2013. május 10., péntek

4.díj

És még egy díjat tudhatok magaménak:)
ez valami hihetetlen,imádlak titeket:$
köszönöm szépen a díjat,az egyik legjobb barátnőmnek Adrienn Szintiaa-nak :)


Szabályok!:
-Ha megkaptad a díjat,készíts róla bejegyzést!
-Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
-Összesen 5 személynek kell tovább küldened!


Kérdések:
1.) Mi inspirált a blog írásához?: igazából csak unalomból kezdtem el írni+ anno Grétii megkért h írjunk egy közös blogot(amiből semmi se lett) és így történt,hogy hozzákezdtünk/kezdtem ehhez a bloghoz:)
2.) Szeretsz írni?: igen szeretek,de van amikor elhagy az ihlet és egyszerűen képtelen vagyok megfogalmazni a részt!
3.) Ki a példaképed?: az egyik Demi Lovato,remélem ezt nem kell elmagyaráznom hogy miért:) a másik pedig Eleanor Calder...igazából nem is tudom,hogy miért tekintem példaképemnek...leszokott a cigizésről,az ivásról és már nem az a felelőtlen tinédzser,mint aki volt,hanem egy érett,gyönyörű nő.
4.) Mióta szereted az 1D-t?: 2012.február vége-március eleje (pontos időt nem tudok)
5.) Hány darab blogot olvasol?: nagyon sokat,15-nél többet:D
6.) Kedvenc blogod?: nem tudom...igazából nagyon sok blog van ami nagyon magával ragadott és egyszerűen imádom,de akkor most ezt választom http://bri-iwantfly.blogspot.hu/ :D
7.) Szereted T.Millst? : nem nagyon ismerem,hallottam már róla,de még egy számát sem hallottam.
8.) Fiú ideáll?: szőkés-barna haj,zöld szem..(de ez nem fontos,de ez a gyengém), adjon a külsejére,törődjön a külsejével,kockahas:D legyen kedves,aranyos,szeressen.Foglalkozzon velem,és ne verjen át.Legyen vicces,de tudja hol a határ és mikor kell komolynak lennie....röviden ennyi.:D
9.) Hány részesre tervezed a blogot? : 100 rész lesz összes + a köszönet nyilvánítás.
10.) Hova szeretnél el jutni az életedben? Londonba :D

Bocsi,nem küldöm tovább senkinek :/
még egyszer nagyon köszönöm:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése