harry villantott egy félmosolyt,közelebb hajolt a fülemhez,majd beszélni kezdett.
-Mrs.Styles..-mormolta a fülembe,engem pedig kirázott a hideg.Hm, Mrs.Styles...Bella Styles.


Bella ruhája 








4 megjegyzés:

  1. de aranyos...:) istenem. nagyon jóó. kicsit meghatóstam a végén. :( hamarosan vége...
    De tudnod kell ,hogyimádom, imdátam, és imádni fogom a blogodat mindig Kriszti..:) <3
    Mikor elkezdtem olvasni, jól döntöttem. Soha nem fogom megbánni, hogy ezt végig olvastam. És ha kérdezik, hogy nem tudsz e jó Harry-Louis blogot, még akkor is ajánlani fogom...:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fanni,nagyon aranyos vagy :)
      Örülök,hogy nem bántad meg,hogy belekezdtél a blogomba.:)
      Köszönöm szépen,hálás vagyok érte.:3
      <3333

      Törlés
  2. Uristen nagyon jó ! Olyan kis rómantikus a Harry <3 <3 Nagyon sajnálom hogy nem sokára vége lesz nem raksz be egy kettö ráadás rész . Nagyon jó lenne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      egy dolgot ígérhetek,hogy lesz egy kis meglepetése :))

      Törlés